۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳
آموزش

آموزش کار با سمبل ها یا Symbols در HTML

سلام خدمت تمامی دوستان و همراهان محترم سایت آموزشی فری لرن ، امیدوارم که حال همگیتون خوب باشه. لطفا در ادامه با آموزش کار با سمبل ها یا Symbols در HTML با من همراه باشید.

 

Free-Learn

سمبل ها یا Symbols در HTML

دوستان محترم در بخش قبلی ما با موجودیت ها یا Entities در HTML آشنا شدیم حال در این بخش که تکمیل کننده بخش قبلی می باشد میخواهیم با سمبل ها یا نمادها یا Symbols در HTML آشنا شویم.

همانطور که میدانید تعدادی از کاراکترها هستند که بروی صفحه کلید کامپیوتر و لپ تاپ مان قرار دارند و ما به راحتی با زدن یک دکمه میتوانیم از این کاراکترها در صفحات وبمون استفاده نماییم.

ولی خب ممکنه من به یک کاراکتر خاص نیاز داشته باشم و اون کاراکتر هم بروی صفحه کلید وجود نداشته باشد؟ خب اینموقع باید چکار کرد؟

خب در این مواقع ما باید از یکسری سمبل یا نمادها یا در واقع همون کاراکترها استفاده نماییم، که تعداد این کاراکترها میتونه بیش از صدها و یا حتی هزاران کاراکتر باشد.

بنده در بخش قبلی آموزش نحوه استفاده از موجودیت ها یا Entities را بطور کامل آموزش دادم لذا شما دوستان عزیز لطف بفرمایید حتما بخش قبلی را مطالعه و مشاهده نمایید سپس در این بخش با بنده همراه باشید.

Free-Learn

کار با سمبل ها یا Symbols در HTML

بنده مجموعه ای از کاراکترها یا سمبل ها را آماده کردم که شما دوستان عزیز و محترم میتوانید در ادامه از آنها در صورت تمایل استفاده نمایید.

توضیح مشاهده
مجموعه ای از نمادهای ریاضی در HTML مشاهده نمایید
مجموعه ای از نمادهای ارزی در HTML مشاهده نمایید
مجموعه ای از نمادهای فلش،جهت دار در HTML مشاهده نمایید
مجموعه ای از نمادهای یونانی در HTML مشاهده نمایید
مجموعه ای از نمادهای مختلف (گوناگون) در HTML مشاهده نمایید

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *