اخبار سینما و تلوزیون

ادگار رایت وظیفه کارگردانی فیلم Set My Heart to Five را بر عهده گرفت

فیلم بعدی ادگار رایت مشخص شد و وی قرار است کارگردانی فیلم Set My Heart to Five را بر عهده داشته باشد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم بعدی ادگار رایت، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Baby Driver (بیبی درایور)، فیلم Scott Pilgrim Vs. the World (اسکات پیلگریم علیه دنیا)، فیلم Shaun of the Dead (شان می‌میرد)، فیلم The World’s End (ته دنیا) و فیلم Hot Fuzz، مشخص شده است. ادگار رایت وظیفه کارگردانی فیلم Set My Heart to Five (قلبم را روی پنج تنظیم کن) را بر عهده گرفته که این فیلم قرار است براساس رمان جدید سیمون استیونسون ساخته شود که در آن یک ربات عشق را پیدا و شروع به آموختن آن می‌کند. طبق خلاصه داستان منتشر شده، اتفاقات فیلم Set My Heart to Five در سال ۲۰۵۴ جریان دارد که داستان یک اندروید دندانپزشک به‌نام جرد را روایت می‌کند که پس از معرفی و تماشای فیلم‌هایی دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی، دچار بیداری عاطفی می‌شود.

او در ادامه تلاش می‌کند تا انسان‌ها را متقاعد کند که باید به او و دیگر هم نوعانش اجازه دهد تا احساسات داشته باشند. این تلاش به یک ماجراجویی فراموش نشدنی در سواحل غربی آمریکا منتهی می‌شود که جرد مصمم است تا با برنامه‌نویسی که او را خلق کرده، ملاقات کند و او می‌خواهد فیلمنامه‌ای را بنویسند که تمام دنیا را با آن تغییر دهد. پیش از این ورکینگ تایتلز فیلمز (Working Title Films) حق ساخت فیلم Set My Heart to Five را خریداری کرده بود و فوکس فیچرز که زیر مجموعه یونیورسال است، وظیفه انتشار این فیلم را بر عهده خواهد داشت. علاوه‌بر این فیلم، فوکس فیچرز با رایت در فیلم Last Night in Soho (دیشب در سوهو) نیز همکاری کرده بود که این فیلم، جدیدترین فیلم رایت است که امسال منتشر خواهد شد.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم Set My Heart to Five از جمله بازیگران یا زمان تولید و انتشار فیلم منتشر نشده است. آنیا تیلور جوی، مت اسمیت، توماسین مک کنزی، دایانا ریگ، ترنس استامپ، ریتا تاشینگهم، سینوو کارلسن و مایکل آجائو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Last Night In Soho حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم برای اکران در تاریخ ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۰ (۴ مهر ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *