۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳
هنرمندان

تام هنکس از بازگشتش به‌همراه ریتا ویلسون به خانه خبر داد

تام هنکس در جدیدترین بروزرسانی وضعیت خود و همسرش پس از ابتلا به ویروس کرونا، از بازگشت به آمریکا و خانه خود خبر داده است.

ماه گذشته بود که تام هنکس و همسرش ریتا ویلسون به ویروس کرونا مبتلا شدند و پس از یک دوره حضور و قرنطینه از بیمارستان محل نگه‌داری خود در استرالیا مرخص شدند و مدتی بعد اعلام شد که آن‌ها به کشور آمریکا بازگشته‌اند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، هنکس از بازگشت به خانه خود خبر داده است. تام هنکس با انتشار پیامی در صفحه رسمی خود در توییتر تایید کرد که آن‌ها پس از دو هفته قرنطینه و پس از بازگشت به آمریکا، حال به خانه خود رفته و اکنون مانند تمامی مردم کشورش در خانه حضور دارند و تمامی توصیه‌های فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت می‌کنند. هنکس در بروزرسانی وضعیت خود و همسرش ریتا ویلسون گفت:

سلام به همه دوستان. ما اکنون در خانه هستیم و مانند تمامی آمریکایی‌ها، در خانه ماندن و فاصله گذاری اجتماعی را اجرا و دنبال می‌کنیم. از همه استرالیایی‌هایی که در طول این مدت از ما مراقبت کردند، تشکر می‌کنم. مراقبت و راهنمایی آن‌ها بود که باعث شد تا بازگشت ما به آمریکا ممکن شود و همینطور از همه شما که پیگیر وضعیت ما بودین و برای ما آرزوی سلامتی کردین، بسیار تشکر می‌کنم. من و ریتا خیلی از شما ممنون هستیم.

تام هنکس و ریتا ویلسون تنها بازیگرانی نیستند که طی هفته‌های گذشته به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و طی این مدت شاهد خبر مبتلا شدن ادریس البا، اولگا کوریلنکو، کریستوفر هیویو و دنیل دای کیم به ویروس کرونا بودیم. هنکس برای حضور در مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم زندگینامه الویس پریسلی به استرالیا سفر کرده بود که پس از مبتلا شدن این بازیگر برنده جایزه اسکار به ویروس کرونا، مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم جدید باز لورمن متوقف شد و در حال حاضر مشخص نیست که مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Elvis از چه زمانی از سر گرفته خواهد شد.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *