۱۰ فروردین, ۱۴۰۳
دسته‌بندی نشده

حراج میان فصل بانی مد با تخفیف ویژه

حراج میان فصل بانی مد با تخفیف ویژه

حراج میان فصل بانی مد با تخفیف ویژه

معمولا به اواخر فصل که نزدیک می‌شویم تب تخفیف لباس‌های فصل بین عرضه و تولیدکنندگان پوشاک گرم می‌شود. اما واقعیتش را بخواهید این کار دردی از درد افرادی که در طول فصل به دنبال پوشاک مورد نظر خود هستند، دوا نمی‌کند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، به همین دلیل ایده‌آل‌ترین حالت ممکن برای مشتریان این است که در ابتدا یا طول فصل بتوانند لباس‌های فصل مورد نیاز خود را یک پیشنهاد ویژه و با تخفیف‌های مناسب تهیه کنند.

فروشگاه اینترنتی بانی مد با حراج میان فصل توانسته است گامی در جهت رفع نیازهای مشتریان برای لباس‌های پاییز و زمستان بردارد.

اکنون که در اواخر پاییز به سر می‌بریم بیشترین نیازبه لباس‌های گرم و زمستانی احساس می‌شود و مسلما باید قیمت‌های بسیاری بالایی و گاه غیرمعقول صرف خرید لباس زمستانی خود کنیم. در این حراج میان فصل بانی مد تخفیف‌های بزرگ روی برندهای مختلف اعمال شده است. این فرصت طلایی برای مشتریان ایجاد شده که بتوانند تمامی محصولات برند جین‌وست و جوتی‌جینز را تا ۵۰ درصد تخفیف و تمامی محصولات برند بالنو و ساموئل اندکوین را با تخفیف تا ۳۰ درصد تهیه کنند.

بانی‌مد اعلام کرد: بزرگترین موفقیت ما رضایت مشتریان و خرسندی آن‌ها در استفاده از لباس‌هایی است که کیفیت و ضمانت آن تایید شده است.

ا

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *