۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳
تکنولوژی و فناوری

روش خاموش کردن آیفون۱۲

روش خاموش کردن آیفون 12

ممکن است گاهی بخواهید گوشی آیفون ۱۲یا آیفون ۱۲ مینی را مجددا راه اندازی کنید و یا به خاطر صرفه جویی در مصرف باتری آن را خاموش کنید .در اینجا روش انجام این کار را با استفاده از دو روش نرم افزاری و دکمه های سخت افزاری می پردازیم.

برای خاموش کردن آیفون ۱۲ یا آیفون مینی خود با استفاده از دکمه های سخت افزاری بایستی دکمه sideدر سمت راست آیفون ودکمه Volume Up در سمت چپ را فشار دااده و نگه دارید.

نحوه خاموش کردن آیفون ۱۲ با دکمه‌های سخت افزاری

دو دکمه Side و Volume Up را باید تا زمانی نگه دارید که نوار لغزنده slide to power off روی صفحه ظاهر شود. سپس، انگشت خود را بر روی دایره سفید رنگ کشویی قرار داده و به سمت راست بکشید.

پس از انجام دادن این کار، آیفون ۱۲ شما خاموش می‌شود.

نحوه خاموش کردن آیفون ۱۲ با استفاده از روش نرم افزاری

همچنین شما می‌توانید با استفاده از سوئیچ نرم افزاری تعبیه شده در سیستم عامل iOS، آیفون ۱۲ یا آیفون ۱۲ مینی خود را خاموش کنید. برای استفاده کردن از این روش، ابتدا اپ Settings را باز کنید.

در اپ تنظیمات، گزینه General را انتخاب کنید.

در بخش General، به قسمت پایین صفحه بروید و بر روی گزینه Shut Down ضربه بزنید.

پس از ضربه زدن روی گزینه Shut Down، نوار لغزنده slide to power off نمایش داده می‌شود. برای خاموش کردن آیفون ۱۲ خود، انگشت خود را بر روی دایره سفید رنگ کشویی قرار داده و به سمت راست بکشید.

با انجام دادن این کار گوشی آیفون ۱۲ شما خاموش شده و در مصرف باتری می‌توانید صرفه جویی کنید.

اگر به منظور راه‌اندازی مجدد گوشی آیفون خود را خاموش کرده‌اید، کافیست پس از خاموش شدن گوشی کمی صبر کرده و سپس، دکمه Side را فشار داده و تا زمانی که آرم Apple را روی صفحه ببینید آن را نگه دارید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *