تکنولوژی و فناوری

مشخصات اصلی گوشی ردمی نوت ۹ پرو ۵G فاش شد

مشخصات اصلی گوشی ردمی نوت ۹ پرو 5G فاش شد

گوشی ردمی نوت ۹ پرو ۵G تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۵۰G و ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم خواهند داشت.

گوشی‌های خانواده‌ی ردمی نوت ۹ اسفند سال گذشته معرفی شدند و در کمال تعجب، هیچ‌وقت راهی بازار چین نشدند؛ اما براساس اطلاعات منتشرشده، ۲۶ نوامبر در کشور چین هم عرضه می‌شوند. به همین مناسبت، به‌نظر می‌رسد گوشی پرچم‌داری از این خانواده، به‌احتمال زیاد ردمی نوت ۹ پرو، با پشتیبانی از ۵G هم راهی بازار می‌شود.

رد می نوت ۹ پرو 5G در Weibo

مقاله‌ی مرتبط:

    • بررسی ویدیویی شیائومی ردمی نوت ۹ اس و ردمی نوت ۹ پرو

شرکت سازنده هنوز ساخت گوشی ردمی نوت ۹ پرو ۵G را تأیید نکرده است؛ اما اطلاعات منتشرشده از این گوشی در شبکه‌ی اجتماعی چینی Weibo به وجود تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۵۰G اشاره می‌کند. گوشی یادشده به صفحه‌نمایش ۶٫۶۸ اینچی LCD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز ، باتری ۴،۸۲۰ میلی‌آمپر‌ساعتی، فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی، NFC، جک هدفون و مادون قرمز مجهز خواهد بود.

مشخصات ردمی نوت ۹ پرو 5G

مشخصات این گوشی بیشتر شبیه به گوشی می ۱۰ لایت است و این احتمال وجود دارد که ردمی نوت ۹ پرو ۵G مدل ری‌برند این گوشی باشد. تنها تفاوت اصلی این گوشی‌ها در دوربین اصلی است؛ یعنی جایی که گوشی ردمی نوت ۹ پرو ۵G دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و گوشی می ۱۰ لایت دوربین ۶۴ مگاپیکسلی دارد.

در شبکه‌ی اجتماعی Weibo تصویری از جعبه‌ی این گوشی نیز منتشر شده است؛ جعبه‌ای که ظاهری رنگارنگ دارد. مدل ۵G گوشی ردمی نوت ۹ قبلا در گیک‌بنچ دیده و به تراشه‌ی دیمنسیتی ۸۰۰ یو و ۸ گیگابایت رم مجهز شده بود. این گوشی در حالت تک‌هسته‌ای امتیاز ۵۹۸ و در حالت چندهسته‌ای امتیاز ۱،۷۹۳ را کسب کرده بود.

جعبه گوشی ردمی نوت ۹ پرو 5G

گوشی ردمی نوت ۹ مدل ۵G صفحه‌نمایش ۶٫۵۳ اینچی LCD با کیفیت FHD+ و باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و دوربین سلفی ۴۸ مگاپیکسلی آن هم به‌صورت حفره‌ای روی صفحه‌نمایش قرار گرفته است. گفتنی است این احتمال وجود دارد که ساعت هوشمند شیائومی می واچ لایت هم در آینده‌ی نزدیک معرفی شود. به‌هرحال تا سه روز دیگر همه‌چیز درباره‌ی محصولات جدید شیائومی مشخص می‌شود.

دلیل رکود بازار موبایل در روزهای اخیر انتظار برای کاهش نرخ ارز است
تصاویر رندر ال ‌جی استایلو ۷ منتشر شد
تصویر ماکت‌های‌ سری گلکسی اس ۲۱ سامسونگ منتشر شد
اپل با پرداخت خسارت ۱۱۳ میلیون دلاری برای «باتری گیت» موافقت کرد
جزئیات طراحی احتمالی وان پلاس ۹ پرو فاش شد

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *