آشپزی

معرفی امکان جدید کیک‌خونه در محله‌های اداری

برای یک بعد از ظهر شلوغ کاری، چه چیزی می‌تواند اندازه‌ی یک کیک خانگی و قهوه خستگی را از تن شما بیرون کند؟ یا سر صبح که عجله دارید و صبحانه هم میل نکرده‌اید، یک اسلایس کیک و یک نوشیدنی برای شروع یک روز پرانرژی چطور است؟ راهی را برای سفارش حضوری کیک ‌خانگی با قهوه یا چای می‌شناسید؟

اگر در خیابان در حال قدم زدن‌اید، یا از سرکار برمی‌گردید و خستگی زیادی را در خود حس می‌کنید، برای رفع این حالت خستگی باید فکر چاره‌ای باشید. این چاره می‌تواند کیک‌خانگی خوشمزه‌ای کنار یک قهوه یا چای باشد، برای این راه‌حل، می‌توانید برنامه‌ریزی کنید که وقتی در حال برگشتن از محل کار خود هستید، به صورت حضوری کیک سفارش دهید و کنار آن قهوه‌ یا چای دلخواه خود را انتخاب کنید و این ترکیب را در بسته‌ای شکیل تحویل بگیرید و هر کجا دوست داشتید آن را میل کنید.

با سرویس جدید کیک‌خونه، همه‌ی این اتفاقات ممکن شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد این امکان جدید صحبت کنیم.

دلخوشی‌های این روزهای ما

زندگی روزمره و پرفشار شهری نیاز به دلخوشی‌هایی دارد که هرازگاهی بتواند سرعت و استرس این روزها را کاهش دهد. بسیاری ترجیح می‌دهند به مزه‌ی نوستالژیک کیک‌های خانگی پناه ببرند. کیک‌هایی که قبلا در خانه‌های مادربزرگ و مادرها پیدا می‌شد، اما غالبا این روزها با صنعتی شدن، اکثر کیک‌ها مزه‌های یکسانی دارند و از آن مزه‌ی نوستالژیک به دوراند. هرچند با گسترش کارهای خانگی، بعضی از طعم‌ها را می‌شود به صورت همان قدیم‌ها تجربه کرد.

همیشه وقتی اسم کیک می‌آید در کنارش انگار نوشیدنی هم باید باشد که بتواند طعم عالی کیک را دلچسب‌تر کند. این روزها عده‌ای قهوه را برای رفع خستگی به چای ترجیح می‌دهند، اما هم‌نشینی هر کدام از این دو با یک اسلایس کیک، به راحتی می‌تواند یک بعداز ظهر عالی را برایتان میسر کند. اگر هم عاشق مزه‌های قدیمی هستید، چای بهارنارنج می‌تواند پیشنهاد ما به شما باشد. یا وقتی مزه‌ی کیک سیب را تست می‌کنید حتما طعم و عطر یک چای هل می‌تواند به ساختن یک عصر عالی کمک کند. یا هارمونی چای آلبالو با همراهی کیک آلبالوی خوش عطر خانگی.

اما از کجا می‌شود کیک ‌خانگی تازه را با یک نوشیدنی، به صورت حضوری تهیه کرد؟

کیک‌خونه سفارش حضوری می‌پذیرد!

احتمالا اکثر شما کیک‌خونه را با کیک‌های تازه و باکیفیتش می‌شناسید و قبلا از کیک‌خونه سفارش آنلاین کیک داشته‌اید. یکی از درخواست‌هایی که تعدادی از شما همیشه از کیک‌خونه داشتید، امکان سفارش حضوری بود. حالا کیک‌خونه این امکان را فراهم کرده و می‌توانید از کافه‌های منتخب سفارشتان را به صورت حضوری تحویل بگیرید. در این امکان کیک‌خونه، شما می‌توانید از کافه‌هایی که نقاط فروش حضوری کیک‌خونه هستند، کیک‌خانگی خوش طعم و نوستالژیک مدنظرتان را تهیه کنید، همچین از خود کافه هم، به تناسب سلیقه‌ی خود می‌توانید نوشیدنی خود را انتخاب کنید و کنار کیک میل نمایید.

چه طعم‌هایی در سفارش حضوری کیک‌خونه حضور دارند؟

کیک‌خونه تنوع محصولی بسیار بالایی دارد و انواع کیک، کرامبل، براونی، پای و شیرینی را در سبد محصولات خود قرار داده است. با توجه به روز پخت بودن و تازگی محصولات کیک‌خونه و همچنین طعم خانگی و خاص این محصولات، قطعا از خرید هیچ کدام از آنها پشیمان نخواهید شد. اما فعلا و در این نوع از سفارش‌گیری، امکان انتخاب ۴ طعم آلبالو، سیب، پرتقال و کره‌ای وجود دارد.

اگر مایلید که طعم‌های بیشتری از کیک‌خونه داشته باشید، می‌توانید به سایت کیک‌خونه مراجعه کنید و از گوناگونی محصولات‌شان لذت ببرید.

کجاها کیک‌خونه به صورت حضوری کیک می‌فروشد؟

کیک‌خونه برنامه‌های زیادی برای گسترش فروش حضوری خود دارد، اما فعلا در سه نقطه‌ این امکان فراهم شده‌ است.
اگر در محله‌های شریعتی و میرداماد، میدان ولیعصر و آرژانتین بودید یا داشتید توی بلوار ولیعصر یا باشگاه انقلاب قدم می‌زدید و دلتان هوس کیک و نوشیدنی کرد، چاره کار پیش کیک‌خونه است. در میدان ولیعصر کافه آن و در شریعتی کافه سوریزو، همچنین کافه آفریقا در آرژانتین، کافه بابل در بلوار کشاورز و کافه پات در باشگاه انقلاب، از نقاط فروش حضوری کیک‌خونه هستند.

آدرس دقیق کافه‌ها به شرح زیر هستند:

کافه آن: میدان ولیعصر، انتهای کوچه‌ی مینو، شماره تماس: ۸۸۸۵۲۳۰۹

کافه آفریقا: میدان آرژانتین، ضلع جنوبی پاساژ آفریقا، طبقه‌ی اول، کافه آفریقا، شماره تماس: ۸۸۵۵۲۹۲۵

کافه سوریزو: شریعتی، روبروی حسینیه ارشاد، نبش بن بست هدیه، پلاک ۱۱۸، شماره تماس: ۲۲۹۲۵۷۶۳

کافه پات: خیابان سئول، خیابان نمایشگاه، باشگاه انقلاب، زمین گلف، شماره تماس: ۲۶۲۱۷۴۸۴

کافه بابل: بلوار کشاورز، خیابان وصال شیرازی، نبش بن‌بست هما، پلاک ۱۱۹، شماره تماس: ۸۶۰۵۲۶۰۴

البته در این نقاط فروش‌ به زودی از طریق اسنپ‌فود هم امکان ارسال محصولات کیک‌خونه با قهوه فراهم خواهد بود، که برای کسانی که در محدوده هستند، می‌تواند امکان آسان‌تر و امن‌تری باشد.

اصلا چرا کیک‌خونه؟

کیفیت بالای مواد ظاولیه

کیک‌خونه‌‌ای‌ها برای تهیه‌ی مواد اولیه کیک‌ها، از محصولات باکیفیت و اصیل هر منطقه خرید می‌کنند. معمولا در انتخاب مواد اولیه آن‌ها اول به تازگی اهمیت می‌دهند و در مرحله بعد، از محصولاتی استفاده می‌کنند که همه‌ی ما در آشپزخانه‌هایمان از آن مواد استفاده می‌کنیم. مثل پرتقال تازه و مرغوب شمال، کره‌ی درجه یک موجود در بازار، روغن‌های خوراکی برندهای معتبر و…

تازگی
از عواملی که باعث می‌شود مزه و عطر و بوی کیک به دل ما بنشیند، تازگی‌ست. تروتازه بودن کیک، یکی از مواردی‌ست که نمی‌شود از آن گذشت. هیچ‌کس دوست ندارد برای خرید کیکی پول پرداخت کند، که پخت همان روز نباشد.

طعم خوش خانگی

درکنار تازگی، موضوعی که بالاتر هم اشاره کردیم، مزه‌ی نوستالژیک کیک‌های خانه‌ی مادربزرگ است. امروز کمتر جایی در تهران پیدا می‌شود که کیک‌هایش دقیقا آن طعم و عطر را داشته‌باشند. کیک‌خونه از همان جاهاست که دقیقا مزه‌ی کیک‌های کودکی‌هامان را به ما ارائه می‌کند.

روز پخت بودن

یکی از ویژگی‌های هیجان‌انگیز «کیک‌خونه» روزپخت بودن محصولاتش است. محصولات کیک‌خونه هر روز در کارگاه پخته می‌شوند و روزمره در نقاط فروش آنلاین و حضوری‌اش، کیک‌هایی به تازگی همان روز ارائه می‌کند.

این روزها، یکی از نگرانی‌های اکثر ما رعایت نکات بهداشتی مربوط به همه‌گیری کروناست. اما چطور بابت این موضوع ازکیک‌خونه مطمئن باشیم؟

با نگرانی کرونا ویروس چه کنیم؟

این روزها که کووید ۱۹ روی زندگی‌هامان سایه انداخته، خرید خوراکی کمی سخت‌تر شده است. در کیک‌خونه تمام پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود. در کنار استفاده از ماسک و دست‌کش، ضدعفونی ظرف‌ها و سطح‌ها در برنامه‌ی روزانه‌ی آن‌هاست. البته اگر از قبل هم کیک‌خونه را پیگیری می‌کردید، می‌دانید که یکی از عوامل موفقیت و پرطرفدار بودن آن‌ها رعایت دقیق موارد بهداشتی است. کیک‌خونه هر روز از مراحل تهیه‌ی کیک‌های خود در کارگاهش استوری می‌گذارد. شما می‌توانید همین الان به صفحه‌ی اینستاگرام آن‌ها وارد شوید و از رعایت مرحله به مرحله‌ی نکات بهداشتی و همین‌طور کیفیت مواد اولیه و تازه بودن آن‌ها مطمئن شوید.

پس اگر در این روزها دلتان برای تجربه‌ی کافه تنگ شده بود، اما به دلیل موارد بهداشتی نمی‌خواستید نوشیدنی و کیکتان را داخل محیط بسته میل کنید، از این امکان جدید کیک‌خونه حتما استفاده کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *