اخبار سینما و تلوزیون

کارگردان فیلم Transformers با سونی قرارداد همکاری امضا کرده است

مایکل بی، کارگردان فیلم سینمایی Six Underground و Transformers با امضای قراردادی، برای سونی فیلم و سریال خواهد ساخت.

بنابر اخبار سینما و تلویزیون؛ مایکل بی (Michael Bay) قرارداد همکاری یک تا پنج ساله‌ای بین کمپانی فیلم خود (Bay Films) و شرکت سونی (Sony) امضا کرده است. با امضای این قرارداد، مایکل بی باز هم با کمپانی سونی همکاری خواهد کرد، مایکل بی اولین فیلم خود به عنوان کارگردان یعنی Bad Boys‌ را با همکاری سونی ساخته است. به این ترتیب مایکل بی چندین فیلم را برای کمپانی سونی تهیه و کارگردانی خواهد کرد.

جدیدترین فیلم مایکل بی، فیلم سینمایی Six Underground بود. فیلمی که به یکی از مشهورترین آثار نتفلیکس (Netflix) در سال ۲۰۱۹ تبدیل شد و بیش از ۱۰۰ میلیون بار تماشا شد. مایکل بی اکنون فیلم Black Five را برای سونی کارگردانی خواهد کرد. فیلمی درام براساس ایده‌های خود مایکل بی با فیلمنامه‌ای از ارن کروگر، یکی از نویسنده‌های فیلم Top Gun: Maverick.

با اینکه کارنامه کاری مایکل بی مملو از آثار شکست خورده است، اما نقاط روشنی نیز در کارنامه سینمایی وی دیده می‌شوند. فیلم‌های مجموعه Transformers با اینکه با استقبال منتقدان مواجه نشدند، اما به موفقیت‌های بزرگی تبدیل شدند. دو فیلم Dark of the Moon و Age of Extinction از مجموعه مذکور، هرکدام به صورت جداگانه بیش از یک میلیارد دلار در سرتاسر جهان فروخته‌اند.

مایکل بی برای سونی سریال نیز خواهد ساخت. با اینکه او با عنوان کارگردان شناخته شده است، مایکل بی اما اخیرا تجربه‌های موفقی به عنوان تهیه کننده تلویزیون نیز داشته است. او سریال‌های Jack Ryan و Black Sails و The Last Ship تهیه کرده است.

تاکنون خبری در باب سریال‌ یا سریال‌هایی که مایکل بی برای سونی خواهد ساخت به دست نرسیده است. اما با توجه به توقف پروژه‌های فیلمسازی در هالیوود به دلیلی شیوع ویروس کووید ۱۹، ممکن است انتشار اخبار درباره این سریال یا سریال‌ها طول بکشد.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *