تکنولوژی و فناوری

کتاب الکترونیکی عادات اتمی

چرا باید این کتاب را خواند

فرقی ندارد چه هدفی داشته باشید، کتاب «عادات اتمی» چارچوبی اثبات‌شده را برای بهبود روزبه‌روز به شما ارائه می‌کند. جیمز کلییِر یک پیشرو و بین‌المللی در زمینه ایجاد عادات است. او استراتژی‌های عملی را در این کتاب مطرح می‌کند که به شما می‌آموزد چطور عادت‌های خوب را ایجاد کنید، عادات بد را از بین ببرید و بر رفتارهای خردی مسلط شوید که منجر به نتایج بزرگ خواهد شد.
اگر برای تغییر عادت‌های خود مشکل دارید، مشکل شما نیستید. مشکل سیستم شما است. عادات بد، خود را بارها و بارها تکرار می‌کنند و دلیلش این نیست که نمی‌خواهید تغییر کنید، شما سیستم اشتباهی برای تغییر دارید. شما تا سطح اهدافتان رشد نمی‌کنید، بلکه تا سطح سیستم‌های‌تان نزول می‌کنید. در این کتاب سیستم اثبات‌شده‌ای را می‌آموزید که به شما قدرت رشد می‌دهد.
 آقای کلییِر به خاطر توانایی‌اش در تبدیل موضوعات پیچیده به رفتارهای ساده، شهرت دارد. رفتارهایی که به سادگی وارد زندگی شخصی و حرفه‌ای می‌شوند. او از قوی‌ترین نظریه‌های زیستی، روانشناسی و عصب‌شناسی استفاده می‌کند تا راهنمایی قابل فهم به شما بدهد که به کمک آن انجام عادات خوب را اجتناب‌ناپذیر و عادات بد را غیر ممکن کند.
در طول مسیر داستان‌هایی واقعی و سرگرم‌کننده از مدال‌آوران المپیک، هنرمندان مطرح،‌ مدیران کسب‌وکار،‌پزشکانی که جان افراد را نجات دادند و سوپراستارهای دنیای طنز،‌ الهام بخش شما خواهند بود. این افراد توانسته‌اند با استفاده از دانش عادات کوچک، استاد شوند و در حوزه حرفه‌ای خود همه را خیره کنند.

با مطالعه این کتاب شما می‌آموزید که چطور

– وقتی برای ایجاد عادات خوب در نظر بگیرید (حتی اگر سرتان خلی شلوغ است)

– بر کمبود انگیزه و اراده غلبه کنید

– محیط را طوری طراحی کنید که رسیدن به موفقیت را ساده‌تر کند

– وقتی از همه چیز عقب افتاده‌اید، دوباره خودتان را بازیابی کنید

– و بسیاری مطالب آموزنده و عملی دیگر

– سیستمی طراحی کنیم که هر روز ۱ درصد بهتر شویم.

– عادت‌های بد را بشکنیم و به عادت‌های خوب بچسبیم!

– از اشتباهاتی دوری کنیم که اغلب افراد، موقع تغییر عادات‌شان مرتکب می‌شوند.

– بر نبود انگیزه و اراده غلبه کنیم.

– هویت قوی‌تری را توسعه دهیم و به خودمان اعتقاد داشته باشیم.

– برای عادت‌های جدید وقت بگذاریم (حتی وقتی زندگی با ما سر ناسازگاری دارد).

عادات اتمی نحوه تفکر شما را درباره پیشرفت و موفقیت تغییر می‌دهد. همچنین به شما ابزارها و استراتژی‌هایی را می‌دهد که شما برای تغییر عادت‌های‌تان نیاز دارید.

فارغ از اینکه یک تیم باشید و بخواهید قهرمان شوید،‌ سازمانی باشید که بخواهید صنعت را متحول کنید یا صرفا شخصی که می‌خواهد سیگار را ترک کند، وزنش کم شود، استرس کمتری داشته باشد یا به هر هدف دیگری برسد.

درباره نویسنده

جیمز کلیر (James Clear) نویسنده و کارآفرینی است که روی عادت‌ها و توانایی آن‌ها در حمایت از توسعه فردی تمرکز می‌کند.

آثار جیمز کلییِر در مطبوعاتی نظیر نیویورک تایمز، تایم و Entrepreneur چاپ شده است و کتاب‌هایش در دانشگاه‌های سرتاسر دنیا تدریس می‌شود. وبسایت او با نام jamesclear.com ماهیانه چندین میلیون بازدید‌کننده دارد و هزاران نفر عضو لیست ایمیل او هستند. او موسس آکادمی عادات است.

چنانچه می‌خواهید بیشتر با این کتاب آشنا شوید و اطلاعات کامل‌تری درمورد آن به‌دست آورید، می‌توانید مقاله مربوط به آن را در وبسایت چطور مطالعه نمایید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *