۱۰ فروردین, ۱۴۰۳
مد و زیبایی

انتخاب باکس گل برای هدیه تولد

همه ما تا به حال درباره خرید هدیه تولد برای عزیزانمان بارها فکر کرده‌ایم و در انتخاب بهترین هدیه برای آن‌ها سردرگم شده‌ایم. اما یکی از هدایایی که برای تولد می‌تواند برای همه اشخاص زیبا، ارزشمند و به یادماندنی باشد باکس گل است. در بازار، سایت‌ها و فروشگاه‌های مختلف باکس‌های گل متعددی به چشم می‌خورد که هرکدام زیبایی خاص خود را دارند. در ادامه به بررسی انواع باکس گل می‌پردازیم.

 

 

باکس گل برای تولد

امروزه یکی از بهترین و لوکس‌ترین روش ارسال گل برای افراد مختلف باکس تزیین شده است. می‌توان گفت همه ما به گل علاقمند هستیم و تنوع گل‌ها به قدری زیاد است که مورد پسند هر سلیقه‌ای قرار می‌گیرد . گل‌ها علاوه بر این که نماد زیبایی هستند می‌توانند نشان دهنده احساسات و عواطف انسان‌ها برای مناسبت‌های گوناگون باشند. از یک باکس گل می‌توانید در مناسبت‌های مختلفی مانند روز مادر، روز پدر و به ویژه هدیه تولد استفاده کنید . یکی از نگرانی‌های افرادی که قصد سفارش آنلاین گل را دارند این است که وقتی گل را سفارش می‌دهند تا زمانی که به دست آن‌ها برسد امکان دارد گل پژمرده شود اما با این روش که گل در جعبه‌های مخصوص قرار بگیرند این نگرانی را می‌توان برطرف کرد. راه حل بعدی جهت این امر این است که از سایت‌ها و فروشگاه‌هایی خرید کنیم که علاوه بر این که قیمت مناسبی داشته باشند، گل را به موقع به دست خریداران برسانند. در این صورت همزمان با خرید باکس گل ارزان قیمت ، گلی با شادابی اولیه نیز دریافت کرده‌ایم. یکی از این فروشگاه‌های معتبری که خرید گل را برای شما آسان می‌سازد فروشگاه آنلاین گل و گیاه گُل ستان می‌باشد که در کمتر از سه ساعت می‌تواند سفارش شما را درب منزل تحویل دهد.

مزایای خرید باکس گل

مزیتی که جعبه‌های گل می‌توانند نسبت به دسته گل یا سبدگل داشته باشند این است که این جعبه می‌تواند در اطراف گل با جنس مقاومی که دارد دیواری ایجاد کند تا از گل محافظت شده و در برابر آسیب‌های ضربه و عوامل دیگر جلوگیری نماید . مورد بعدی از مزایای باکس گل می‌توان به مرطوب ماندن گل اشاره کرد. در این جعبه‌ها به دلیل وجود اسفنج آب موجود در آن تبخیر نمی‌شود و گل به میزان کافی آب دریافت می‌کند. این ویژگی موجب می‌شود جعبه گل نسبت به دسته گل و سبد گل خیلی دیرتر پژمرده شود و ماندگاری بالاتری داشته باشد . علاوه بر موارد ذکر شده این نوع بسته‌بندی برای گل می‌تواند بسیار شیک‌تر، خاص‌تر و زیباتر از سایر انواع تزیینات گل باشد و برای هدیه دادن در مناسبت‌ها به افراد خاص گزینه بسیار مناسب و پرکاربردی باشد .

انواع جعبه های گل

این جعبه‌های گل در انواع مختلف مانند قلبی، مکعبی، دسته‌دار، درب‌دار، استوانه‌ای ، صندوقچه‌ای و غیره ساخته می‌شود. این باکس‌ها هر کدام در اندازه‌های مختلف برای گل‌های گوناگون کاربرد دارند. هر جعبه می‌تواند از جلدهای چوبی، مقوایی، چرمی یا حتی فلزی ساخته شده باشد. یکی از باکس‌های گل معروف که از پرطرفدارترین باکس‌ها نیز به شمار می‌آید باکس گل حروف است. برخی افراد با سفارش جعبه گل حروف اسم کسی که می‌خواهند به او هدیه بدهند را با صورت تزیین شده دریافت می‌کنند. همچنین می‌توان ابتدای اسم شخص را با حروف انگلیسی در بین گل‌ها تشکیل داد که از حروفa تا zرا می‌توان در باکس‌های گل جای داد. از پرکاربردترین انواع این باکس‌ها می‌توان به باکس‌های گل به همراه شکلات، عروسک و قهوه نیز اشاره کرد. ترکیب جعبه گل با شکلات در واقع ترکیبی از رایحه طبیعت با شیرینی شکلات است که می‌تواند لذت یک خاطره فراموش نشدنی را برای گیرنده هدیه فراهم آورد و یک خاطره خوش در ذهن او به یادگار بگذارد.

قیمت باکس گل

بدیهی است مشخصه‌های فراوانی در تعیین قیمت باکس‌های گل موثر خواهند بود که می‌توان با افزایش، کاهش و تغییر این عوامل، قیمت جعبه‌های گل را تغییر داد. یکی از این عوامل تاثیرگذار بر قیمت مواد اولیه مصرفی در ساخت این باکس‌ها می‌باشد. این جعبه‌ها که در اشکال مختلفی ساخته می‌شوند می‌توانند از نوع فلزی، شیشه‌ای یا گلدانی و غیره باشند. هرچه متریال اولیه ساخت این جعبه‌ها گرانتر باشد قاعدتاً قیمت آن جعبه گل نیز بالاتر خواهد بود. نکته دیگر نوع گل‌های به کار رفته در باکس‌ها می‌باشد که می‌توانیم از گل‌هایی مانند انواع گل رز، داوودی، ارکیده، میخک و لیسیانتوس، آفتابگردان و سایر گل‌ها استفاده کنیم و این عامل می‌تواند قیمت باکس را متغیر نماید. مشتریان می‌توانند با توجه به سلیقه خود یا فردی که می‌خواهند به او هدیه دهند، گل‌های درون جعبه را مطابق بودجه خود انتخاب کنند. شیوه تزیین باکس گل نیز هر چقدر خاص‌تر و پرکارتر باشد زمان بیشتری نیاز دارد و طبیعتا در بالا رفتن قیمت محصول موثر است. تزیینات و مواد استفاده شده جهت تزیین باکس نیز می‌تواند قیمت جعبه گل را افزایش یا کاهش دهد .

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *