۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳
دسته‌بندی نشده

نحوه افزودن تاریخ تولد به مخاطب‌ها در iPhone

نحوه افزودن تاریخ تولد به مخاطب‌ها در iPhone

برخی از افراد در به خاطر داشتن تاریخ تولد دوستان ،همکاران و اقوام خود با مشکل روبه رو هستند.خوشبختانه، در اپلیکیشن مخاطب‌های iPhone خود می‌توانید روز تولد افراد را نیز ثبت کنید تا دیگر نگران فراموش کردن آن‌ها نباشید. در این‌جا نحوه انجام این کار را به شما خواهیم گفت.

ابتدا اپ Contacts را باز کنید. اگر نمی‌توانید آن را پیدا کنید، اپ Phone با نماد گیرنده تلفن سبز که برای برقراری تماس استفاده می‌کنید را باز کنید، سپس روی دکمه Contacts از نوار ابزار پایین صفحه ضربه بزنید.

پس از باز کردن اپلیکیشن Contacts، روی مخاطبی که می‌خواهید تاریخ تولد او را ثبت کنید ضربه بزنید. پس از باز شدن صفحه اطلاعات تماس شخص مورد نظر، روی دکمه Edit در گوشه بالا سمت راست صفحه ضربه بزنید.

اکنون، در حالت ویرایش هستید. این‌جاست که می‌توانید اطلاعات جدیدی به مخاطب خود اضافه کنید. به پایین صفحه بروید و روی گزینه add birthday ضربه بزنید.

سپس، یک رابط انتخاب تاریخ ظاهر می‌شود. با استفاده از چرخ‌های پیمایشی، تاریخ تولد شخص را وارد کنید.

در آخر، روی Done ضربه بزنید. سپس، اطلاعات کامل تماس به همراه تاریخ تولد شخص را مشاهده خواهید کرد.

برای افزودن تاریخ تولد به سایر مخاطب‌ها، روی Contacts در گوشه بالا سمت چپ صفحه ضربه بزنید تا به لیست مخاطبین برگردید. سپس، روی هر مخاطبی که می‌خواهید تاریخ تولد او را وارد کنید ضربه زده و مراحل بالا را تکرار کنید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *