۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳
اجتماعی

۳۴ ایده خرید کادو برای نوجوان پسر؛ هدیه‌هایی که حتما خوششان می‌آید

برای خرید یک هدیه خاص چه ایده ای دارید؟

تا به حال به این فکر کرده‌اید که فکر و یا اندیشه‌تان، چیزی که در ذهن دارید و یا احساساتتان را به کسی که دوستش دارید هدیه بدهید؟! بتوانید اندیشه‌تان را به تصویر بکشید و آن را خیلی شکیل کادوپیچ کنید و هدیه بدهید؟!

حس دوست داشتن‌تان را، حس عاشق بودنتان را، حس قدردانی‌تان را و حس هنری‌تان را در قالب یک هدیه فاخر پیشکش عزیزانتان کنید؟!

غیر از ایده‌های کلیشه‌ایِ خرید هدیه که همه جا یافت می‌شود، آیا ایده‌ی جدید و خلاقانه‌ای دارید؟

فکر می کنید بتوانید یک هدیه‌ی منحصربه فرد تهیه کنید؟ که هم ارزش بالایی داشته باشد و درعین حال بتواند یک حس خاص بودن ایجاد کند…

 

 

 

بسیار خب،

بگذارید ببینیم

ما چه جوابی برای سوالات شما داریم؟

 

ما چه خدمتی ارائه می‌دهیم که می‌تواند یک هدیه متفاوت باشد؟

به نام هنر، بستری ایده آل برای تجسم حس و اندیشه‌ی زیبای شما و ایده‌ای ناب برای به تصویر کشیدن 

جملات ارزرشمندیست که شایسته ماندگار شدن هستند!

یعنی یک متن زیبا؛ از یک حرف دل گرفته تا ابیات قشنگی که سرشار از معانی والا هستند را می‌توانید به صورت خوشنویسی شده در یک قاب مناسب تهیه کنید و به عنوان هدیه به عزیزانتان هدیه بدهید.

 

هدیه و کادو خاص و هنری که احساس شما، فکر و اندیشه شما را به زیبایی و درنهایت اصالت خلق می کند

ما اندیشه و احساس شما را در قالب کلمات، جملات و اشعاری زیبا، آنطور که شما میخواهید و در ذهنتان متصورید به بهترین شکل به خطی خوش تقدیم حضورتان می کنیم.

 

 

ما چطور اینکار را انجام می‌دهیم؟

 

تیم به نام هنر متشکل از اساتیدی هست که یکایک این عزیزان از استادان درجه یک این حیطه هستند و در خطوط زیبای ایرانی، عربی و لاتین به صورت تخصصی خلق اثر می کنند. شما می‌توانید به راحتی متن مورد نظرتان را در قسمت سفارش اختصاصی سایت، ثبت و یا سفارشتان را از طریق تماس با شماره تماس زیر

۰۹۱۰۶۹۶۶۱۰۰

با ما در میان بگذارید تا ضمن ثبت سفارشتان بتوانید مشاوره رایگان برای خلق اثری زیبا از ما دریافت کنید.

 

آیا نمونه قبلی وجود دارد که بتوانیم براساس آن انتخاب کنیم؟

 

چرا که نه. کافیست به صفحه اینستاگرام ما سری بزنید و از انواع نمونه کارهایی که تا بحال برای مشتریانمان انجام داده‌ایم دیدن کنید.

البته برای راحت تر شدن کارِ شما، چند نمونه از سفارش‌های انجام شده را در پایین این قسمت قرار میدهیم که بتوانید تصور بهتری از کار نهایی‌تان داشته باشید.

در نهایت خاص ترین هدیه هنری و هنری ترین کادو برای هدیه، می‌تواند اندیشه و احساس شما باشد که توسط به نام هنر به زیباترین وجه ممکن خلق شود.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *