تکنولوژی و فناوری

آموزش اینستاگرام از صفر تا صد

می توان بحث کرد که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است حقیقتاً منحصر به فرد است . به جای بهره گیری از کلمات، این پلتفرم به صورت تقریباً تمام و کمال بر اشتراک گذاری تصویر و ویدیو بنا شده است.همین ماهیت بصری نیز بوده که اینستناگرام در سال ۲۰۱۲ میلادی به زیر مجموعه ای از فیسبوک تبدیل شد،، اکنون جزئی از زندگی روزمره بسیاری از مردم در سراسر جهان به حسالب می آید.در واقع بعه نظر می رسد که این روزها هرکسی در اینستاگرام فعهالیت می کند، از کسب و کارهای کوچک گرفته تا شرکت های بزرگ ، سازمان های خبری ،سلبریتی ها، تصویر برداران ،موزیسین ها و البته بی شمار اینفلوئنسر که در هر حوزه قابل تصوری فعالیت می کنند. به همین خاطر آموزش اینستاگرام و ترفندهای آن اکنون شکلی مهمتر از همیشه به خود گرفته است.

قابلیت‌های اینستاگرام

همانطور که از چنین شبکه اجتماعی محبوبی انتظار می رود ـ اینستاگرام به طور مداوم از قابلیت های جدید و متنوع پرده بر می دارد .در این بخش از آموزش اینستاگرام به شما همه چیز را راجع به ابزارهای کارآمد اینستاگرام خواهیم گفت که هر کدام بی شمار فرصت برای به کارگیری تفکر خلاق و ابراز احساسات را د بوجود می آورند.بهترین و تازه ترین قابلیت های اینستاگرام که باید از وجود آنها با خبر باشید عبارت اند از:

استوری ها:

بسیاری از کاربران اینستاگرام از این شبکه اجتماعی به صورت خاص برای ساخت و مشاهده استوری ها استفاده می کنند.که در واقع پست هایی شخصی سازی شده با قابلیت نمایش برای تنها ۲۴ ساعت هستند.این پست ها که می توانند ترکیبی از تصاویر و ویدیوهای فرم کوتاه باشند به شکل اسلاید شو به نمایش در می آیند و از طریق گزینه هایی در بالا قید اینستاگرام به آنها دسترسی خواهید یافت. وقتی هم که می گوییم استوری ها قابلیت شخصی سازی دارند ، منظورمان شخصی سازی در بالا ترین سطح ممکن است.برخلاف پست های عادی که تنها فیلترهای ساتده را در بر می گیرند، استوری ها شامل هرجورالمان خلاقانه که فکرش را کنید هستند از جمله:

۱-استیکرها و کارتون های انیمیشنی؛

۲-نظزسنجی و کوییز؛

۳-نمایش داینامیک متون آهنگ ها؛

۴-امکان لینک کردن  به سایت های بیرون از اینستاگرام.

راه های زیادی برای افزودن یک استوری وجود دارد، اما ساده ترین این راه این است که روی آیکنی که در گوشه چپ و بالای قید تغذیه شده بزنید.از این لحظه به بعد هم قادر به ثبت و ضبط تصویر و ویدیو خواهید بود و هم می توانید محتوایی از پیش آماده را از گالری انتخاب کنید .سپس امکان نقاشی کشیدن روی تصویر ، افزودن متن یا هر المان خلاقانه دیگری مهیا می گردد.اگرچه استوری ها به گونه ای طراحی شده اند که با گذشت دقیقاً ۲۴ ساعت ناپدید می شوند،اما ببه صورت خودکار درون آرشیو شخصی شما هم ذخیره خواهند شد.

اینستاگرام لایو

آموزش اینستاگرام

 

اینستاگرام لایو قابلیتی است که به شما اجازه ((لایو استریت)) می دهد، به عبارت دیگر می توانید ویدیوها را تاز روی دستگاه خود به دستگاه هر کسی که بخواهد آنها را تماشا  کند مخابره کنید . در حالی که مشغول استریم هستید ، بینندگان می توانند برای شما کامنت بگذارند.

 

 

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *