تکنولوژی و فناوری

آموزش حذف اکانت واتس اپ به شکل تصویری

حذف اکانت واتس اپ

بعد از فیلترشدن تلگرام از طریق مراجع قضایی، واتس اپ پرطرفدارترین و آسان‌ترین راه ارتباطی برای دوستداران شبکه‌های اجتماعی در ایران شده است. رمزنگاری شدن مکالمات، تماس صوتی و تصویری و رابط کاربری آسان این برنامه هم در این امر بی‌تأثیر نبوده است. در این مقاله شما با نحوه‌ی حذف اکانت واتس اپ خود آشنا می‌شوید.

برای پاک کردن اکانت واتس اپ خود کافی‌ است مراحل پایین را به‌ترتیب انجام دهید:

مرحله‌ی اول: رفتن به صفحه‌ی حذف اکانت واتس اپ

در صفحه‌ی اصلی برنامه، در قسمت بالا، سمت راست گزینه‌ی سه نقطه را لمس کنید و Settings را انتخاب کنید. در صفحه‌ی جدید Account و در صفحه‌ی بعدی Delete my account را انتخاب کنید.

مرحله‌ی دوم: تأیید دوباره‌ی کد کشور و شماره‌ی تلفن

برای ادامه‌ی مراحل در این قسمت باید کد کشور و شماره‌ی تلفن خود را (بدون احتساب صفر اول) وارد کنید. سپس گزینه‌ی DELETE MY ACCOUNT را انتخاب کنید

مرحله‌ی سوم: دلیل حذف اکانت واتس اپ

در صفحه‌ی جدید، برنامه از شما می‌خواهد که در صورت تمایل دلیل خودتان را برای حذف اکانت واتس اپ بیان کنید. چنانچه تمایلی برای این کار ندارید، می‌توانید گزینه‌ی DELETE MY ACCOUNT را انتخاب کنید.

مرحله‌ی آخر: حذف همیشگی اکانت واتس اپ

در این مرحله، در صورت انتخاب گزینه‌ی DELETE MY ACCOUNT اکانت واتس اپ شما به‌صورت کامل پاک می‌شود. قبل از انتخاب گزینه درنظر داشته باشید که در صورت پاک کردن اکانت واتس اپ، تمامی پیام‌های شما پاک شده و شما از تمامی گروه‌های خود خارج می‌شوید. اگر در آینده با همین شماره‌ی تلفن، اکانت دیگری در واتس اپ بسازید، پیام‌ها و گروه‌های شما بازیابی نمی‌شود.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *