تکنولوژی و فناوری

آموزش نحوه دانلود از فیسبوک به شکل تصویری

نحوه دانلود از فیسبوک

فیسبوک، پرطرفدارترین شبکه‌ی اجتماعی جهان است که چند سالی می‌شود که در ایران کم‌فروغ شده و طرفداران خود را از دست داده است. اما به‌دلیل گستردگی جهانی و کاربران بی‌حد و اندازه‌ی آن در سرتاسر جهان، می‌تواند مرجع خوبی برای وقت‌گذرانی‌های اینترنتی یا حتی تحقیقات علمی و … باشد. فیسبوک هم مانند یوتیوب اجازه‌ی دسترسی مستقیم به ویدئوهای خود را نمی‌دهد، اما ما در این مقاله به شما نحوه دانلود ویدئو از فیسبوک را آموزش می‌دهیم.

در آموزش دادن در این فن یا حرفه ابتدا باید یکسری آموزش در این کار دیده باشید که فردا روزی اشتباه عمل نکنید.

دانلود از فیسبوک با کامپیوتر

برای دانلود از فیسبوک از طریق کامپیوترتان، شما می‌توانید یکی از دو روش زیر را در پیش بگیرید:

روش اول

در این روش کافی است تا در صفحه‌ی فیسبوک خود ویدئوی موردنظرتان را باز کنید. سپس لینک ویدئو را کپی کرده و در صفحه‌ی دیگری جاگذاری کنید، قبل از اینکه دکمه‌ی اینتر را بزنید در قسمت نوار url حروف www را پاک کرده و به جای آن، حرف m را جایگزین کنید و اینتر را بزنید. حال می‌توانید روی ویدئوی مورد‌نظر خودتان کلیک راست کرده و گزینه‌ی Save Video As را انتخاب کنید یا اینکه لینک بالای صفحه را کپی کنید و در تلگرام و در ربات SaveVideoBot ارسال کنید و لینک دانلود خود را دریافت نمایید. برای مثال ویدئوی زیر را ببینید:

روش دوم

در این روش پس از باز کردن ویدئوی موردنظرتان در فیسبوک باید در بالای صفحه و در نوار Url، آدرس ویدئوی موردنظر را کپی کنید، سپس به video-fb.com بروید و لینک خود را در مکان مشخص‌شده در بالای صفحه، جاگذاری کنید و روی Get Link کلیک نمایید. در صفحه‌ی جدید، روی گزینه‌ی دانلود کلیک کرده و ویدئوی موردنظر خودتان را دانلود کنید. برای درک بهتر به ویدئوی زیر توجه کنید:

دانلود از فیسبوک در سیستم عامل اندروید

شما می‌توانید در گوشی موبایل خود نیز همانند روش بالا عمل کنید، اما اگر اصرار به استفاده از برنامه‌های جانبی دارید، می‌توانید از برنامه‌هایی مانند Video Downloader یا FB Video Downloader استفاده کنید. در این برنامه‌ها می‌توانید با ورود به حساب کاربری خود به‌راحتی شروع به دانلود ویدئوها یا عکس‌های موردنظرتان کنید. به‌دلیل اینکه این برنامه‌ها جدا از فیسبوک تولید و عرضه می‌شوند، برای حفظ امنیت و حریم شخصی پیشنهاد می‌کنیم که حتی‌الامکان از این برنامه‌ها استفاده نکنید.

 

    • قالب فایل PDF
      تعداد صفحه ۱۷۰
      سال انتشار ۱۳۹۹
      ناشر تیم تحریریه چطور
      تعداد فایل ۱ فایل PDF
    پکیج ۹ ایدهٔ کسب‌وکار ثروت‌آفرینی با سرمایه کم

    کسب‌وکار خود را با سرمایه کم شروع کنید

    به مدت محدودبا تخفیف ۵۰٪

مشاهده کتاب الکترونیکی

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *