اقتصاد

آیا در چنین شرایط اقتصادی کشور، می‌توان پیشرفت کرد؟

در این نابه‌سامانی‌های اقتصادی و شرایط آشوبناک جهان می‌توان قدم‌هایی جهت پیشرفت و افزایش کیفیت زندگی برداشت؛ اگر امروز تصمیمات هوشمندانه برای بهبود و توسعه فردی و ارتقاء شغلی گرفته‌شود، فردا آسایش و آرامش حداکثری نصیب خواهد

این یک واقعیت است که دنیای امروز دچار بحران‌ها و تحولات بسیاری شده‌است. نکته مثبت این است که همیشه در دل بحران‌ها، فرصت‌ها ایجاد می‌شود. کافیست که برای مواجهه با آنها از قبل خودمان را آماده کرده باشیم. برای ایجاد این آمادگی الان هم دیر نیست.

دنیای امروز بسیار تغییر کرده و این تحولات چه خوب و چه بد بر زندگی ما تاثیرات مستقیم و غیرمستقیم داشته‌است. یکی از این تغییرات این است که شرکت‌های بزرگ دنیا دیگر برای استخدام کارمندان و نیروهای لازم خود به مدرک تحصیلی افراد اهمیت چندانی نمی‌دهند بلکه توجه آنها به این نکته است که شما در هر سنی که هستید، به چه میزان مهارت دارید و چه کاری می‌توانید برای پیشبرد اهداف آن شرکت‌ها انجام دهید.

خبر خوب این است که این مهارت‌ها اکتسابی و قابل یادگیری می باشند. در چند سال اخیر سیستم‌های آموزشی در دنیا و همچنین در ایران تغییر و پیشرفت کرده‌اند. تاثیراتی که شیوع کرونا در جهان بر سیستم آموزشی گذاشت بر کسی پوشیده نیست. به گونه‌ای که تمام دانشگاه‌های طراز اول دنیا سیستم‌های غیرحضوری و آنلاین را راه‌اندازی کردند و با جدیت در حال گسترش این سیستم آموزشی می‌باشند.

اما چطور می‌توان در شرایط بحرانی اقتصادی به پیشرفت‌های مالی رسید؟ در زمانی که ارزش پول یک کشور به طور ناگهانی افت می‌کند، صادرات به طور خارق‌العاده‌ای، ارزشمند و پر سود می‌شود. اما نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که صادرات همیشه به معنای فرستادن کالا به خارج از کشور نمی‌باشد؛ می‌توان خدمات را هم صادر کرد. اما چطور؟

امروزه شرکت‌های بزرگ بسیاری در سراسر دنیا برای انجام پروژه‌های خود نیاز به برون‌سپاری دارند که اگر شما مهارت‌های مورد‌نیاز آنها را از قبل آموخته‌باشید می‌توانید، در همین شرایط بحرانی اقتصاد کشور، از فرصت‌های شغلی مناسب به صورت فریلنسری (آزادکار) استفاده کنید و به کسب درآمد مناسب (حتی به دلار) بپردازید.

آکادمی لرنوس در ادامه به معرفی شیوه‌ای برای افزایش هرچه بیشتر درآمد و درآمدزایی در چنین شرایط بحرانی اقتصاد می‌پردازد:

آکادمی لرنوس که یک آکادمی آنلاین است، با ارائه دوره‌های آموزشی، وبینارها و کارگاه‌های غیرحضوری در حوزه مهارت‌های کاربردی بر ایجاد آمادگی افراد برای ورود به بازار‌کار در کمترین زمان و با کمترین هزینه ممکن تمرکز دارد.

درباره آکادمی‌های غیرحضوری چه می‌دانید؟

آکادمی‌های اینترنتی با برگزاری دوره‌های متنوع به صورت آنلاین و غیرحضوری، استفاده از امکانات آموزشی را برای همه افراد ایجاد کرده‌اند. آکادمی لرنوس جهت رعایت عدالت آموزشی و با رعایت استانداردهای موسسات معتبر جهانی دوره‌های خود را به صورت آنلاین و با تمرکز بر آموزش مهارت‌های کاربردی مورد نیاز برای شروع و ارتقاء کسب‌و‌کار ارائه می‌دهد.

 

کسب‌درآمد وعده نیست!

شما در هر مرحله از زندگیتان که باشید برای رسیدن به اهداف و آرزوهایتان نیاز دارید که درآمدی کسب کنید و بر هیچکس پوشیده نیست که درآمدزایی در سال‌های اخیر با توجه به همه‌گیری کرونا و بحران‌های اقتصادی ناشی از آن در جهان، به آسانی سال‌های گذشته نیست. آکادمی لرنوس با هدف هموارسازی مسیر پیشرفت کسب‌و‌کار و آموزش مهارت‌های کاربردی زمینه‌ درآمدزایی را از وب‌سایت خود شروع کرده‌است؛ به این طریق که به کاربران با عضویت رایگان در وب‌سایت، کدتخفیف اختصاصی ارائه می‌شود. این کدتخفیف دو مزیت برای کاربران دارد. علاوه بر استفاده از تخفیف ویژه این کد اختصاصی، مزیت اصلی و درآمدزایی برای فردی است که پس از آشنایی با ویژگی‌های خاص آکادمی لرنوس، آن را به دوستان خود معرفی کرده‌است تا دوستانش نیز نیاز به پیشرفت را در خود حس کنند. گفتنی است که با معرفی هر کاربر جدید مبلغ قابل توجه‌ای به آن شخص تعلق می‌گیرد.

 

نکات طلایی برای موفقیت در کسب‌و‌کار

برای راه‌اندازی کسب‌و‌کار و ارتقاء شغلی و رسیدن به اهداف و جایگاهی که از خود توقع دارید، باید نترسید و شروع کنید، چرا که موفقیت آن سوی کوه ترس است. دانستن این نکات به شما کمک خواهد کرد که با دیدی واقع‌گرانه و بدون ترس از شکست، شروع به یادگیری مهارت‌های مورد‌ علاقه خودتان کنید:

  1. هیچ موفقیتی یک شبه و بدون تلاش به‌دست نمی‌آید.
  2. ایده ایجاد کسب‌و‌کار باید در کمترین زمان ممکن اجرایی شود.
  3. اطراف شما پر از منابع و افرادی است که می‌توانید به آنها اعتماد کنید.
  4. بیشتر از رقابت بر ارزش‌های زندگی‌تان تمرکز کنید.
  5. با انرژی و انگیزه مثبت شروع به کار کنید و همواره در مسیر پیشرفت باشید.
  6. هیچ‌گاه از یادگیری دست برندارید و همیشه مهارت‌های خود را افزایش بدهید؛ چرا که بازار همیشه به مهارت‌های بیشتر و جدید نیازمند است.

وقتی برای شرکت در دوره های آموزشی ندارید؟

ساعت و روز شرکت در دوره‌ها را خودتان انتخاب کنید! با توجه به مشغله‌های زندگی و شغلی که همه ما داریم، برنامه‌ریزی برای یادگیری دانش جدید و موردنیاز تقریباً غیرممکن به نظر می‌رسد. برخلاف سایر آکادمی‌ها و سایت‌های آموزشی که تنها پس از پرداخت، دوره در اختیار کاربر قرار می‌گیرد و دیگر پیگیری جهت آموزش آنها نمی‌شود؛ آکادمی لرنوس با ارائه به‌روزترین سیستم آموزشی غیرحضوری تلاش می‌کند، آموزش‌ها به معنای واقعی کاربردی باشند، بنابراین انتخاب ساعت و روز کلاس با کاربران می‌باشد تا هر فرد با توجه به برنامه کاری و زندگی خود، زمان مناسب آموزش خود را انتخاب کند.

همچنین همگام با دانشگاه‌ها و موسسات معتبر جهانی و برای کسب بیشترین بازدهی، دوره‌های آموزشی آکادمی لرنوس در دو روز برگزار می‌شود و زمان تقریبی هر کلاس حدود یک‌ساعت است.

 

چه دوره‌هایی برای توسعه فردی و ارتقاء شغلی مناسب هستند؟

معمولاً دوره‌های تخصصی در زمینه توسعه مهارت های فردی و ارتقاء شغلی در گروه‌های مختلفی معرفی و ارائه می‌شوند. برخی از دوره‌های متنوع آکادمی لرنوس در گروه‌‌های کسب‌و‌کار،‌ تکنولوژی، بازارهای مالی، فرهنگ‌و‌هنر، منابع ‌انسانی، توسعه فردی، کارگاه‌ها و غیره شامل موارد زیر است:

  • حسابداری
  • اصول و فنون مذاکرات تجاری
  • بازاریابی بین المللی
  • عکاسی حرفه‌ای
  • فیلمبرداری
  • نورپردازی
  • تدوین حرفه‌ای ویدئو (Adobe Premier)
  • طراحی مد و لباس
  • طراحی طلا و جواهرات
  • طراحی وب‌سایت با وردپرس
  • توسعه اپلیکیشن موبایل (React Native)
  • باریستا
  • تجارت الکترونیک
  • رضایت مشتری
  • روابط عمومی
  • مدیریت رفتار سازمانی
  • آموزش مهارت‌های کاربردی ICDL (ویندوز، اکسل و …)
  • آموزش بازارهای مالی (رمزارزها، انواع معاملات در بازارهای دیجیتال، صرافی‌ها، مدیریت سبد سرمایه‌گذاری در رمزارزها و …)

 

تفاوت و مزیت دوره‌ها اشتراکی با دیگر بسته‌های آموزشی چیست؟

هدف اصلی یادگیری، درآمدزایی بیشتر و در نتیجه افزایش کیفیت زندگی شماست. در همین راستا گاهی نیاز دارید به طور هم‌زمان از دانش‌های مختلف که مورد‌نیازتان است، بهره‌مند شوید. مثلاً برای راه‌اندازی کسب‌و‌کار به عنوان یک طراح لباس ابتدا باید به صورت تئوری و عملی دروس طراحی مد و لباس را یاد بگیرید و در کنار آن به دوره عکاسی نیاز خواهید داشت تا بتوانید از محصولات خود عکس بگیرید؛ اما در کنار این مهارت‌ها شما ممکن است نیاز داشته‌باشید که مهارت‌های خود در حوزه فن‌بیان و اصول‌مذاکرات و یا بازاریابی را افزایش دهید تا بتوانید مشتری‌های بیشتری را جذب کنید. دوره‌های آکادمی لرنوس شامل دو دسته رایگان (جهت بالا بردن سطح علمی کاربران) و دوره‌های اشتراکی (جهت افزایش یادگیری تخصصی) می‌باشد.

شما با تهیه اشتراک به صورت یک‌ماهه، سه‌ماهه یا شش ماهه می‌توانید از محتوای آموزشی دوره‌های تخصصی استفاده کنید. اما فایده و مزیت تهیه دوره اشتراکی در این است که کاربران با تهیه هر یک از این اشتراک‌ها علاوه بر شرکت در دوره انتخابی خود می‌توانند در دو دوره آموزشی به دلخواه خود و بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی و کاملاً رایگان شرکت کنند و از آموزش سه دوره به طور هم‌زمان استفاده کنند.

 

والت دیزنی:

همه رویاهای ما می‌توانند محقق شوند، اگر شهامت پیگیری آنها را داشته باشیم.

مفهوم واقعی پشتیبانی در یک سیستم آموزشی چیست؟

اگرچه بسیاری از وب‌سایت‌های آموزشی آنلاین، مدرک معتبری به کاربران خود ارائه نمی‌دهند؛ اما پشتیبانی از یک دوره به ارائه یک گواهینامه و مدرک خلاصه نمی‌شود. زمانی می‌توان مدعی پشتیبانی کامل بود که کاربران از ابتدای دوره، در طی گذراندن دوره و پس از اتمام دوره حمایت شوند.جرایم اقتصادی چیست؟ چه جرم هایی جزء جرایم اقتصادی است؟ - نوین وکیل

در آکادمی لرنوس در تمام طول دوره کاربران می‌توانند با اساتید در ارتباط باشند و سوالات خود را از آنها بپرسند. همچنین در پایان هر دوره آزمونی برگزار می‌شود و در صورت کسب نمره حدنصاب گواهینامه از دانشگاه علمی کاربردی یا سازمان مدیریت برنامه ریزی استان تهران به کاربران اعطا خواهد‌شد. از دیگر مزیت‌های آکادمی لرنوس این است که در طول دوره آموزشی، فرصت‌های شغلی به کاربران ارائه می شود. همچنین پس از اتمام دوره، معرفی کاربران ممتاز به بازارهای کاری مرتبط توسط آکادمی صورت خواهد‌گرفت.

در نهایت آینده شما وابسته به تصمیمات امروز شماست. پیشنهاد آکادمی لرنوس این است که برای داشتن یک زندگی با کیفیت عالی و سطح شغلی مناسب خوب تفکر و تأمل کنید و در این مسیر از افراد متخصص و مجرب‌ کمک بگیرید و از تجربه و مهارت آنها در مسیر بهبود کسب‌و‌کار خود استفاده کنید. کاربران لرنوس می‌توانند از تجربه مدرسان و مشاوران متخصص آکادمی لرنوس در بازار‌کار استفاده کنند.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *