۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳
تکنولوژی و فناوری

افشای ظرفیت باتری سری گلکسی S23؛ مدل‌های استاندارد و پلاس به باتری‌های بزرگ‌تری مجهز می‌شوند

ظرذفیت احتمالی باتری سه مدل گوشی گلکسی S23 پیش از فرا رسیدن موعد رونمایی از طریق یکی از منتابع آگاه بازار به اششتراک گذاشته شده است . همچنین تصویری از گوشی های منتشر شده است که ترکیب رنگ احتمالی آن را نشان می دهد .

 

ظرفیت باتری سری گلکسی S23 سامسونگ

 

بر اسا س اطلاعات منتشر شده ، انتظار می رود که گلکسی S23 با باتری ۳۹۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۲۵ واتی در دسترس کاربران قرار  می گیرد . این در حالی است که گلکسی S23  از باتری ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می برد . همچنین به نظر می رسد گلکسی S23  پلاس با باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی ۴۵ واتی به بازار عرضه منی شود . گلکسی S23اولترا نیز ظاهراً از باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعغت ۴۵ واتی بهره  خواهد برد .

 

 

گلکسی

 

 

در کنار به اشتراک گذاشتن ظرفیت باتری موبایل های جدید سامسونگ ، تصاویری تبلیغعاتی از آن ها منتشر شده که در یکی از آن ها گلکسی S23 پلاس در ترکیب رنگ صورتی دیده می شود . در تصویر دیگری گلکسی S23 اولترا نیز در ترکیب رنگ زیتونی ظاهر شده است و در تصویر تصاویر به اشتراک گذاشته  شده چندان خوب نیست و نمی توان از طریق تصاویر منتشر شده به اطلاعات بیشتری در مورد موبایل های سری جدید سامسونگ دست پیدا کرد.

 

برخی منابع آگاه می گویند احتمالاً سشامسونگ موبال های  جدید خود را اول فوریه در دسترس کاربران قرار می دهد . هنوز تاریخ دقیق رونمایی سری جدید گلکسی S23 از سوی کره ای ها تاًٌیید  نشدته است .

 

 

 

 

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *