دسته‌بندی نشده

این سلبریتی های هالیوودی بعد از عمل های زیبایی ناموفق به ظاهر طبیعی روی آوردند

سلبریتی‌ ها قبل و بعد از عمل های زیبایی! - زیبامون

بسیاری از ما تصور کنیم عیب و نقص های ظاهریمان وجود دارد یا دلمان می خواهد جلوی پیر شدن را بگیریم. در چنین مواردی شاید به عمل های زیبایی روی آوریم . اما هیچ تضمینی نیست که نتیجه این عمل دلخواهمان باشد.

سایمون کاول

سایمون کاول» دست رد به سینه صهیونیست‌ها زد

سایمون کاول داور مسابقات استعدادیابی مشهور و محبوب سال گذشته اذعان کرد: ( یک زمانی شاید کمی زیاده روی کردم . یک بار عکس قدیمی از خودم دیدم که در نگاه اول خودم را نشناختم.)

بعد از آن کاول به خود قول داد که دیگر از بوتاکس استفاده نکند و حالا سعی دارد به چهره طبیعی خود باز گردد . کاول همچنین اذعان کرده در تزریق بوتاکس زیباده روی کرده بود و حالا رسیدگی های ساده به پوست را ترجیح می دهد.

کامرون دیاز

بازنشستگی کامرون دیاز از بازیگری رسما تایید شد - زومجی

کامرون دیاز یکی از هالیوودهایی اتست که با استفاده از بوتاکس پشیمان هستند . او در اینباره گفته : ( چهره ام را به قدری عجیب کرد که با خودم گفتم : نه دلم نمی خواهد اینطوری باشم . ترجیح می دهم صورتم پیر شود تا اینکه اصلاً به خودم تعلق نداشته باشد.)

دیاز از آن زمان به طور کامل پذیرای روند طبیعی پیری بوده، به ویژه در خصوص خطوط خنده اش که به گفته خودش، ثابت می کند زندگی اش با خنده سپری شود.

جیمی لی کرتیس

 

بهترین فیلم های جیمی لی کرتیس بر اساس امتیاز IMDB به همراه خلاصه و معرفی  آنها و بیوگرافی - یک پزشک

 

جیمی لی کرتیس پس از اظهار نظرهای متعدد دیگران درباره پف چشمانش تصمیم گرفت زیر تیغ جراحی برود و چهره خود را تغییر دهد . او بوتاکس را هم امتحان کرد ، اما از نتیجه هر دو مورد ناراضی بود . او حالا از حامیان بزرگ پیری است و در اینباره گفته : ( چرا می خواهید در ۷۰ سالگی ۱۷ ساله به نظر برسید؟ من دلم می خواهد در ۷۰ سالگی ۷۰ ساله به نظر برسم.)

جین فوندا

چین فوندا درباره تجربه ی لیفت صورت خود به صراحت صحبت کرده اما تاًکید داشته که به آن افتخار نمی کند. او همچنین تصمیم گرفته دیگر دست به عمل زیبایی نزند چرا که می ترسد چهره اش از شکل بیافتد . او حالا ترجیح می دهد به روش های ساده تر و طبیعی تر از خود مراقبت کند. فوندا در این باره گفته : ( پول زیادی خرج کرم های صورت یا چیزهای شبیه آن نمی کنم ، ولی همیشه از مرطوب کننده استفاده می کنم. می خوابم ، ورزش می کنم ، از نور خورشید دوری می کنم و دوستان خوبی دارم که مرا می خندانند.)

بلا حدید

بلا حدید سال گذشته با اذعان به انجام عمل زیبایی بینی در ۱۴ سالگی بالاخره به شایعات دیرینه در این باره پاسخ داد. او اذعان کرد که در نوجوانی اعتماد به نفس بسیار پایینی ددر مورد ظاهرش داشت و بودن خواهر کوچک بل حدید این موضوع را تشدید کرده بود. با این حال او فکر می کند که می توانست یاد بگیرد که بینی طبیعی اش را دوست داشته باشد.

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *