دسته‌بندی نشده

با کتاب افزایش فروش به روش اساتید هاروارد، پولدار شوید

با کتاب افزایش فروش به روش اساتید هاروارد، پولدار شوید!

مهم‌ترین بُعد موفقیت در تجارت و اداره‌ٔ کسب‌وکارهای شخصی، توانایی فروش کالا یا خدمات به مشتری است. فروش، بخش بزرگی از کار است که گستره‌ٔ وسیع آن، از تبلیغات و بازاریابی تا ارتباطات مثبت اجتماعی را دربر می‌گیرد. برای آموزش مهارت‌های موردنیاز فروش لازم است با کتاب افزایش فروش به روش اساتید هاروارد آشنا شوید. در این نوشتار ما به معرفی این کتاب پرداخته‌ایم.

شناسنامه‌ٔ کتاب

  • عنوان کتاب: افزایش فروش به روش اساتید هاروارد
  • ترجمه: تیم مترجمان چطور

درباره‌ٔ کتاب افزایش فروش به روش اساتید هاروارد

آیا تابه‌حال برایتان پیش آمده که کسب‌وکاری را راه‌اندازی کنید، اما در ادامه، با شکست مواجه شوید؟ آیا از ناتوانی خود برای افزایش فروش ناامید شده‌اید؟ بیایید یک‌بار برای همیشه این ذهنیت را که هوش تجاری مسئله‌ای ذاتی است، دور بریزیم، زیرا همه‌ٔ مهارت‌ها با تمرین و مطالعه توسعه می‌یابند.

مقوله‌ٔ فروش و راه‌های افزایش آن، یکی از مهم‌ترین مباحث مربوط به تجارت است. درواقع شما اگر همه‌ٔ مراحل کارتان را درست و حرفه‌ای انجام دهید، اما در فروش لنگ بزنید، باخته‌اید. خبر خوب اینکه این مهارت، در عین کاربردی و حیاتی بودن، بسیار آسان است و می‌توانید به‌سادگی آن را در خودتان تقویت کنید.

تیم مترجمان حرفه‌ای ما در وبسایت چطور، دست به کار جالبی زده‌اند. آن‌ها با ترجمه‌ٔ یکی از مهم‌ترین کتاب‌های این حوزه، به کمک همه‌ٔ کسانی آمده‌اند که دوست دارند کسب‌وکار خودشان را داشته‌ باشند و دغدغه‌ٔ سود بیشتر دارند.

کتاب افزایش فروش به روش اساتید هاروراد، در ۲۳ بخش تدوین شده‌ است. شما در این کتاب، نکات جذاب و آموزنده‌ای از زبان تجار بزرگ جهان خواهید آموخت که شاید نظیر آن را در هیچ کارگاه و کلاس آموزشی‌ای پیدا نکنید.

شما در این کتاب، پله‌پله با همه‌ٔ رموز و بنیان‌های مربوط به تجارت موفق آشنا خواهید شد. شما خواهید آموخت که مهم‌ترین عوامل فروش موفق چه چیزهایی هستند و برای داشتن تیم فروش موفق، باید چه ملاک‌هایی را درنظر داشته باشید.

همیشه دانستن راز موفقیت، برای ما آموزنده نخواهد بود. گاهی باید شکست را هم تجربه کنیم، اما گاهی بدون تجربه شکست، می‌توان از رهنمودهای افرادی که قبلا این مسیر را طی کرده‌اند، نکات ارزشمندی بیاموزیم. به‌همین دلیل، نویسندگان این کتاب به شما خواهند آموخت که ایراد کار کسانی که در فروش شکست می‌خورند کجاست و چه عواملی منجر به شکست فروش خواهد شد.

اگر دنبال بسته‌ٔ آموزشی جمع‌وجوری برای یادگیری فوت‌وفن‌های فروش موفق و یادگیری مدیریت موفق این جریان هستید، راه را درست آمده‌اید. این کتاب سهم بزرگی در آموزش و موفقیت شما خواهد داشت.

قسمتی از کتاب

به یاد داشته باشید که شما قدرت نفوذ دارید. اگر شرکت شما تأمین‌کننده‌ٔ کوچک است یا کار خود را به‌تازگی آغاز کرده‌ است، مشتریان ارشد می‌خواهند به شما کمک کنند. پتی مورسیون، مدیر ارشد اطلاعات شرکت کاردینال هلث، اشاره می‌کند که: «کمک به رشد و تثبیت فروشنده‌های کوچک‌تر، به سود من است». گفتنی است که شیوه‌ٔ پویای حمایت و پشتیبانی این شرکت از فروشنده‌هایش، نمونه‌ای ایده‌آل برای هر شرکت فناوری است. موریسون ادامه می‌دهد: «در نتیجه، من مایلم هر آنچه می‌توانم برای کمک به رشد پایگاه مشتری شما انجام دهم. از سوی دیگر، اگر شما بزرگ‌تر و تثبیت‌شده‌تر باشید، می‌توانید به من کمک کنید تا با نمایش کار اعضای تیمم در همایش‌ها و ارائه‌ٔ مقاله، به آنها پاداش بدهم. این کار، رشد شغلی بزرگی برای آنها خواهد بود.»

فراهم کردن فرصت‌های رشد برای مشتریان پشتیبان: معمولا فعال‌ترین مشتری‌های مرجع‌تان، شیفته‌ٔ توسعه‌ٔ فردی و حرفه‌ای هستند. این کار را به‌شکل فرصت‌های گفت‌وگو، مصاحبه با رسانه‌ها و چیزهایی همانند این انجام دهید؛ جایی که افراد بتوانند دستاوردهای خودشان و اندیشه‌ٔ رهبری‌شان را به‌نمایش بگذارند. مخاطبان (مشتریان بالقوه) این پیام را دریافت می‌کنند که شرکت شما بخشی مهم از پیروزی آنها بوده است.

تهیه کتاب «افزایش فروش به روش اساتید هاروارد»


Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *