۱۰ فروردین, ۱۴۰۳
مد و زیبایی

ترند آرایشی در سال ۲۰۲۱ چیست؟

در سال­های اخیر شاهد این موضوع بوده­ایم که افراد برای خرید لباس، کفش، آرایش کردن و حتی غذا خوردن به دنبال این هستد که چه چیزی در بین جامعه باب شده است. یا به نوعی چه مدلی ترند و مد شده که اگر بخواهیم شیک باشیم طبق همان ترند خرید کنیم. یکی از مهم­ترین قسمت­های ظاهر یک فرد صورت اوست.

صورت می­تواند بیشترین توجه را به خود جذب نماید. در نتیجه افراد زیادی به دنبال زیباتر نشان دادن این قسمت از بدن خود هستند. در این مقاله دارو دات کام قصد دارد آرایش کردن در سال جدید را به شما معرفی نماید تا همچنان شیک و روی مد باشید.

ترند آرایش ۲۰۲۱

ترند آرایش سال ۲۰۲۱ آرایش نکردن است. یعنی بهجای اینکه هزینه زیادی برای لوازم آرایش دهید آن­را خرج زیبایی ماندگارتری به اسم سلامتی بکنید. کمترین میزان آرایش روی صورت که جذابیت فراوانی برای­تان ایجاد می­کند آرایش محبوب در کل دنیا شناخته شده است.

آیا همه ما پوستی سالم ودرخشان، بدون لک، کک و مک داریم که نخواهیم از لوازم آرایشی استفاده نکنیم؟ متاسفانه خیر. در سال­های اخیر بیشتر خانم­ها به دلایل مختلف به سمت آرایش زیاد و استفاده از محصولات آرایشی پوستی رفته­اند که نمی­دانند کدام یک از آن برای پوست­شان مناسب بوده است.

پزشکان پوست و زیبایی اعلام کرده­اند که بیشترین آسیب­هایی که یک خانم می­تواند به پوست خود بزند، قرار گرفتن در معرض نور خورشید بدون استفاده از کرم­های ضد آفتاب و استفاده از محصولات صورت نامناسب با مشخصات پوست صورت است.

برای اینکه با پوست سالم و زیبایتان، البته این دفعه بدون آرایش روی مد باشید باید نکاتی را رعایت کنید که کم­کم به سمت داشتن پوست سالم، صاف و درخشان پیش بروید.

نکاتی مهم برای داشتن پوستی سالم

  • سعی کنید پوست خود را بشناسید و متناسب با آن محصولات صورت خریداری کنید.

به­عنوان مثال خانم­هایی که پوستی چرب دارند، زمانی­که از محصولات صورت با میزان کمی چربی هم استفاده می­کنند می­توانند به صورت خود آسیب شدید بزنند. پوست­های چرب مستعد بروز جوش و آکنه هستند. در نتیجه نیاز دارند از محصولات صورت با چربی بسیار پایین و حتی بدون چربی استفاده کنند تا با کمک آن بتوانند چربی موجود در پوست را کنترل کنند. محصولات صورت FREE OIL چربی موجود در پوست را کنترل می­کند، صورت را از جوش و آکنه­های زیاد نجات می­دهد و پوست­تان به مرور زمان سالم­تر خواهد شد.

محصولات صورت دارو دات کام به تمام ویژگی­هایی که یک پوست می­تواند داشته باشد اندیشیده است. در نتیجه برای هر پوستی یک محصول منحصر به فرد قرار داده است.

  • برای روزهای معمولی آرایش سبک انتخاب کنید.

سعی کنید در روزهای عادی، که در خانه هستید، سرکار و یا دانشگاه هستید از آرایش­های سبک استفاده کنید. قرار گرفتن چندین لایه مواد آرایشی روی پوست اجازه تنفس را به صورت نمی­دهد و به مرور زمان پوستتان کدر، چروک و دارای کک و مک می­شود.

برای آرایش روزانه می­توانید از محصولات صورت دارو دات کام یک پنکک، اگر پوستی چرب دارید و یا یک کرم پودر روزانه سبک اگز پوستی خشک دارید خریداری نمایید.

  • هنگام ورزش آرایش نداشته باشید.

بسیار دیده شده است که خانم­ها هنگام ورزش و یا رفتن به باشگاه آرایش دارند. مخصوصا که این افراد از کرم پودر هنگام ورزش استفاده می­کنند. زمانی­که به ورزش کردن مشغول هستید منافذ پوستتان هم باز می­شود تا برای جذب اکسیژن بیشتر تلاش کند. وجود کرم پودر مانع از رسیذن اکسیژن به پوست صورتتان می­شود. شما با این کار به پوست صورت خود آسیب شدیدی وارد می­کنید.

  • فرقی نمی­کند زمستان باشد یا تابستان، از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

در قدیم این بائر در ذهن خانم­ها شکل گرفته بود که تابستان­ها که شدت نور خورشید بیشتر است از کرم­های ضد آفتاب استفاده کنند و در زمستان­ها نیازی به استفاده از این کرم­ها نیست. اما پزشکان پوست تاکید دارند که از کرم ضدآفتاب چه در تابستان و چه زمستان حتما استفاده شود.

زمانی­که بدون محافظت در مقابل نور خورشید قرار می­گیرید پوست صورتتان بعد از مدتی دچار لک، کک و مک می­شود. در نتیجه برای پوشاندن این لکه­ها به دنبال لوازم آرایشی سنگین که برای پوست مضر هستند می­روید. اصول آرایش کردن در کنار زدن کرم ضد آفتا ب بدین گونه است که در ابتدا پوستتان را تمیز می­کنید. کرم ضد آفتاب متناسب با پوستتان را به صورتتان می­زنید، بیست دقیقه صبر می­کنید تا کرم جذب پوستتان شود. در مرحله بعدی از کرم پودر باید استفاده شود.

اما رعایت کردن این مراحل و اصول آرایش کردن در زمان­هایی که خارج از خانه هستید بسیار سخت است. اما چاره کار چیست؟ سلامتی پوست یا زیبایی آن؟

چاره کار استفاده از کرم پودرهایی است که خاصیت SPF را داشته باشند. این کرم پودرها علاوه بر صاف و یک دست نشان دادن پوست صورتتان، می­تواند از آن در برابر نور خورشید محافظت نماید.

محصولات صورت دارو دات کام تنوع گسترده­ای از کرم پودرها برای شما فراهم نموده تا بتوانید برای سالم ماندن پوستتان متناسب­ترین محصول را انتخاب و استفاده نمایید.

در واقع برای اینکه بدن را از بیماری نجات دهید و به سمت سلامتی پیش برویم به داروخانه و پزشک مراجعه می­کنیم. برای داشتن پوستی سالم و زیبا هم همین اقدامات باید انجام شود. داروخانه آنلاین دارو دات کام علاوه­ بر دارا بودن محصولات متنوع و سالم آرایشی، محصولات مراقبت از پوست را نیز دارد. در سال ۲۰۲۱ باید بتوانید از پوست سالم و زیبایتان لذت ببرید. برای آرایش کردن ساده و یا مراقبت از پوستتان می­توانید به­راحتی به داروخانه آنلاین دارو دات کام مراجعه کنید. محصولات متنوع صورت را بررسی نمایید و مدلی را که به سلامت پوستتان بیشتر کمک می­کند را انتخاب نمایید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *