۳۱ فروردین, ۱۴۰۳
کسب و کار

زندگی شبانه به سبک اسنپ اکسپرس ؛ تمدید ساعت کاری سوپرمارکت‌های اینترنتی اسنپ تا ساعت ۲ بامداد

از حدود ۴۰۰ سوپرمارکتی که در تهران با اسنپ اکسپرس همکاری می‌کنند، ساعت کاری ۱۹ فروشگاه تا ۲ بامداد تمدید شد. این خبر را اسنپ‌اکسپرس، سرویس تحویل فوری کالاهای سوپرمارکتی اسنپ اعلام کرده است. با توجه به پراکندگی جغرافیایی این فروشگاه ها، شهروندان تهرانی در نقاط مختلف شهر می‌توانند کالاهای سوپرمارکتی را تا ساعت ۲ بامداد به صورت اینترنتی خریداری کنند و درب منزل تحویل بگیرند.

همچنین از روز چهارشنبه ۲۲ تیرماه تا پایان تیر، ۱۰ درصد تخفیف بیشتر برای سفارش‌هایی که بین ساعات ۲۲ تا ۲ بامداد ثبت می‌شوند، در نظر گرفته شده است. فروشگاه‌هایی که در این طرح برای سرویس‌دهی به مشتریان فعالیت می‌کنند در شرق، شمال، جنوب و غرب تهران پراکنده هستند. اهالی تهرانپارس تا ستارخان، سعادت‌آباد تا شهرک بعثت و دروازه شمیران تا الهیه همه تحت پوشش سوپرمارکت‌هایی که ساعت فروش اینترنتی آن‌ها تمدید شده قرار دارند.

گفتنی است با توجه گرمای هوای تابستان، موکول شدن بسیاری از خریدهای روزمره شهروندان به ساعات پایانی شب می‌تواند در کاهش مصرف انرژی موثر باشد. شورای شهر تهران هم در سال‌های اخیر به دنبال اجرای طرح زیست شبانه تهران بود که به صورت پایلوت در مناطقی از تهران اجرایی شد و البته بعد از شیوع کرونا عملا این طرح کنار رفت. به زعم کارشناسان، توزیع و فروش اینترنتی کالا در ساعات پایانی شب این مزیت را برای خانواده‌ها به همراه دارد که بدون قرار گرفتن در معرض خطرات و آسیب‌های اجتماعی سفارش خود را دریافت کنند. همچنین از بار ترافیکی شهر کاسته می‌شود و کسب‌وکارها در شب‌های تابستان رونق بیشتری پیدا می‌کند. با کلیک روی این لینک می‌توانید به فروشگاه‌های اسنپ‌اکسپرس دسترسی داشته باشید.

خبر تمدید ساعت کاری ۱۹ فروشگاه تا ۲ بامداد را اسنپ‌اکسپرس، سرویس تحویل فوری کالاهای سوپرمارکتی اسنپ اعلام کرده است. با توجه به پراکندگی جغرافیایی این فروشگاه ها، شهروندان تهرانی در نقاط مختلف شهر می‌توانند کالاهای سوپرمارکتی را تا ساعت ۲ بامداد به صورت اینترنتی خریداری کنند و درب منزل تحویل بگیرند.

همچنین از روز چهارشنبه ۲۲ تیرماه تا پایان تیر، ۱۰ درصد تخفیف بیشتر برای سفارش‌هایی که بین ساعات ۲۲ تا ۲ بامداد ثبت می‌شوند، در نظر گرفته شده است. فروشگاه‌هایی که در این طرح برای سرویس‌دهی به مشتریان فعالیت می‌کنند در شرق، شمال، جنوب و غرب تهران پراکنده هستند. اهالی تهرانپارس تا ستارخان، سعادت‌آباد تا شهرک بعثت و دروازه شمیران تا الهیه همه تحت پوشش سوپرمارکت‌هایی که ساعت فروش اینترنتی آن‌ها تمدید شده قرار دارند. گفتنی است با توجه گرمای هوای تابستان، موکول شدن بسیاری از خریدهای روزمره شهروندان به ساعات پایانی شب می‌تواند در کاهش مصرف انرژی موثر باشد. شورای شهر تهران هم در سال‌های اخیر به دنبال اجرای طرح زیست شبانه تهران بود که به صورت پایلوت در مناطقی از تهران اجرایی شد و البته بعد از شیوع کرونا عملا این طرح کنار رفت. به زعم کارشناسان، توزیع و فروش اینترنتی کالا در ساعات پایانی شب این مزیت را برای خانواده‌ها به همراه دارد که بدون قرار گرفتن در معرض خطرات و آسیب‌های اجتماعی سفارش خود را دریافت کنند. همچنین از بار ترافیکی شهر کاسته می‌شود و کسب‌وکارها در شب‌های تابستان رونق بیشتری پیدا می‌کند. با کلیک روی این لینک می‌توانید به فروشگاه‌های اسنپ‌اکسپرس دسترسی داشته باشید.

منبع: گجت نیوز

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *