سریال

ساخت سریال لایو اکشن گاد اف وار رسما تایید شد

سریال لایو اکشن گاد اف وار

آمازون به طور ساخت سریال اکشن گاد آف وار را تاًیید کرد و از حضور نویسندگانی  سر شناس در تیم ساخت این مجموعه خبر داد. آیا سریال God of War می تواند موفقیت بازی ها را تکرار کند؟

پس از موفقیت خیره کننده بازی گاد آف وار راگناروک ،آمازون از ساخت یک سریال لایو اکشن برگرفته از این فرنچایز خبر داد.

سرویس پرایم ویدیوی آمازون در یک رویداد خبری رسماً  ساخت  این سریال لتایو اکشن را تاًیید کرد و از همکاری خود با سونی و پلی استیشن برای ساخت این مجموعه خبر داد . مطابق پیش بینی های قبلی ،ریف جادکینز که پیش از این مسئولیت ساخت یکی دیگر از سریال های آمازون پرایم ، The Wheel of Time را برعهده داشته ، به عنوان تهیه کننده این سریال انجام مسئولیت خواهد  کرد.

از دیگر عوامل دست اندر کار ساخت مجموعه جدید God of War می توان به دو نویسنده برنده اسکار ، مارک فرگوس و هاوک استبی اشاره کرد که پیش از این مسئولیت نگارش فیلمنامه دو فیلم مطرح Iron Man و Children of Men را هم برعهده داشت.

سریال لایو اکشن گاد اف وار

 

علاوه بر این ، از دیگر تهیه کنندگان اجرایی این سریال هم می توان به کارگردان مطرح بازی های گاد آف وار و مسئول تیم طراحی استودیو سانتا مونیکا ،کوری بارلوک ، در کنار یومی یانگ از همین استودیو ، روی لی از Vertigo  و اسد غزلباش و کارتر سوان PlayStation Production اشاره کرد. همچنین جف کاچام از سانتا مونیکا نیز به عنوان دستیار تهیه کننده در این سریال ایفای مسئولیت خواهد کرد..

 

سریال لایو اکشن گاد اف وار چه ارتباطی با بازی‌های ویدیویی آن خواهد داشت؟

 

بر اساس اطلاعات جزئی موجود از این سریال ،داستان مجموعه گاد آف وار احتمالاً پیرامون ماجراهای بازی God of War 2018 در جریان خواهد بود . جزئیات داستانی منتشر شده از این سریال به شرح زیر است :

 

این مجموعه داستان خدای جنگ ،کریتوس را روایت می کند که برای رها شدن از گذشته خونین و دردناکش در یونان  باستان ، شمشییرش را برای همیشه کنار گذاشته و در قلمرو نورس میدگارد به زندگی مشغول می شود. پس از مرگ همسر محبوبش کریتوس تصمیم می گیرد برای انجام آخرین خواسته او سفری طولانی را با پسر کوچکش آغاز کند تا خاکستر همسرش از بلند ترین کوهستان نه اقلیم ، پخش کند . کریتوس خیلی زود متوجه می شود که این سفر طولانی در حقیقت یک ماجراجویی حماسی است که رابطه پدر و فرزندی او با پسرش محک می زند.

در این سفر ،کریتوس ناچار به مبارزه با خدایان و هیولاهای جدیدی می شود که سرنوشت دنیا را دستخوش تغییر می کنند.

سریال لایو اکشن گاد اف وار

 

پرایم ویدیو پیش از این خبر دردست ساخت بودن  سریال لایو اکشن گاد آف وار برای سرویس استریم آآمازون را تاًیید کرده بود . همچنین مدیر بخش سرگرمی های سونی ،جیم رایان هم مدتی پیش گزارش های موجود در خصوص احتمال ساخت سری God of War را تاًیید کرده بود ؛ هر چند که تا به امروز هیچ گونه اطلاعات رسمی از این مجموعه در اختتیار علاقه مندان قرار نگرفته بود.

لازم به ذکر است که تمامی عوامل کنونی مجموعه گاد آف وار پیش از این در شایعات مورد اشاره واقع شده بودند. با این وجود تا کنون هیچ خبری در خصوص بازیگران این فیلم منتشر نشده است.

 

بد نیست بدانید که در حال حاضر ، اقتباس سینمایی و تلویزیونی چندین فرنچایز دیگر سونی هم در دست ساخت هستند. به عنوان مثال فیلم سینمایی گردن توریسمو با بازی دیوید هاربر یکی از این فیلم هاست که در ماهع آگوست سال ۲۰۲۳ بر روی پرده ها اسکان می گردد.

 

از سوی دیگر ساخت اقتباس لایو اکشن با بازی Horizon Zero Dawn نیز توسط نتفلیکس تاًیید شده است ، هر چند که همانند سریال God of War، اطلاعاتی از عوامل و زمان انتشار این سریال نیز در دست نیست.

 

 

 

 

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *