۳۱ فروردین, ۱۴۰۳
اخبار سینما و تلوزیون

صداپیشه‌ نیتن دریک: مارک والبرگ برای ایفای نقش Sully در فیلم Uncharted مناسب نیست

صداپیشه‌ی شخصیت نیثن دریک یعنی نولان نورث معتقد است مارک والبرگ انتخاب خوبی برای ایفای نقش شخصیت «سالی» در فیلم Uncharted نیست.

روند ساخت فیلم آنچارتد (Uncharted) برای مدت زیادی است که دنبال می‌شود و تاکنون اخبار مختلف زیادی درباره‌ی آن به گوش رسیده است. این روند آنچنان طولانی شده که بازیگری چون مارک والبرگ که تصور می‌شد قرار است نقش نیتن دریک جوان و ماجراجو را بازی کند، حالا قرار است در نقش مربی و معلم دریک یعنی سالی (Sully) ظاهر شود. البته صداپیشه‌ی نیتن دریک یعنی نولان نورث چندان از این موضوع راضی نیست و معتقد است والبرگ برای ایفای این نقش مناسب نیست.

مارک والبرگ

در جدیدترین اپیزود از برنامه‌ی رترو ری‌پلی (Retro Replay) که توسط نولان نورث و تروی بیکر اجرا می‌شود، آن‌ها به گفت‌وگو درباره‌ی مسائل مختلفی پرداختند که یکی از آن‌ها فیلم Uncharted و دیگری سریال The Last of Us بود که قرار است توسط HBO ساخته شود. به گفته‌ی صداپیشه‌ی نیتن دریک، او برای دیدن سریال HBO از The Last of Us هیجان‌زده‌تر است تا فیلم آنچارتد. حتی تروی بیکر هم فکر نمی‌کند این فیلم سرانجام روزی بخواهد به اتمام برسد و اکران شود. طبق گفته‌ی نولان نورث:

من فکر می‌کنم آن‌ها قرار است موفق شوند [سریال The Last of Us]. اینکه یک سریال بسازند، بسیار بهتر از یک فیلم بی‌محتوا است. من فکر می‌کنم اینکه آن‌ها کسی که سریال چرنوبیل (Chernobyl) را ساخت را در تیم دارند، یک موفقیت بزرگ است که می‌توانند با استفاده از آن کارها را به‌درستی انجام دهند. من اگر بخواهم صادق باشم، درباره‌ی آن بیشتر هیجان‌زده هستم؛ به نسبت فیلمی که درباره‌ی آنچارتد ساخته شده باشد. من مارک والبرگ را دوست دارم اما او را در قامت سالی نمی‌بینم؛ حقیقتا نمی‌توانم او را با عنوان سالی ببینم.

تروی بیکر با تایید صحبت‌های او می‌گوید:

من فکر نمی‌کنم به‌طور کلی اصلا چنین چیزی [فیلم آنچارتد] اتفاق بیفتد.

علاوه بر این، او معتقد است تبدیل کردن بازی‌ها به سریال‌ها، می‌تواند نتیجه‌ی بسیار بهتری داشته باشد؛ نسبت به اینکه به فیلم‌ها تبدیلشان کنیم. او همچنین افزود: «اینکه نیل دراکمن (نویسنده و کارگردان بازی‌های The Last of Us) و کریگ مارزین (کارگردان سریال درحال ساخت) چشم‌انداز مشخص و واضحی برای خود ترسیم کرده‌اند، به موفقیت این سریال کمک می‌کند.» به عقیده‌ی او، جا دادن یک بازی ۱۲ تا ۱۶ ساعته، در یک فیلم سینمایی دو ساعته کار بسیار دشوارتری است، چراکه «اطلاعات بسیاری باید میان آن‌ها منتقل شود.»

البته نولان نورث در این عقیده تنها نیست و بسیاری از طرفداران با او موافق هستند. سالی، همواره به مرد پیری می‌ماند که معاشرتی و خوش‌مشرب است و به عقیده‌ی بسیاری، مارک والبرگ کسی نیست که بتواند دقیقا چنین شخصیتی را تداعی کند. سالی در برخی نسخه‌های بازی‌های آنچارتد، وارد دهه‌ی ۶۰سالگی‌اش شده و مشخص نیست مارک والبرگ چگونه قرار است تا این اندازه پیر نشان داده شود.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بازیگران انتخاب شده برای این فیلم چیست؟ به‌نظر شما مارک والبرگ می‌تواند به‌خوبی در قامت سالی دوست‌داشتنی ایفای نقش کند؟

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *