۳۱ فروردین, ۱۴۰۳
علمی

طالع بینی سال نو میلادی

طالع بینی سال نو میلادی + درباره آتش بازی سال نو میلادی

 

متولدین سال خرگوش

 

سال  ۲۰۲۳ سال خرگوش است و آن هایی که متولد چنین سالی هستند باید خود را آماده با سختی ها و گرفتاری ها کنند . به متولدین این سال توصیه می کنیم که زیاد تلاش کنند تا با چالش های پیش روی خود مواجه شوند . امسال سال راحتی برای این افراد نخواهد بود چون بعد از هر سختی آسانی است .

 

سال اژژدها

 

 

متولدین سال اژدها

بر اساس طالع بینی چینی ها ، متولدین سال اژدها ممکن است تحت تاًثیر قرار بگیرند اما کارشنلاسان می گویند چندان جای نگرانی نیست چون که وضعیت پایدار خواهد بود . برای اینکه ستاره های خوب و بدی برای سال مار وجود دارد که باعث افراد با میزان شانسی رو به رو شوند .

 

متولدین سال اسب

 

در این سال که فرد با ثروت زیادی روبه رو می شود . در این سال فرد در شغل خود مورد پذیرش قرار می گیرد و مورد اعتماد و احترام هم قرار می گیرد باید فرد تلاش بیشتری داشته باشد.طالع بینی متولدین سال اسب

 

متولدین سال بز

در این سال فرد با خوش رویی سال را آغاز می کند و خبر های خوبی هم به او رسیده می شود . سعی کنید از اوقات خوب خود به بهترین گونه استفاده کنید تا به مشکل بر نخورید .

 

متولدین سال میمون

 

 

متولدین سال میمون به طور کلی سال پر فراز و نشیبی خواهند داشت اما ستارگان بخت و اقبال از آن ها مراقبت می کند فرد سال راحتی را خواهد داشت .

 

متولدین سال خروس

 

در این سال فرد بات تنش و خروش هایی روبه رو خواهد شد که شانس و اقبال آن ها در وضعیت نامطلوبی قرار می گیرد و شانس و اقبال را در وضعیت نا مطلوبی قرار می دهد . به گفته کارشناسان برای غلبه بر این موضوع باید خوش بین باشیم و باید تلاش بیشتری نسبت به سال گذشته کنیم.

 

متولدین سال سگ

 

در اینسال با افت بیشتری در سلامت و ثروت خود تجربه می کنیم . بنابراین باید توجه بیشتری روی این موضوع داشته بباشیم . کارشناسان می گویند که در زمینه عشقی و شغلی رفتار فرتنانه ای داشته باشیم تا مسیر موفقیت های کلی به تدریج هموار شود.

 

متولدین سال خوک

 

متولدین سال خوک در وضعیت خوبی قرار دارد اما باید به وضعیت سلامت و از دست دادن دارایی های او توجه شود . چرا که به متولدین سال خوک توصیه می شود که سخت تلاش کنند تا از غافلگیری هایی زمانه در امان باشند .

 

متولدین سال موش

 

موش نماد اولین حیوانی است و خرگوش نماد چهارمین نمادی است که اولین و چهرمین نماد اغلب بر هم غلبه می کنند . متولدین سال موش با مشکلات زیادی رو به رو خواهند شد .

متولدین سال گاو

 

گاو دومین نماد و خرگوش چهارمین نماد است . نمادهای دو و چهار به هم کمک می کنند ، برای این سال سالی همراه با خوش   شانسی است . اما به افراد توصیه می شود که سخت تلاش کنند .

طالع بینی سال ببر نماد سال ۱۴۰۱ و خصوصیات متولدین آن | جدول یاب

متولدین سال ببر

 

 

 

در این سال ثروت زیادی به فرد می رسد و زندگی شخصی و شغلی خوبی خواهد داشت . این افراد شرایط خوبی خواهند داشت اما در مسیر خود با پیچش هایی روبه رو خواهند شد .

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *