۳۱ فروردین, ۱۴۰۳
کسب و کار

طراحی بنر حرفه‌ای با کادرنو؛ بنر تبلیغاتی خود را آنلاین سفارش دهید

طراحی بنر تبلیغاتی به صورت آنلاین با کادرنو

این روزها کسب‌و‌کارها هزینه زیادی بابت طراحی و ساخت بنرهای تبلیغاتی هزینه می‌کنند. جالب است بدانید متاسفانه بسیاری از این هزینه‌ها بی‌نتیجه است؛ چون بنرهایی تبلیغاتی به‌درستی طراحی نشده‌اند و جذابیتی که لازم است را برای مخاطبان ندارند.

بسیاری از مدیران بازاریابی و تبلیغات آنقدر درگیر انتخاب محل نمایش بنرها می‌شوند که از طراحی آنها باز می‌مانند در حالی‌که تجربه ثابت کرده است اگر طراحی بنر شما حرفه‌ای، اصولی و خلاقانه انجام گیرد، صرف‌نظر از محل نمایش، بازدهی خوبی خواهد داشت.

طراحان حرفه‌ای ما در کادرنو، کار را برای شما آسان کرده‌اند. وجه تمایز ما، به‌روز و همگام بودن با آخرین روندهای طراحی بنر در دنیاست. ما هر روز با مشاهده‌ی جدیدترین نمونه‌ها و مطالعه‌ی آخرین مقالات طراحی، همواره خود را به‌روز نگه می‌داریم. ما در کادر نو در تلاشیم بهترین و بالاترین کیفیت طراحی را به شما عرضه کنیم و میزان کلیک روی بنرهای تبلیغاتی شما را به‌طرز چشم‌گیری افزایش دهیم.

در ادامه به معرفی انواع بنرهای تبلیغاتی که می‌توانیم برای شما طراحی کنیم و ویژگی‌های هرکدام می‌پردازیم.

انواع بنرهای تبلیغاتی

طراحی بنر تبلیغاتی - انواع بنر

۱. بنر تبلیغاتی ثابت

بنرهای ثابت یا غیرمتحرک، این روزها بیشتر در کمپین‌های شبکه‌های اجتماعی به‌کار می‌روند؛ اما بد نیست بدانید در صورتی که در طراحی بنر ثابت خلاقیت لازم به کار گرفته شود می‌توانید انتظار بازدهی خوبی از تبلیغات بنری داشته باشید. حجم پایین این بنرها باعث می‌شود نسبت به بنرهای متحرک سریع‌تر به کاربران نمایش داده شوند و به اصطلاح زودتر لود شوند. این بنرها برای کاربران مزاحمتی ایجاد نمی‌کنند، بنابراین کاربر تلاش نمی‌کند که بنر شما را نادیده بگیرد.

بنرهای ثابت در صفحات اصلی سایت‌ها و در قالب اسلایدر، به تازگی بسیار پرطرفدار شده است. این اسلایدرها علاوه بر زیبایی، محصولات و خدمات جدید شما یا پیشنهادهای ویژه را به کاربران نمایش می‌دهد.

۲. بنر تبلیغاتی گیف

حتما به بنرهای متحرکی برخورد کرده‌اید که آن‌قدر برای‌تان مزاحمت ایجاد کرده‌اند که تصمیم گرفته‌اید بی‌آنکه محتوای آن صفحه را بخوانید از آن خارج شوید. می‌دانید مشکل دقیقا کجاست؟ اینکه بنر گیف به‌درستی طراحی نشده و فقط سرمایه یک کسب‌وکار را به هدر داده است. اگر طراحی بنر گیف اصولی انجام شود، نه‌تنها مزاحمتی برای کاربران ایجاد نمی‌کند بلکه توجه‌شان را جلب می‌کند و در نهایت نرخ کلیک روی بنر تبلیغاتی شما به‌طرز چشم‌گیری افزایش پیدا خواهد کرد.

 

بنر‌های گیف یا Gif در حقیقت عکس‌ها یا فریم‌هایی هستند که پشت سر هم نمایش داده می‌شوند تا یک بنر متحرک را بسازند. مهم‌ترین مزیت بنرهای گیف نسبت به بنرهای ثابت، علاوه بر جذابیت و جلب توجه بیشتر، این است که می‌توانید پیام‌های بیشتری را به بازار هدف‌تان انتقال بدهید. در نمونه بنر گیف زیر می‌بینید که انواع خدمات سازمان تبلیغ‌دهنده به همراه نماد مرتبط، در بنر نمایش داده می‌شود.

نمونه طراحی بنر متجرک GIF

۳. بنر تبلیغاتی HTML5

بنرهای متحرک اِچ تی ام اِل ۵ (HTML5) به‌دلیل زیبایی و کارایی بیشتر، جایگزین بنرهای فلش و گیف شده‌اند. این بنرها به‌عنوان پربازده‌ترین بنرهای تبلیغاتی هر روز بیش از پیش مورد استفاده قرار می‌گیرند.
در بنر گیف طراحان مجازند حداکثر از ۲۵۶ رنگ استفاده کنند؛ به همین دلیل کیفیت عکس‌های واقعی که شامل چندین میلیون رنگ هستند به‌شدت کاهش پیدا می‌کند. این محدودیت در طراحی بنر HTML5‌ وجود ندارد. در این بنرها رنگ‌ها زنده‌تر و تحرک تصاویر بسیار روان و چشم‌نواز است.

بنرهای HTML5 می‌توانند تعاملی باشند این یعنی؛ شما به کمک این ویژگی می‌توانید ارتباط مؤثرتری با کاربران برقرار کنید. ارتباطی که آنها را مجاب کند کاری را که مدنظر شماست؛ نظیر خرید محصول، رزرو بلیط و … انجام بدهند یا حتی بخشی از محصولات شما را با کلیک کردن روی قسمتی از بنر مشاهده کنند.

 

فرآیند سفارش‌ بنر و تحویل سفارش در کادر نو چگونه است؟

برای سفارش کافی است نوع بنر مورد نظر خود را انتخاب کنید؛ سپس اطلاعات و جزئیات طراحی را برای ما ارسال کنید. مشاوران ما با شما تماس می‌گیرند تا از کامل بودن اطلاعات لازم برای طراحی بنر مطمئن شوند.

طراحی بنر در کمتر از سه روز کاری انجام می‌شود و برای گرفتن تأیید برای شما ارسال خواهد شد. در صورت نیاز، تغییرات مورد نظر شما تا ۳ بار اعمال می‌شود. پس از نهایی شدن طراحی، بنر مورد نظر در سایزهای درخواستی، آماده و برای‌تان ارسال می‌شود.

طراحی بنرهای شما بنا به درخواست‌تان می‌تواند مطابق با استاندارد‌های پلتفرم‌های بزرگ تبلیغات آنلاین کشور نظیر یکتانت و صباویژن باشد؛ در همین راستا ما پکیج‌های ویژه یکتانت با ۵ سایز استاندارد وب و صباویژن با ۱۱ سایز استاندارد وب را آماده کرده‌ایم؛ اگر مایل به تبلیغات در این پلتفرم‌ها باشید به‌راحتی می‌توانید سفارش بنر خود را ثبت کنید.

از بنرهای طراحی شده ما در کادرنو دیدن کنید و بنر دلخواهتان را به ساده‌ترین شکل ممکن سفارش دهید.

نمونه بنر تبلیغاتی

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *