۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳
دسته‌بندی نشده

عرضه بهترین پودر استخوان سنتتیک پرنده در شهر زیبا اصفهان

پودر استخوان سرشار از منبع غنی از مواد معدنی مورد نیاز برای تامین نیاز غذایی دام‌ها و طیورها است. استعمال پودر استخوان در جیره غذایی مصرف زیادی دارد و به صورت کلی می‌توان بیان کرد که پودر استخوان پس از پودر گوشت از مهم‌ترین تامین کننده منابع تغذیه‌ای برای حیوانات محسوب می‌شود. این محصول علاوه بر تغذیه حیوانات در صنعت دندانپزشکی و جراحی‌های پیوند استخوان فک کاربرد زیادی دارد.

از آنجا که امروز بازار خرید و فروش پودر استخوان اصفهان داغ و پر رونق است عرضه این محصول در حجم بالا و با کیفیت برای تامین نیاز کلسیم مورد احتیاج دام و طیور بسیار موثر خواهد بود. پودر استخوان و پودر گوشت دو محصول تولیدی برای تامین نیاز تغذیه دام و طیور بسیار مطلوب است.

این محصول توسط تولیدکنندگان صنعتی از مواد ضایعاتی گوشتی و استخوان‌های دامی از محل کشتارگاه‌ها، کارخانه‌های تولید مواد غذایی، قصابی‌های مراکز شهری، فروشندگان طیور جمع‌آوری شده و به کارخانه تولید کننده پودر استخوان و پودر صدف منتقل می‌شود تا در آنجا با استفاده از دستگاه‌های فشرده‌سازی به همراه ترکیب مواد صنعتی دیگر پودر استخوان را تولید کنند.

پودر استخوان پرنده

امروزه یکی از محصولاتی که وجود آن بسیار حائز اهمیت است پودر استخوان ارتوپدی است که از استخوان‌های دام و همچنین طیور مانند ماهی پرنده تولید می‌شود که باید گفت این استخوان ها را در کارخانه‌‌های مخصوص با استفاده از دیگ‌های بزرگ تولید می‌‌کنند.

این محصول یعنی همان پودر استخوان دارای مقدار بسیار زیادی از کلسیم و فسفر است که این دو مواد معدنی ضروری بدن حیوانات را به ‌خوبی تامین می‌‌کند. همچنین بهتر است که بدانید استفاده از این پودر در جیره غذایی هم بسیار کاربرد زیادی خواهد داشت و علاوه‌ بر همه این‌ها باید بگوییم که پودر استخوان بعد از پودر گوشت مرغ جزو پرخاصیت‌‌ترین و پرکاربردترین منبع غذایی امروزه که بسیاری از آن استفاده می‌شود به شمار می‌آید.

جالب است که بدانید حتی زمان آب‌ پز کردن این پودرها یعنی پودر استخوان پرنده بسیار اهمیت دارد که آنها را با حرارت بالا بجوشانند تا تمامی ویروس‌ها و بیماری‌ها و باکتری‌های موجود در استخوان‌ها کاملاً از بین برود. در ادامه قصد داریم به فواید و همچنین کاربردهای پودر استخوان بپردازیم که در صنعت‌های مختلف از آن استفاده می‌‌شود و دارای خواص شگفت‌‌انگیزی نیز هست. پس در ادامه این مقاله مفید و کاربردی با ما همراه باشید.

همچنین باید گفت که تهیه این پودر برای استفاده از بخشی از جیره خوراکی حیوانات می‌‌تواند برای دامداران نیز مقرون به ‌صرفه و منصفانه باشد؛ چرا که از قیمت نسبتا پایین‌تری برخوردار است و به ‌همین دلیل است که دارای متقاضیان زیادی بوده و خرید و فروش آن بسیار انجام می‌شود.

پودر استخوان سنتتیک

یکی از محصولاتی که برای تغذیه دام بسیار موثر است، پودر استخوان سنتتیک است که بسیار مغذی بوده  حتی این نوع پودر بر روی ۱۰۰ هزار بیمار تایید شده است و باعث شده که ساختار ویژه باعث شکل گیری سریع استخوان شود.

پودر استخوان یکی از مهم‌ترین کاربردی که در صنعت پزشکی دارد این است که در خصوص ایمپلنت دندان و فک مورد استفاده قرار می‌گیرد. پودر استخوان باید نگهداری اصولی داشته باشد که در این خصوص باید گفت که باید در مکان‌های خشک و خنک نگهداری شود، زیرا در دمای بالا قرار گیرد زودتر فاسد می‌شود.

منبع:گجت نیوز

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *