۳۱ فروردین, ۱۴۰۳
تکنولوژی و فناوری

فناوری چیست ؟

تعریف فناوری و انواع آن (آشنایی با 8 نوع از مهم ترین تکنولوژی ها)

 

فناوری چیست؟

 

فناورسی بدنه ای از دانش است که در استخراج مواد به کار  می رود . هر فردی که دارای درک شخصی باشد یعنی آن فرد فناور است و دارد کارهای فناورانه انجام می دهد. ما از فناوری در کارهای مختلفی استفاد می کنیم مثلاً در ارتباطات ما از این حرفه استفاده می کنیم یا در کسب و کار ها ما از این حرفه استفاده می کنیم .

 

ما برای اینکه بتوانیم در کارهایمان موفق شویم باید یک برنامه ریزی دقیق برای کارهخایمان بچینیم که فردا روز به مشکل نخوریم ، برای این که ما در کارهایمان پیشرفت کنیم کمک گرفتن از دیگران یا استفاده از فضاهای مجازی باعث می شود تا ما در این حرفه فردی موفق شویم .

 

فناوری برای دانش آموزان امر خیلی خوبی است چرا که باعث می شود افراد درباره ی یک موضوع گروهی فکر کنند ، فکر کردن آتن هم به طور گروهی باعث می شود تا افراد به این حرفه علاقه ی زیادی نشان بدهند .

 

فناوری به دانش آموزانی که توانایی بالا ندارند کمکگ می کند تا در کارهایش با استفاده از ربات ها یا فضای مجازی مشکل خود را حل کنند ، تمرین کردن در موارد مربوطه باعث می شود تا افراد دیگر از مشکل خود رنج نبرند پس اصلاً به ناتوانی خود در باره موضوعی فکر نکنید .

 

دانش آموزان به تکنولوژی علاقه زیادی نشان می دهند ولی این مسئله می تواند حواسشان را جوری پرت کند ؛ برای نمونه استفاده از گوشی های همراه باعث می شود تا افرد همه هوشش و ذهنشان به کارهای بیهوده تلف شود پس باید در زندگی خود کارها را برنامه ریزی کنید و با برنامه جلو بروید .

 

مدارسی که دارای بودجه اندکی هستند و از توانایی فناوری محروم هستند می توانند با کارهایی همچون آموزش از راه دور مشکلات خود را بر طرف کنند .

 

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *