۳۱ فروردین, ۱۴۰۳
اقتصاد

قیمت این ۵ ارز دیجیتال احتمالا به زودی به شدت افزایش خواهد یافت

یکی از تحلیلگران معروف بازار رمز ارزها در صفحه توییتری خود ااعلام کرد قیمت ۵ ارز دیجیتال احتمالاً به زودی به شدت افزایش پیدا خواهد کرد.

کردبیل کریپتو(Credible Crypto ) که به عنوان که به عنوان یکی از تحلیلگران بزرگ بازار ارزها شناخته می شود با بیش از ۲۵۰ هزار دنبال کننده در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد قیمت ۵ ارز دیجیتالی به زودی به میزان چشمگیری افزایش پیدا خواهد کرد .همچنین وی تاکید کرد بیت کوین در کوتاه مدت نسبت به سایر ارزهای دیجیتالی عملکرد بهتری خواهد داشت.

معرفی ۵ ارز دیجیتال با احتمال رشد قیمت بالا

کانوکس فایننس (CVX)

این تحلیلگر معروف عنوان کرد بررسی ها حاکی از آن است که نهنگ هاای بازار به انباشت ارز دیجیتالی کانوکس فایننس روی آوردند.کانوکس فایننس که فعالان بازار توکن آن را با نام CVX می شناسد یک پرروتکل بر بستر صرافی غیر متمرکز کرو فایننس محسوب می شود.وی در خصوص این رمز عنوان کرد اخیراً  طرفداران CVX در بازار کانوکس فایننس یک خرید چند میلیون دلاری دلاری را به ثبت رساند و برای هر توکن ۲۱.۵۳ دلار پرداخت کردند،این اتفاق در حالی رخداد که خیلی ها از این ارز دیجیتالی غافل هستند.

رییل(XRP)

طبق گفته کردبیل کریپتو با وجود اینکه که دعوی حقوقی میان ریپل و کمیسیون بوررس آمریکا ادامه دارد .ارز دیجیتالی xrpاز شرایط خوبی بهره می برد .وی افزود پیش بینی می شود رمز ارزxRp در ادامه مقاومت تاریخی ۱دلار را به حمایت تبدیل کرده و یک صعود گسترده را تجربه کند.

این تحلیلگر معروف تاکید کرد نمودار xRp در وضعیت مناسبی مناسبی قرار دارد.منتظریم تا ببینیم چگونه یک تحلیلگر قادر است نشانه ای از نزولی تکنیکال واقعی در این نمودار کشف کند ،وی افزود به زودی قیمت XRP با رشد خیره کننده خود باعث شگفتی بسیار خواهد شد.

اتریوم

طبق گفته کردبیل کریپتو ارز دیجیتالی اتریوم نیز برای اوج گرفتن آماده است و با شکست رکود قیمتی خود همانند بیت کوین خواهد درخشید.

هدرا هشگراف (Hederahashgraph)

این تحلیلگر در خصوص هدرا هشگراف نیز عنوان کرد اگر این رمز ارز  مقاومت ۰.۴۷ دلاری را پشت سر بگذارد می تواند به اوج تاریخی جدیدی برسد .همچنین این رمز ارز طبق برنامه از پیش تعیین شده در حال حرکت است.

پیش بینی می شود این ارز دیجیتالی خط میانی درون ناحیه قرمز رنگ را بشکند و به قیمت حدود ۰.۴۳ دست پیدا کند از این رو اگر از ناحیه قرمز رنگ عبور کند می توانیم شاهد اوج تاریخی جدیدی برای آن باشیم.

سولاتا

کردیبل کریپتو بر این باور است که سولانا نیز می‌تواند اوج تاریخی جدیدی را به ثبت برساند. قیمت این ارز دیجیتالی طی ۷ روز اخیر از ۱۶۲.۶۰ به اوج ۲۰۴.۳۰ افزایش پیدا کرده که از رشد ۲۶ درصدی ارزش آن حکایت دارد.

نمودار قیمت سولانا

این تحلیلگر تاکید کرد ناحیه نارنجی‌رنگ مانع سقوط گسترده قیمت آن شده و توانسته قیمت را در این سطح حفظ کند. اکنون فعالان بازار باید منتظر رکوردشکنی سولانا باشند.

آلت کوین ها

این تحلیل‌گر با اعلام این که آلت کوین‌ها نیز در آینده نزدیک روند صعودی را تجربه خواهند کرد، هشدار داد به احتمال زیاد در کوتاه‌مدت ارز دیجیتالی بیت کوین از سایر ارزهای بازار عملکرد بهتری خواهد داشت. وی افزود اگر رشد قیمت بیت کوین باعث شگفتی شما شده است، باید بدانید این اتفاق رشد آلت کوین‌ها را به نیز به همراه دارد. بیت کوین بیشتر از سایر ارزهای دیجیتالی در کانون توجه قرار گرفته است، اما آلت کوین‌ها نیز به زودی حرکات صعودی گسترده مشابه بین کوین را تجربه می‌کنند.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *