۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳
تکنولوژی و فناوری

لیگ بازی‌های الکترونیکی پایتخت تا پایان ماه رمضان ادامه دارد

لیگ بازی‌های الکترونیکی پایتخت تا پایان ماه رمضان ادامه دارد

تهران- ایرنا- مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: ثبت نام لیگ بازی‌های الکترونیکی کنسولی و موبایلی از امروز (اول اردیبهشت) آغاز شده است و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

به گزارش روز دوشنبه سازمان ورزش شهرداری تهران، امیر محسنی به تداوم ارائه آموزش های ورزش همگانی از طریق فضای مجازی با بیان اینکه همه ساله در ماه مبارک رمضان شاهد برگزاری رقابت های ورزشی جام رمضان بودیم، تاکید کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا جام رمضان به صورت مجازی و در قالب لیگ بازی های رایانه ای و الکترونیکی دنبال خواهد شد.

به گفته وی، این رقابت ها در ادامه لیگ نوروزی بازیهای رایانه ای و الکترونیکی پس از افطار برگزار می شود.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران اضافه کرد: چالش های رقابتی در ۶۰ ثانیه در ماه رمضان امسال شامل حرکات ورزشی از قبیل دراز نشست، تعادل یکتا و شنا سوئدی برای شهروندان انجام می شود تا ضمن افزایش آمادگی جسمانی و ایجاد روحیه نیز حس رقابت میان آنها فراهم شود.

محسنی خاطر نشان کرد: طرح مهارت برتر ورزشی شهروندان نیز در ماه مبارک رمضان برگزار شده و درخواست از شهروندان برای ارسال کلیپ حرکات و مهارت های ویژه ورزشی در منزل حداکثر در ۱۲۰ ثانیه پس از آن نفرات برتر با اجرای متمرکز در یک محل مشخص پس از پایان شیوع ویروس کورونا انتخاب خواهند شد.

بازی‌های الکترونیکی پر مخاطب پایتخت از دوم فرودین ماه با همکاری وزارت ورزش، سازمان ورزش شهرداری و انجمن بازی‌های الکترونیکی آغاز شده است که تا کنون بیش از سه هزار نفر در آن شرکت کردند.

بازی‌های الکترونیکی پایتخت در رشته های کنسولی FIFA۲۰, eFootball PES۲۰۲۰ و بازی‌های موبایلی Clash Royale, Call of Duty, Subway Surfers برگزار و به قهرمانان بازی‌های کنسولی هر رشته در مجموع یک میلیون و  ۵۰۰ هزار تومان و بازی‌های موبایلی نیز هر رشته یک میلیون تومان اهدا خواهد شد.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *