دسته‌بندی نشده

نویسنده جدید سریال Obi-Wan Kenobi مشخص شد

لوکاس فیلم به‌تازگی جوبی هارولد را برای بازنویسی فیلمنامه‌های سریال Obi-Wan Kenobi استخدام کرده است تا تولید سریال از حالت توقف خارج شود.

ماه بهمن گذشته بود که لوکاس فیلم مراحل پیش تولید سریال Obi-Wan Kenobi (اوبی وان کنوبی) را به‌صورت موقت متوقف کرد تا فیلمنامه‌های سریال بازنویسی شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نویسنده جدید سومین سریال Star Wars (جنگ ستارگان) مشخص شده است. طبق خبرهای منتشر شده، جوبی هارولد نویسنده جدید سریال Obi-Wan Kenobi است که وظیفه نوشتن فیلمنامه تمامی قسمت‌های این سریال را بر عهده خواهد داشت. هارولد در این سریال جانشین حسین امینی، نویسنده فیلم Drive (رانندگی) و سریال The Alienist (روان پزشک)، شده بود که فیلمنامه‌های او به علت نارضایتی کاتلین کندی، رئیس لوکاس‌فیلم و شباهت زیاد به دیگر سریال دنیای جنگ ستارگان کنار گذاشته شده بودند.

جوبی هارولد

هارولد بیشتر برای نوشتن فیلمنامه فیلم Awake (بیدار) و فیلم King Arthur: Legend of the Sword (شاه آرتور: افسانه شمشیر) شناخته می‌شود و اخیرا وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Army of the Dead (ارتش مردگان) به‌کارگردانی زک اسنایدر، را بر عهده داشته است. او همچنین به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در فیلم John Wick 3: Parabellum (جان ویک ۳: پارابلوم) نیز حضور داشته است. هارولد همچنین وظیفه نوشتن یکی از دو قسمت جدید فیلم Transformers (تبدیل شوندگان) را نیز بر عهده گرفته که در حال حاضر اطلاعاتی از این پروژه در دسترس نیست. دبورا چاو، کارگردان دو قسمت از فصل اول سریال The Mandalorian (مندالوریان‌)، وظیفه کارگردانی تمامی قسمت‌های سریال Obi-Wan Kenobi را بر عهده خواهد داشت.

در این سریال شاهد بازگشت ایوان مک گرگور برای نقش آفرینی دوباره در نقش اوبی وان کنوبی خواهیم بود که همچنان در این پروژه حضور دارد. مراحل فیلمبرداری سریال از تابستان سال ۲۰۲۰ تا ژانویه ۲۰۲۱ عقب افتاده، اما در حال حاضر تاریخ انتشار سریال تغییری نکرده است و احتمالا در سال ۲۰۲۱ نیز سریال از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر خواهد شد. پخش فصل دوم سریال The Mandalorian (مندلورین) از ماه اکتبر ۲۰۲۰ (مهر یا آبان ۱۳۹۹) آغاز خواهد شد و یک سریال پیش درآمد براساس فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) نیز در دست ساخت است که تمرکز آن روی دیگو لونا، بازیگر نقش کاسین آندور و آلن تودیک، بازیگر و صداپیشه شخصیت K-2SO، خواهد بود.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *