دسته‌بندی نشده

پایان سریال پایتخت پس از اتمام شیوع کرونا تولید و پخش می‌شود

سیروس مقدم از ساخت و پخش قسمت‌های پایانی سریال پایتخت پس از اتمام شیوع ویروس کرونا در کشور خبر داده است.

سریال پایتخت ۶ ساخته سیروس مقدم به عنوان یکی از سریال‌های ویژه عید نوروز در حال پخش است. اخیرا اعلام شده است که این سریال تلویزیونی پربیننده‌ترین برنامه تلویزیون در هفته اول فروردین بوده است. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ سیروس مقدم اعلام کرده است قسمت‌های پایانی سریال «پایتخت ۶» پس از اتمام شیوع ویروس کرونا ساخته خواهد شد و در یکی از مناسبت‌های آینده روی آنتن می‌رود. سریال «پایتخت ۶» در ایام عید در ۱۵ قسمت روی آنتن خواهد رفت. سیروس مقدم درباره وضعیت سریال «پایتخت ۶» به شرح زیر گفت:

«پایتخت» در ۱۵ قسمت طبق قرار و تعهدش در ایام نوروز پخش خواهد شد و فقط قسمت‌های آخر و فینال آن طلب مخاطبین باشد که ان‌شاءالله در نخستین روزی که ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام وضعیت عادی کرد، تیم پایتخت فینال را ساخته و در یکی از اعیاد مثل عید فطر یا… به محضر مردم عزیز تقدیم می‌کند.

پایتخت ۶

سیروس مقدم در ادامه از برنامه‌ی موردنظر تیم سازنده برای ساخت ادامه پایتخت ۶ به قرار زیر گفت:

از آنجایی که قسمت‌هایی از فینال و پایان فیلمنامه به آمدن بهتاش به تهران و جذب شدنش به فوتبال حرفه‌ای مربوط می‌شد و بخش‌های جذاب دیگری به خانواده نقی و بهبود و رحمت در همین راستا می‌پرداخت، حتما می‌بایست در فضای فوتبالی و مسابقات ورزشی و همزمان قصه خانوادگی در اجتماع شهری، اتفاق می‌افتاد. با توجه به تعطیلی کلیه مسابقات ورزشی و لیگ برتر و همچنین منع تردد و تجمع در تهران و مازندران، ناخواسته و علیرغم میل باطنی‌مان، کار تصویربرداری هم در سطوح ورزشی و هم در بخش‌های خانوادگی غیرممکن بود. به همین دلیل ما به تعهدمان که همان ساخت و پخش ۱۵ قسمت پایتخت برای ایام نوروز بود، عمل کردیم.

به این ترتیب پایان‌بندی سریال «پایتخت ۶» در زمانی نامعلوم در آینده ساخته و پخش خواهد شد. سریال «پایتخت ۶» با بازی محسن تنابنده، ریما رامین‌‌فر، احمد مهران‌‌فر، مهران احمدی، هومن حاجی‌عبداللهی، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، سارا و نیکا فرقانی، عطیه جاوید، سلمان خطی، ابوالفضل رجبی، غلامعلی رضایی ساخته شده است. این سریال روایتی از زندگی چند خانواده ایرانی و ماجراهای آن‌ها است. شما کابران زومجی چه نظری درباره سریال تلویزیونی پایتخت دارید؟

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *