۳۱ فروردین, ۱۴۰۳
پزشکی

پرورش گیاهان دارویی؟

گیاهان دارویی شگفتی سازان نو ظهور اقتصادی در عرصه کشاورزی هستند که به دلیل میل مصرف گیاهان دارویی به ویژه گیاهانی بر پایه رژیم های لاغری و چاقی،کاهش و افزایش درامیل مختلف انسانی مانند امیال جنسی ، رفع افسردگی،افزایش انرژی و زیبایی این گیاهان به کار می روند.این گیاهان برای رشد مو هم تاثیر گذار است این نوع گیاهان نیاز به یک محدوده ای باز دارد که بتوان آنها را در آن مکان باز پرورش داد و بتوان به آنها رسیدگی کرد .
حجم عمده زیر کشت گیاهان دارویی در کشور به دلیل محصولات معرفی مانند:زعفران،گل مجمدی اختصاص دارد .متاسفانه بسیاری از گیاهان دیگر مورد غفلت تولید کنندگان و کشاورزان هستند. مهمترین چیزی که توجه بیشتری میطلبد این است که اقلیم این داروها در ایران یکی از مهم ترین چیزهایی است که می تواند فرد را به درجات بالا برساند.
این دارو ها برای پوست ،مو و زیبایی هم موًثر است و تا جایی که می توانید از این داروها استفاده کنید .برخی از این گیاهان برای درمان انواع مرض ها کار برد دارند و تا جایی که می توانید با آنها در خانه به خوبی رفتار کنید زیرا آنها متوجه می شوند که شما چطور با آنها رفتار می کنید. برخی از افراد گفته اند زمانی که شما در خانه گل و گیاه نگهداری می کنید دزد در آن خانه ها نمی روند .

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *