تکنولوژی و فناوری

چرا باید این پکیج را بخریم؟

شروع سال ۹۹ مقارن با گسترش بیماری کرونا در جهان شد. این بیماری منجر به خانه‌نشینی مردم و رکود اقتصادی جهانی شده است. رکود اقتصادی ناشی از کرونا به‌زعم مشاوران و نظریه‌پردازان اقتصادی در دو دهه گذشته بی‌سابقه بوده است.

در شرایط اقتصادی ناپایدار کنونی و وضعیت پرتردید بازار کار در ایران در سال ۹۹، بسیاری شغل‌ها ممکن است از بین بروند، درآمدها کاهش پیدا کند یا رکود اقتصادی ایجاد درآمد را سخت‌تر کند؛ به همین دلیل، بسیاری از افراد به‌دنبال راهی برای شروع کسب‌وکاری مطمئن هستند.

علاوه بر این، حتی اگر افراد از شغل کنونی خود رضایت داشته باشند، داشتن کسب‌و‌کاری دیگر، خطر افت درآمد آنها را کاهش می‌دهد.

اما هر ایده‌ای در شرایط کنونی قابل اجرا نیست. شاید در نگاه اول، پیداکردن کسب‌وکارهایی با سرمایه کم چندان سخت نباشد. با خودمان می‌گوییم که وارد سایت گوگل می‌شویم و با چند جست‌وجوی ساده به صدها ایده می‌رسیم؛ یا اینکه با پرس‌وجو از کسانی که قبلاً کسب‌وکاری راه انداخته‌اند، می‌توانیم اطلاعات لازم را به دست بیاوریم. ولی نه! ماجرا این‌قدرها هم ساده نیست.

پیداکردن ایده برای کسب‌وکاری مطمئن و با قابلیت راه‌اندازی آسان که خیال ما را بابت درآمد راحت کند، هم تخصص می‌خواهد و هم صرف زمان بسیار. اینکه چطور باید ایدۀ کسب‌وکار خودمان را عملی کنیم هم خودش اصلاً کار ساده‌ای نیست.

اما ما کار شما را ساده کرده‌ایم! شما با صرف هزینه‌ای نه‌چندان قابل‌توجه، به‌جای روزهای طولانی جست‌وجو و تردید برای شروع کسب‌وکاری مطمئن و با سرمایه کم و راه‌اندازی آسان، یک راه میانبر را انتخاب می‌کنید! این پکیج را می‌خرید و بعد فقط باید از بین ۹ ایدۀ قابل‌اجرا، یکی را انتخاب کنید و شروع کنید!

ما از میان صدها ایده کسب‌وکار داخلی و خارجی ۹ ایده برتر را انتخاب کرده‌ایم و در این پکیج به شما ارائه کرده‌ایم.

معیار‌های ما برای انتخاب ایده‌ها

ایده‌های گنجانده‌شده در این پکیج، از میان صدها ایده و طی فرایند امتیازدهی مشخصی انتخاب شده‌اند. معیارهایی که ما برای انتخاب این ایده‌ها در نظر داشته‌ایم، عبارت‌اند از:

  • سرمایه کم نیاز داشتن:‌ به‌کارانداختن سرمایه کم ریسک کمتری هم به دنبال خواهد داشت و به کسانی که سرمایه زیادی در اختیار ندارند هم کمک می‌کند.
  • قابل‌انجام بودن: این ایده‌ها با حداقل امکانات قابل‌انجام هستند.
  • تخصصی نبودن اجرا: این ایده‌ها به حداقل تخصص احتیاج دارند تا اکثر مخاطبان بتوانند آنها را اجرا کنند.
  • خلاقانه بودن: هرچه یک ایده خلاقانه‌تر باشد رقبای کمتری خواهد داشت.
  • امکان بازگشت سریع سرمایه: بازگشت سرمایه در کوتاه‌مدت باعث افزایش حجم پولِ در گردش شما می‌شود.
  • قابل‌توسعه بودن: چنانچه در کسب‌وکار مدنظرتان خوب رشد کردید و حجم درآمد شما افزایش یافت، می‌توانید آن را به شغل اصلی خود تبدیل کنید.

از این پکیج چه می‌آموزیم؟

با خرید این پکیج، شما:

  • ۹ ایده نوآورانه، دستچین‌شده و کمتراشباع‌شده برای راه‌اندازی کسب‌وکار را پیش رو دارید.
  • نکات ضروری قبل از شروع کارآفرینی را خواهید دانست و احتمال شکست شما کاهش می‌یابد.
  • دید تخصصی‌تری برای اجرایی کردن ایده‌ها پیدا خواهید کرد.

اگر دوست دارید برای خودتان کار کنید و کسب‌وکاری راه بیندازید اما سرمایهٔ قابل‌توجهی ندارید یا نمی‌خواهید ریسک کنید و سرمایهٔ چشمگیری را صرف این کار کنید، این پکیج می‌تواند شروع خوبی برایتان باشد.

در این پکیج چه موضوعاتی گنجانده شده است؟

در این پکیج، در قالب یک فایل PDF، چند ایده کسب‌وکار به شما معرفی می‌شود: ایده‌هایی که راه‌اندازی و اجرای آنها به سرمایه هنگفتی نیاز ندارد. با الگوبرداری از کسب‌و‌کارهای مشابه خارجی و داخلی، در این پکیج، پیش‌نیازها، میزان تقریبی سرمایهٔ اولیه هر کسب‌و‌کار و جنبه‌های مختلفی که پیش از راه‌اندازی و در طول مسیر باید در نظر بگیرید، ارائه شده‌اند. می‌توانید این کسب‌و‌کارها را در کنار شغل اصلی‌تان یا به‌عنوان کسب‌و‌کاری تمام‌وقت در پیش بگیرید.

برای ادارهٔ کسب‌وکار لزوما به تحصیلات دانشگاهی و آشنایی با مفاهیم پیچیدۀ مدیریتی و حسابداری نیازی ندارید؛ اما آشنایی نسبی با برخی اصطلاحات و مفاهیم رایج مدیریتی، بازاریابی، اقتصادی و نیز شناخت برخی مهارت‌ها کمک شایانی به شما می‌کند. بنابراین در این پکیج مفاهیم اساسی‌تر به‌طور خلاصه توضیح داده شده‌اند.

در ‌این ‌میان، برخی باور‌ها و سخنان افراد موفق در حوزه‌های گوناگون نیز گلچین و به شما ارائه شده‌اند: سخنانی که به افزایش انگیزه شما در طول مسیر کمک می‌کنند. این سخنان همچنین یادآور این مهم هستند که طولانی‌ترین سفر‌ها با نخستین گام‌ها آغاز شده‌اند.

در هر ایده، نخست، خلاصه‌ای از آن ایده و سپس توضیحاتی درباره بازار و آینده‌اش ارائه می‌شود. در ادامه، نکاتی به شما پیشنهاد می‌شود که می‌تواند مزیت رقابتی کسب‌وکارتان باشد.

سپس نوبت به پیش‌نیازها و هزینه‌های تقریبی راه‌اندازی می‌رسد. بسته به نوع کسب‌وکار، نکات مهمی یادآوری می‌شوند که باید در بسته بندی در نظر بگیرید.

در گام بعدی، توصیه‌هایی را درباره روش بازاریابی و فروش و قیمت گذاری می‌خوانید.

در پایان، به خطرات احتمالی، مجوزهای لازم و نهادهایی اشاره می‌شود که آشنایی با آنها به شما کمک می‌کند.

مخاطب این پکیج چه کسانی هستند؟

کسانی می‌توانند مخاطب این پکیج قرار بگیرند که:

  • شاغل نیستند و سرمایهٔ قابل‌توجهی هم در اختیار ندارند؛
  • شاغل‌اند و به دنبال افزایش درآمد خود با کسب‌و‌کاری در کنار شغل فعلی‌شان هستند؛
  • شاغل‌اند ولی از شغل فعلی‌شان راضی نیستند و به مسیر دیگری برای کسب درآمد فکر می‌کنند؛
  • مایل به راه‌اندازی کسب‌وکاری برای خودشان هستند اما چندان مخاطره‌پذیر نیستند و نمی‌خواهند سرمایهٔ قابل‌توجهی را به‌کار بگیرند؛

به‌طورکلی، همهٔ افرادی که مایل به راه‌اندازی کسب‌وکاری برای خودشان هستند اما سرمایهٔ قابل‌توجهی در اختیار ندارند، مخاطب این پکیج هستند.

این پکیج حاصل تلاش چه کسانی است؟

برای تهیۀ این پکیج، تیمی از ایده‌پردازان و نویسندگان زبدۀ سایت چطور گرد هم آمده‌اند. در این تیم، افرادی توانمند و با تخصص‌های مدیریت ارشد کسب‌وکار، کارآفرینی و… حضور داشته‌اند. ایده‌های گنجانده‌شده در این پکیج، حاصل پژوهش‌های فراوان و جلسات متعدد گفت‌وگو و ارزیابی بوده است.

در این پکیج، کوشیده‌ایم ایده‌ها را با زبانی شیوا و رسا بیان کنیم.

چنانچه می‌خواهید بیشتر با این پکیج آشنا شوید و اطلاعات کامل‌تری درمورد آن به‌دست آورید، می‌توانید مقاله مربوط به آن را در وبسایت چطور مطالعه نمایید.

در این پکیج، کوشیده‌ایم ایده‌ها را با زبانی شیوا و رسا بیان کنیم.

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *