۳۱ فروردین, ۱۴۰۳
دسته‌بندی نشده

چرا مردها بعد از یه هم خوردن رابطه دوباره برمی گردند؟

وقتی او بعد از جدایی شما رو خوشحال میبیند به غرورش لطمه میخوره و اغلب همین باعث میشه خودش رو به شما نزدیک کنه و امیدوار باشه که دوباره میتونه احساسات شما رو کنترل کنه و غرور رفته رو برگردونه.

وقتی میبینه کیفیت زندگی شما بعد از جدایی بهتر  شده حدس میزنه دارید فرامکوشش میکنید .میترسه و براش خیلی سخته ولی میلش برای برگشت بیشتر میششه.

او دارد شمارا تست میکند که ببیند می تواند هروقت خواست به شما بی احترامی کند.شما را ترک کند و به شما صدمه بزند یا از شما غافل شود و باز به شما برگردد؟

و اگر بداند همه اینها راه برگشت اورا سد نمی کند هر بار می رود و وقتی بر می گردد رفتارهای قبلی را ازسر می گیرد و هر بار که شما بهاو اجازه بازگشت می دهید رها کردن اتو را برای خودتان سخت تر می کنید او ممکن است از پتارتنر جدیدش که در حقیقت شما رات به خاطر ترک کرده باشد نکته ای که باید درباره رفتار مردها بدانید این است که آنها به هر دلیلی پارتنر خود را ترک کنند و اسم او را از لیست خود خط نمی زنند و تمتام اتسامی لیست شان رات هنوز متعلق به خودشان می دانند .بعد از هرجدایی به لیست شان رجوع می کنند که ببینند کنترل احساس کدام یک از آنهتا را هنوز در دست دارند! اسم شما زمانی از لیست حذف می شود که دیگر به او اجازه بازگشت ندهید .

بله!گاهی هم آنها بر میگردند چون از اینکه شما را از دست داده اند احساس پشیمانی می کنند ولی هیچوقت یادشان نرود چرا رابطه شما با او به هم خورد! چه زمانهایی که گنگ بودید و نقش خود را در رابطه نمی دانستید و احساس نا امنی  می کردئید

حتما دلیلی دارید که در حال حاضر دارید این متن را بخوانید .امیدوارم بدانید که شما لایق بهترین ها هستید شما سزاوار خوشبختی هستید .به کمتر از آن را نمی شنوید.

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *