پزشکی

چطور با قوانین سلامتی همسو و هماهنگ باشیم

جذب سلامتی

در جهانی که گوشه گوشه آن قوانین ثابت و مستحکم حکمرانی می کنند و هیچ اتفاقی خود به خود نمی افتد، قوانین سلامتی هم در جذب سلامتی و درمان بسیار خودنمایی می کنند. بودن یا نبودن سلامتی رابطه مستقیمی با قوانین سلامتی دارد. موضوع بعدی این است که ما با قدرت اختیار و انتخاب خود می توانیم همسو با این قوانین حرکت کنیم و جذب سلامتی داشته باشیم. و یا اینکه آگاهانه یا ناخودآگاه در خلاف جهت آنها حرکت کنیم و باعث بروز بیماری ها شویم.

نکته مهم اول برای جذب سلامتی این است که بدانیم علت بروز بیماریها را خود ما ایجاد می کنیم. و این خبر خیلی خوبی است، زیرا وقتی علت پیدایش بیماری شما خود شما باشید خودتان هم می توانید آن را درمان کنید. هرچند که شاید شما با آن مخالف باشید، ولی با توضیحاتی که در ادامه خواهد آمد شما می بینید که درمان بیماری با ذهن کاملا امکان پذیر است. و همه این قدرت را دارند که با شناخت قوانین سلامتی جذب سلامتی داشته باشند و خود را درمان کنند. خبر خوش ما برای شما همین است؛ درمان درد شما در وجود خودتان پنهان است و شما با بدست آوردن علم و آگاهی قطعا می توانید از بیماری رهایی پیدا کنید.

قوانین سلامتی، شناخت علتی پنهان که عامل اولیه برای پذیرش بیماری در شماست

عموم بر این باور هستند که بیماریها با علتهایی مثل آلودگیها، ویروسها، میکروبها، ژنتیک و…. ایجاد می شوند. و خب بدیهی است که اگر ما فکر کنیم عاملی خارجی که ما روی آنها کنترلی نداریم باعث بیماری ما شده اند، دیگر هیچ تلاشی برای پیدا کردن قدرت خودمان در شفای خودمان نخواهیم داشت. و فقط به این چشم میدوزیم که درمانی برایش پیدا شود تا ما از آن بیماری رها شویم. و در بسیاری از موارد درمانی نیست یا خیلی سخت و پرهزینه است و یا اینکه برای ما کارساز نیست.

قوانین سلامتی

موضوع این است که موارد گفته شده در بالا عوامل اصلی برای ایجاد بیماریها نیستند. عامل اصلی، بدن ضعیف است که آماده دریافت این عوامل است و بدنهایی که قوی هستند اجازه نفوذ این عوامل خارجی را به خود نمی دهند و یا در صورت نفوذ خیلی زود توسط سیستم ایمنی بدن خنثی می شوند. به همین دلیل است که شما افرادی را می بینید که با ساده ترین تغییرات سریعا بیمار می شوند و از طرفی افرادی هم هستند که در معرض خیلی از آلودگیها بسیار مقاوم هستند و به راحتی تسلیم بیماری نمی شوند. حالا سوال و نکته مهم، اینجا خود را نمایان می کند که چه علتی بدن ما را ضعیف می کند که خود ما هم کامل در آن موثر هستیم؟

غذایی که با توجه خود به ذهن و درونمان می دهیم عامل اصلی تقویت و تضعیف بدن ما

دوباره باوری غلط در مورد قدرت و ضعف بدن در افراد زیادی پیدا می شود که آنها این مسئله را فقط ژنتیکی و ارثی و یا مرتبط با تغذیه و مواد خوراکی می دانند. درحالیکه باز هم اینجا عامل اصلی پنهان است. عامل اصلی احساس غالب درونی شماست که ریشه در توجه و افکار شما دارد. در واقع آن چیزی که شما خوراک ذهن و درونتان می کنید فوق العاده در قدرت بدن شما و جذب سلامتی موثر است. و بدن شما کاملا فرمانبردار ذهنتان است که اگر ذهن شما قوی باشد بدن شما هم به دنبال آن قطعا قوی خواهد شد و بالعکس.

درمان بیماری با ذهن، انجام آزمایشی ساده برای پی بردن اهمیت تاثیر ذهن بر جسم

همانطور که گفته شد آن چیزی که ما با توجه خود خوراک ذهنمان می کنیم اگر انرژی سازنده ای داشته باشد و حس ما را خوب کند به جسم ما هم قدرت خواهد داد. و اگر انرژی مخربی داشته باشد و حس ما با آن خراب شود بدن و جسم ما را هم ضعیف می کند. با ازمایش ساده زیر که با کمک یک همراه انجام می شود به سادگی و زیبایی صحت این موضوع مشخص می شود.

آزمایش به این صورت است که دست خود را محکم بصورت افقی نگه دارید و از همراه خود بخواهید که دست شما را به پایین بیاورد. قاعدتا بخاطر محکم نگه داشتن دستتان او به سختی قادر به انجام این کار خواهد بود. حالا کافیست برای یک دقیقه به روزهای سخت زندگی خود فکر کنید طوری که احساس شما کاملا بد شود. آنگاه دوباره از همراه خود بخواهید که دست شما را به پایین بیاورد، در کمال تعجب خواهید دید که او به راحتی و با کمترین فشار دست شما را به پایین می آورد. در ادامه یک دقیقه به روزهای خوب زندگی خود فکر کنید بطوریکه احساسی شیرین و حقیقی را تجربه کنید. آنگاه دوباره از او بخواهید که دست شما را پایین بیاورد. او اینبار این کار را با فشار زیاد هم نمی تواند انجام بدهد چون دست شما خیلی محکمتر شده است.

این آزمایش ساده به راحتی نشان میدهد که چقدر آن چیزی که ما در ذهن خود به آن توجه می کنیم در قدرت و ضعف بدن ما تاثیر دارد. با آگاهی از همین موضوع می توانیم بگوییم که درمان بیماری با ذهن کاملا امکان پذیر است. و میتوان با آگاهی از این قوانین سلامتی جذب سلامتی داشت و از بیماریها جدا شد.

اشتباهی بزرگ در مواجه شدن با بیماریها و دردها

اگر دقت کرده باشید بسیاری از آنهایی که مدام در بیماری و درد هستند مدام در حال جنگیدن با بیماری خود می باشند و یا به درد خود لعن و نفرین می فرستند. که این کار بسیار اشتباه است زیرا جنگ با بیماری و یا دشمنی کردن با آن باعث می شود پیام مهمی که آن بیماری و درد برایتان دارد را دریافت نکنید و متحمل دردهای بیشتری شوید. چون بدن ما مکانیزم فوق العاده دقیقی دارد و اگر این نظم بهم بخورد با درد و بیماری به ما نشانه میدهد تا آن را اصلاح کنیم تا جلوی آسیبهای بیشتر گرفته شود.

قوانین سلامتی

مثلا زمانی که چراغ آمپر بنزین اتومبیل شما هنگام رانندگی روشن میشود شما از آن خشمگین نمی شوید. بلکه میدانید اگر این چراغ نبود ممکن بود شما بین راه بنزین تمام کنید و حسابی گرفتار شوید. حالا درد و بیماری هم دقیقا به همین صورت برای ما عمل می کنند. یک اشتباه بزرگ این است که به جای ایجاد رابطه خوب با همه اعضای بدنتان و تشکر از آنها بخاطر شبانه روز کارکردنشان، شما با خشم با آنها برخورد کنید و طلبکار باشید که چرا آنها درد گرفته اند. در حالیکه آنها با مکانیزمی شگفت آور سالیان سال برای شما کار کرده اند و حالا خود شما خواسته یا ناخواسته باعث به هم خوردن نظم آنها شده اید که نتیجه اش بصورت درد خودنمایی می کند. فراموش نکنید که اعضای بدن شما کاملا هوشمندی دارند و متوجه نوع نگاه شما به خود می شوند.

درمان بیماری با ذهن از کجا شروع می شود؟

درمان بیماری با ذهن و درون شما به این صورت است که شما اول از قوانین سلامتی اطلاع پیدا می کنید. و می دانید که شما مستقیم و یا غیر مستقیم در بیماری خود موثر هستید. این یعنی شما قبول می کنید علتی برای آن بیماری مربوط به شما هست که بخاطرش آن بیماری و درد در شما ماندگار است. زیرا در حالتی غیر از این طبق قوانین هرگز آن بیماری نمی تواند در شما باقی بماند. حال با این شناخت، شما احساس مسئولیت می کنید و کنترل را بدست خود می گیرید. در ادامه شما به دنبال دلیل و علت می گردید و مطمئن هستید که آن دلیل وجود دارد و بخاطر همین به نحوی دنبالش می گردید که حتما پیدایش کنید.

در همین راستا دنیا هم به طرق مختلف شما را هدایت خواهد کرد. در نهایت با پیدا شدن علت و اصلاح آن توسط خود شما و تغییری که در شما ایجاد می شود بیماری توان ماندن را نخواهد داشت. و شما به سلامتی خود باز خواهید گشت. این مکانیزم همیشگی درمان بصورت ریشه ای بیماری است. یادمان باشد که با تغییر ما جسم و دنیای ما هم عوض خواهد شد. پس باید سریعا دست به کار شد…

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *