۱۰ فروردین, ۱۴۰۳
تکنولوژی و فناوری

گوشی جدید بیل گیتس محصول مایکروسافت نیست!

اگر فکر می کنید بیل گیتس ، یک مایکروسافت سرفیس دوئو در جیب خود دارد ؛ سخت در اشتباه هستید . گوشی جدید بیل گیتس ، محصول گران قیمت سامسونگ است .

 

اخیراًَ بیل گتس در یک تاپیک سوًال و جواب ردیت حاضر شد و به برخی از پرسش های مخاطبان جواب داد . یکی از این سوًالات ، نام گوشی مورد استفاده او بود . پیش تر این میلیاردر مشهور ،، گفته بود که از گلکسی زد فولد۳ استفاده می کند؛ حالا اما بیل گتس یک گوشی جدید دارد که آن ها محصول مایکروسافت نیست.

 

البته ظاهراً علاقه مدیر عامل پیشین مایکروسافت به دستگاه های تاشو، همچنین برقرار است . گوشی تازه گلکسی زد ۴ نام دارد که از طرف نائب رئیس سامسونگ به او هدیه شده است.

 

مشخصات گوشی گلکسی Z Flip 4 سامسونگ؛ بررسی مزایا و معایب

 

با توجه به همکاری مایکروسافت و سامسونگ ، احتمالاً  این افشاگری برای بیل گتس درد سر ساز نحواهد  شد . کمپانی کره ای ،  چندین آپ مایکروسافت را به صورت پیش فرض در گوشی های خود نصب می کند ؛ از جمله Outlook  که مورد استفاده بیل گتس هم است . او همچنین افزود که به لطف سایز بزرگ صفحه نمایش ، فقط از همین گوشی و لپ تاب خود استفاده می کند و نیازی به تبلت ندارد.

 

کاربران ردیت ، درباره گوشی تاشو آینده مایکروسافت هم سوًال پرسیدند که مدیر عامل سابق گفت : نمی تواند اطلاعاتی در این زمینه ارائه دهد . پس هنوز نمی دانیم مدل جدید Surface Duo صفحه نمایش دو گانه دارد یا یک نمایش منعطف تاشو !

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *