۱۰ فروردین, ۱۴۰۳
تکنولوژی و فناوری

گوشی هوشمند شیائومی می نوت ۱۰ لایت رسماً معرفی شد

همانطور که از نام می نوت ۱۰ لایت | Mi Note 10 Lite پیداست این گوشی در واقع یک نسخه ارزان‌تر از گوشی Mi Note 10 است که سال گذشته به بازار معرفی و عرضه شد.

طراحی می نوت ۱۰ لایت

گوشی Mi Note 10 Lite دارای صفحه نمایش امولد با لبه‌های خمیده است که یک بریدگی قطره‌ای در بالای آن به چشم می‌خورد و حسگر اثر انگشت درون آن جای گرفته است. قاب پشتی گوشی نیز از جنس شیشه است و لبه‌های خمیده در آن نیز بکار گرفته شده است.

طراحی می نوت 10 لایت

شیائومی ماژول دوربین گوشی را بازطراحی کرده تا نسخه لایت متفاوت از سایر اعضای خانواده Mi Note 10 باشد اما همچنان چیدمان عمودی سنسورهای دوربین را حفظ کرده است.

سرانجام، شیائومی رنگ سبز خاص خود را در این گوشی کنار گذاشته و به جای آن یک رنگ بنفش خاص جدید را اضافه کرده اگر چه همچنان رنگ‌های خاص سفید و مشکی شیائومی باری این گوشی در دسترس خواهند بود.

مشخصات فنی Mi Note 10 Lite

گوشی  Mi Note 10 Lite دارای صفحه نمایش امولد ۶.۴۷ اینچی با لبه‌های خمیده است که یک شیشه محافظ گوریلا گلس ۵ از آن محافظت می‌کند و از استانداردHDR10  پشتیبانی می‌کند.

می نوت ۱۰ لایت به پردازنده اسنپدراگون ۷۳۰G مجهز شده است که ۶ گیگابایت رم آن را همراهی می‌کند و البته خریداران قادر خواهند بود از بین نسخه دارای حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و نسخه دارای حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی یکی را انتخاب کنند.

شیائومی می نوت 10 لایت | Xiaomi Mi Note 10 Lite

گوشی Mi Note 10 Lite برخلاف Mi Note 10 و Mi Note 10 Pro که دارای دوربین پنجگانه هستند، دارای دوربین چهارگانه است.

سنسور اصلی این دوربین چهارگانه یک سنسور ۶۴MP مگاپیکسلی IMX686 سونی با اندازه ۱.۶μm است که یک سنسور ۸ مگاپیکسلی اپولتراواید با زاویه دید ۱۲۰ درجه، یک سنسور تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی آن را همراهی می‌کنند. یک فلاش LED دوگانه نیز در کنار این مجموعه قرار گرفته است.

دوربین می نوت 10 لایت

دوربین سلفی Mi Note 10 Lite نیز یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.48 است. گوشی می نوت ۱۰ لایت می‌تواند با کیفیت ۴K و همچنین در حالت اسلوموشن با نرخ ۹۶۰ فریم در ثانیه فیلمبرداری کند.

سایر ویژگی‌های دوربین این گوشی شیائومی شامل حالت vlog، حالت شب (نایت مود)، ماکرو، پرتره و یک اسکنر برخوردار از هوش مصنوعی برای اسکن اسناد است.

یک باتری ۵۲۶۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع به همراه شارژر سریع ۳۰ واتی وظیفه تامین انرژی این گوشی را برعهده دارند که بنابر اعلام شیائومی قادر به شارژ گوشی تا ۵۸ درصد در سی دقیقه و تا ۱۰۰ درصد در ۶۵ دقیقه است.

جک ۳.۵ میلیمتری هدفون،NFC  و درگاه مادون قرمز از جمله دیگر مشخصات فنی این گوشی هوشمند است که قرار است با رابط کاربری  MIUI 11مبتنی بر اندروید ۱۰ عرضه شود.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *