فوتبال

جلالی: گروه تیم ملی آسان نیست/ بازی دادن به جوانان غرامت دارد

مجید جلالی رئیس کمیته فنی فدراسیون برخلاف خیلی ها اعتقاد دارد قرعه تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی سخت است .

 

به گزارش خبر ورزشی ، قرعه تیم ملی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ نسبت به سایرز مدعیان آسان تر به نظر می رسد . همین بهانه ای شد تا با مجید جلالی مربی و تئوریسن فوتبال درباره مقدماتی گفت و گو داشته باشیم . هر چند که رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال اعتقاد ندارد که ایران در قرعه کشی خوش شانس بوده است .

جلالی با طرح این مسئله که دیگر حریف راحتی وجود ندارد درباره قرعه تیم ملی گفت :

در فوتبال بین المللی چیزی به اسم بازی آسان نداریم . در همین یورو ۲۰۲۴ مشاهده می کنید تیم هایی نظیر آلبانی ، اسیلواکی و گرجستان چه نمایش هایی ارائه می دهند و بعضی از آن ها به مرحله حذفی رسیدند . بنابراین نمی توان هیچ رقیبی را دست کم گرفت ؛آ,؛ حتی اگر در گذشته بعضی از آن ها را راحت می بردیم .

این مربی و کارشناس فوتبال در خصوص این ایده که الان وقت بازی دادن به جوان هاست نیز گفت :

این کار به صورت پیوسته در حال انجام شدن است اما فرراموش نکنید که ابتداا تیم های لیگ برتری باید جوانان را معرفی کنند و بعد از آن ها در تیم ملی استفاده کنند . کما اینکه پدیده های امسال هم به اردوی تیم ملی دعوت شوند . درستت است که به آن ها بازی زیادی نرسد و من اعتقاد دارم باید به این قضیه توجه بیشتری شود . 

با توجه به اینکه جام جهانی پیش رو با  ۴۸ تیم برگزار می شود و حتی برخی تیم های سوم گروه ها هم شانس صعود به دور حذفی را دارند ، مجید جلالی هم امیدوار است که این اتفاق برای تیم ملی رخ دهد :

امیدوارم که این موضوع برای اولین بار تجربه کنیم . می دانم که کادر فنی و بازیکنان تمام تلاششان را برای این هدف انجام دهد و بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم .

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *