فوتبال

اعتراض هواداران استقلال به هلدینگ خلیج فارس؛

اگر فصل گذشته جواد نکونام محل حضور پرسپولیسی ها شده بود ، حالا با انتخاب های نماینده هلدینگ خلییج فارس در استقلال در باشگاه استقلال ، هیاًت مدیره این باشگاه در حال تبدیل شدن به جمع پرسپولیسی ها بود .

به گزارش خبر ورزشی ، انتخاب احمد شهریاری تا به امروذز به هیچ وجه مورد تاًیید هواداران استقلال قرار نگرفته است . نماینده هلدینگ که اببتدا با برکناری علی خطیر صدر نشینی را از استقلال گرفت محمد حسین ضیایی ، یک شاهینی اصیل را به عنوان رئیس آکادمی استقلال برگزید .

هواداران استقلال به شدت از این رفتار هلدینگ شاکی شدند و در فضای مجازی از علی عسکری پرسیدند : چرا مانع انتخاب های عجیب شهریاری نمی شود ؟ امروز در فضای مجازی هواداراان استقلال شاکی از خبر انتخاب کارخانه پرسپولیسی برای عضویت در هیاًت مدیره استقلال شدند.

یکی از هواداران استقلال به طعنه نوشته بود؛  استقلال به لطف علی عسکری و شهریاری در حال تبدیل شدن به کانون پرسپولییسی ها است ! هلدینگ خلیج فارس ، هیاًت مدیره استقلال را با کانون هواداران پرسپولیس اشتباه گرفتپه اند.

همچنین هوادار دیگری در اینتستاگرام به شوخی نوشته بود ؛ باز گلی به گوشه جمال جواد نکونام که علاقه اش به پرسپولیسی ها در خرید مهرداد محمدی و جذب عکاس و خبر نگار پرسپولیسی خلاصه می شود ، هلددینگ تا هیاًت مدیره استقلال پیشروی کرده و اگر دو روز دیگر لوگوی  استقلال به رنگ قرمز در آمد یا رنگ پیراهن دومم استقلال قرمز شد شگفت زده نشوید .

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *