دسته‌بندی نشده
حسابرسی، بررسی گزارش مالی شرکت (به‌صورتی‌که در گزارش سالانه ارائه شده) توسط فردی مستقل از شرکت است. گزارش مالی شامل ترازنامه، صورت درآمد، صورت تغییرات در حقوق صاحبان سهام (statement of changes in equity)، صورت گردش نقدی (cash flow statement) و یادداشت‌هایی شامل خلاصه‌ای از سیاست‌های مهم حسابداری و سایر یادداشت‌های توضیحی است. در ادامه به توضیح بیشتر حسابرسی، […]
کسب و کار
در ادامه به اهداف نقشه‌ راه مالیاتی، انواع و مزیت‌های آن می‌پردازیم؛‌ با ما همراه باشید.   اهداف مهم نقشه راه مالیاتی هدف اصلی این برنامه‌ریزی، اطمینان از این است که وضعیت مالیاتی شرکت در امن‌ترین و بهینه‌ترین حالت ممکن قرار دارد. در نقشه راه مالیاتی یک واحد کسب‌وکار، مواردی ازجمله زمان‌بندی و میزان درآمد، […]
دسته‌بندی نشده
مدیریت سرمایه‌ها و برنامه‌ریزی به‌منظور پرداخت مالیات‌ها تقریبا برای همه دشوار است، اما وقتی صحبت از کارهایی مانند خوداشتغالی یا کارآفرینی می‌شود، این دشواری به‌مراتب بیشتر می‌شود. بار اصلی نظارت بر روند پرداخت مالیات‌ها برای کارکنان دیگر، بر دوش کارفرما است؛ حال آنکه افراد خوداشتغال و کارآفرینان خودشان باید این کار را انجام دهند. اگر […]
دسته‌بندی نشده
صنعت گیم در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته است و بازی های ویدیویی امروزه نقش بسیار پر رنگی در پر کردن اوقات فراغت مردم سراسر جهان دارند. اگرچه بازی های ویدیویی در سال های ابتدایی برای پلتفرم های محدودی مانند ایکس باکس، رایانه های شخصی و پلی استیشن عرضه می شدند اما استقبال بی […]
کسب و کار
یکی از بی‌شمار مزایایی که دنیای گسترده‌ی وب در اختیار ما قرار داده‌ است، دیده‌شدن و امکان معرفی کم‌هزینه، گسترده و مؤثر خدمات و تخصص‌مان به افراد است. شما با هر تخصص و حرفه‌ای که دارید، می‌توانید به‌سادگی مشتریان خدمات‌تان را با تبلیغات آنلاین، به‌صورت هوشمند پیدا کنید و در کنار دیده‌شدن، با اطلاعاتی که این […]
کسب و کار
بازاریابی اینترنتی در عصر حاضر بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده است. امروزه اکثر افراد حتی برای انجام دادن معمولی‌ترین کارهای خود از اینترنت استفاده می‌کنند. به عبارت دیگر استفاده از اینترنت برای هر کاری که قابلیت انجام دادنش در آن وجود داشته باشد، در اولویت قرار می‌گیرد، بنابراین اگر کسب‌وکاری دارید، حتما […]
کسب و کار
یکی از سریع‌ترین روش‌هایی که در دنیای آنلاین توجه مشتریان بالقوه را به سایت شما جلب می‌کند، تبلیغات کلیکی است. صاحبان کسب‌وکار با استفاده از ابزارهایی مانند گوگل ادوردز (Google AdWords)، تبلیغات همسان و تبلیغات بنری کلیکی و باقی ابزارها می‌توانند تبلیغات خود را نمایش دهند. درضمن آنها بابت هر کلیکی که روی تبلیغ‌شان زده می‌شود و مشتری وارد سایت‌شان می‌شود، […]
دسته‌بندی نشده
ما عادت کرده‌ایم که افراد بسیاری ما را ارزیابی و قضاوت کنند، مثل والدین، معلمان و مدیرانمان. شاید اینکه خودمان سهمی در این ارزیابی‌ها نداشته باشیم ناعادلانه باشد. خودارزیابی، همان‌طور که از نامش پیداست، فرایندی است که طی آن کارمندان عملکرد شغلی‌شان در یک بازه زمانی مشخص را بررسی و ارزیابی می‌کنند.   آنچه در […]
بازاریابی
گ فرض کنید که در حال ارائه‌ی برنامه‌ی بازاریابی برای محصولی جدید در جلسه‌ی تیمی‌تان هستید. همین‌طور که در حال حرف زدن هستید، متوجه رفتارهای تشویق‌کننده‌ و مثبت همکاران خود می‌شوید، ولی یکی از همکاران‌تان سرد و اخم‌آلود نشسته است و هیچ نشانه‌ای از تحسین و تشویق در او دیده نمی‌شود.   بعد از اینکه حرف‌هایتان تمام […]
دسته‌بندی نشده
در حال حاضر بیش از سه میلیارد نفر از ساکنین نقاط مختلف جهان به اینترنت دسترسی دارند. از موبایل‌های هوشمند گرفته تا کامپیوترهای شخصی، هر کس به طریقی این دسترسی را ممکن می‌کند. با این اوصاف، اگر کسب‌وکاری داشته باشید و هنوز به فکر فعالیت در اینترنت نیفتاده باشید، مطمئنا بخشی از مشتری‌های بالقوه را […]