هنر

استقبال هنرمندان از طرح فیلم‌سازی با موضوع مقابله با کرونا

آثار ارسال شده برای طرح فیلم‌سازی با موضوع «مقابله با کرونا» در اکانت انجمن سینمای جوانان ایران در آپارات به اشتراک گذاشته می‌شوند.

 

به گزارش جهانی خبر از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، طرح فیلم‌سازی با موضوع «مقابله با کرونا» با هدف آگاهی‌بخشی و پیشگیری از ابتلا به این بیماری و نیز ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه توسط انجمن سینمای جوانان در حال برگزاری است.

در این طرح، ویدیوهای تولید شده  با مضامین مقابله با کرونا با زمان حداکثر ۳ دقیقه، امکان نمایش در فضاهای مجازی دارند و ۱۰  اثر برتر مشمول دریافت حمایت ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون ریالی انجمن خواهند بود.

آثار در گونه‌های متنوع امکان شرکت در این طرح را دارند و تأکید انجمن بر رعایت بهداشت و ایمنی مبتنی بر پروتکل‌های وزارت بهداشت و ساخت خلاقانه آثار در منزل است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح می‌توانند آثار خود را حداکثر تا پایان روز چهارشنبه ۲۰ فروردین‌ماه ۱۳۹۹ و از طریق واتس‌اپ به شماره ۰۹۳۹۹۳۴۳۹۰۲ (روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران) ارسال نمایند.

متن کامل و جزئیات فراخوان این طرح در وب‌سایت انجمن سینمای جوانان ایران و صفحه انجمن در اینستاگرام در دسترس است.

 

گفتنی‌است، کلیه آثار ارسال شده برای این طرح در اکانت رسمی انجمن سینمای جوانان ایران در آپارات (به نشانی زیر) به اشتراک گذاشته می‌شوند.

https://www.aparat.com/iycs/playlists

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *