۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳
دسته‌بندی نشده

این خودرو یک شبه ۱۰ میلیون تومان گران شد/ آخرین قیمت پراید، پژو، تیبا و تارا

این خودرو یک شبه ۱۰ میلیون تومان گران شد/ آخرین قیمت پراید، پژو، تیبا و تارا

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، بازار خودرو همچنان در مسیر صعودی قیمت ها قرار دارد ، این در شرایطی است که به گفته فعالان بازار خریداری وجود ندارد و رکود تور می عمیقی در بازار حاکم شده است.

گزارش میدانی نشان می دهد که قیمت پراید ۱۱۱ دیرور با افزایش ۲ میلیون تومانی قیمت مواجه شده است و در بازار ۲۱۲ میلیون تومان قیمت پیدا کرد .پراید ۱۳۱ نیز ۲ میلیون تومان گران شد و به ۲۰۰ میلیون تومان رسید .اما پراید ۱۵۱ افزایش ۴ میلیون تومانی را تجربه کرد و در باذزار ۱۹۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

اما در میان مدل های پژو قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۱ حدود ۵ میلیون تومان در بازار گران شد  و به قیمت ۳۴۰ میلیون تومان رسید .قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۱ هم ۵ میلیون تومان افزایش قیمت داشت و در بازار ۳۶۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرد.همچنین پژو ۲۰۶ sd 78 مدل ۱۴۰۰ هم در بازار ۷ میلیون تومان گران شد و به قیمت ۴۱۰ میلیون تومان رسید.پژو ۲۰۷ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ هم در بازار با ۵ میلیون تومان قیمت روبه رو شد و به قیمت ۶۵۵میلیون تومان رسید پژو ۲۰۷ دنده ای نیز با قیمت ۵ میلیون تومان افزایش به قیمت ۴۵۵ میلیون تومان رسید.

اما پژو ۴۰۵ GLX بنزینی یک شبه ۵ میلیون تومان گران شد و در بازار ۳۱۰ میلیون تومان قیمت  دارد .پژو پارس ELX _ TU5 هم ۵ میلیون تومان گران شد و به قیمت ۵۱۰ میلیون تومان رسید.

اما تارا اتو ماتیک مدل ۱۴۰۱ دیروز بدون تغییر به قیمت ۶۴۰ میلیون تومان  فروش رفت. اما تارای دنده ای مدل ۱۴۰۱ در حدود ۱۰ میلیون تومان گران شد و به قیمت ۵۱۵ میلیون تومان رسید.

بنا به این گزارش ،قیمت تیبا هاچ یک EX حدود ۴ میلیون تومان گران شد و به قیمت ۴۲۴ میلیون تومان به فروش رفت.تیبا صندوق دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ هم ۵ میلیون تومان افزایش یمت داشت و ۲۱۹ میلیون تومان فروخته شد.

خودرو دنا معمولی هم که روز ها بود که با ثبات قیمت همراه شده بود ،دیروز مانند روز گذشته با قیمت ۴۴۵ میلیون تومان در بازار عرضه شد..

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *