۲۸ فروردین, ۱۴۰۳
سلامتی ورزش

بهترین تمرینات بدنسازی در خانه: معرفی چند تمرین ورزشی بدون وزنه

اگر به دنبال تمرریننات سخت بدن سازی بدون وزننه می گردید این مطلب نیازهای شما را مرتفع می کند

آیا میداانستید کارهای زیادی هست که فقط با استفاده از وزن بدن  میتونید انجام دهید ؟ بله درست خوندید ؟ شما می توانید تتنها با استفاده از بدن خود تمام ججلسات تمرینی با وزن بدن را تکمیل کنید و کارهای فوق العاده ای را انجامن دهید

 

کالستنیک

 

کالستنیک چیست ؟ کالستنیک که به ورزش سوئدی نیز معه فوق العاده ای برای تحرک بدنتان است استت ورزشی است که فقط به وزن بدن متکی است  به کلاس هایی باشگاه فکر کنید یادتان هست برای شروع کلاس دور باشگاه را میزدید و سپس وارد ورزش های گروهی می شدید ؟ اگر ببه باشکاه دسترسی ندارید بعضی از این ورزش های اولیه راه فوق العاده ابیی بررای این ورزش ها است

 

اسکوات

برای انجام اسکوات باید پاهای خود را کمی از بباسن بازتر کنید  در حالی که زانو هایتان را خم کردید تمرکزتان روی عققب کشیدن باسن باشد،^ انگار که قصد نشستن را دارید  وقتتی رووی صندلی خیالی می نشینید به این فکر کنید که پاهایتان را عمود و بالا تنه را به صورت قائم نگه دارید در نهاییت هدفتان این باشد که زانوهایتان هدف ۹۰ درجه را حفظ کنند

 

حرکت شنا

 

از حرکت شنا متنفرید ؟ فقط یک راه برازی عملکرد در شنا وجود دارد  شنا بیشتر ورزش زعالی برایی بازوهایتان، شانه هایتان سینه و عضلات شکم است  شنا ورزشی کلاسیک است که ببشتر ما دورست داریم از آن متنفر باشیم

 

 

کرانچ

 

کرانچ انواع مختلفی دارد  درر کرانچ اوولیه ، صاف دراز می کشید و زانوهایتتان را در هوا قرارر می دهید  با زانو های خم شده می تونید ددست هایتان را پشت سرتان قرار دهید مانندد شککل یا به صورت ضربدری جلوی قفسه سینه قرار دهید  سپس بدنتتان را با استفاده از عضلات شکم به سمت زانوهایتان بکشید

 

 

اوریب ها

 

درر اوریپ روی عضلات شکمی دور کمر کار کنید همانطور که نشان داده شد یک پایتان را از پای دیگر عبور می دهید  زمانی که در حالت کرانچ بالا آمدید آرنج راستت را به آرنج چپ برسانید . بررعکس در سمت مقابل حرکت کنید

 

برپی

 

یکی از مهمترین تتمریینات سخخت بدنسازی بدون وزنه در خانه برپی است  زمانی آماده شرروع هستید که ایستاده باشید  پاها به عرض شانه باز و سنگینی وزنتان روی پنجه باشد

 

پلانک

اگر به دنبال ورزش دیگری هستید کخه روی قدررت تنه ، شانه و کمر کار کند پلانک مناسب شما است  همانطور که می بینیدبسیار آسان است

 

جلو بازو با دستگاه

جلو بازی لارری یکی از حرکاتی بدن سازی است که بسیار موًثر است و این ورزش یکی از بهترین ورزش هایی است که بدنسازان از آن استفاده می کنند این ورزش بااعث قوی شدن عضلات دستان می شود و این ورزش به سلامتی فرد کمک می کند

 

 

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *