۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳
اجتماعی

بهترین نژاد سگ خانگی

بهترین نژاد سگ خانگی

افراد باید مجوز این کار را حتما بگیرند که وقتی سگ ها پارس کنند ناگهان شکایتی نکننند .سگ از زمان‌های بسیار قدیم همراه همیشگی انسان‌ها بوده و همیشه به انوان حیوان وفادار از او یاد می‌شود. امروزه سگ علاوه بر خدماتی مفیدی که برای انسان دارد مانند سگ‌های امدادی به عنوان حیوان خانگی نیز نگهداری می‌شود. از سوالات بسیار زیادی که پیرامون بهترین سگ خانگی پرسیده می‌شود می‌توان به سوال بهترین سگ آپارتمانی برای کودکان چیست؟ اشاره کرد. همه افرادی که به دنبال خرید بهترین سگ خانگی هستند سگ آپارتمانی بدون ریزش مو می‌خواهند. در این مطلب ما به تمامی سوالات از جمله بهترین سگ آپارتمانی برای کودکان و کم هزینه ترین سگ مناسب آپارتمان به شما توضیح می‌دهیم و نژادهایی از انواع سگ را به شما معرفی می‌کنیم.

نژاد پامرانین (Pameranian)

پامرانین‌ها از سگ‌های گروه اسپیتز هستند. سگ‌های کوچک و دست آموزی که موهای زیادی دارند. البته خوشبختانه موهای این نژاد سگ نیاز به مراقبت خیلی زیاد و دائم ندارد و کافیست که روزانه شانه زده شود تا به زیبایی چهره این نژاد سگ کمک کند. فعالیت روزانه اغلب برای سلامتی و خوشحالی این نژاد سگ کافیست. پامرانین‌ها به خوبی به تمریناتی که به آن‌ها می‌دهید دقت می‌کنند و با علاقه آن‌ها را انجام خواهند داد. پامرانین‌ها شاید بیشتر مناسب صاحبان تنها باشند ولی همچنان در خانواده‌ها نیز می‌توان از آن‌ها نگهداری کرد.

 

بهترین نژاد سگ خانگی

 

نژاد لابرادور رتریور (Labrador Retriever)

لابرادور رتریورها از جمله سگ‌های محبوب و شناخته شده با اندام متوسط هستند. لابرادورها بسیار سگ‌های وفاداری هستند که به خوبی با خانواده‌ها صمیمی می‌شوند. این نژاد سگ فعال، بازیگوش و بسیار باهوش است. نگهداری از این نژاد سگ نیاز به زمان بیشتری دارد چرا که لابرادورها نیاز به ورزش و فعالیت بیشتری دارند. این سگ‌ها عاشق یادگیری هستند و هر چیزی را می‌توانید به راحتی به آن‌ها بیاموزید. بدون ورزش و تحرک ذهنی، لابرادورها خسته و کسل می‌شوند و ممکن است بد خلقی کنند. بخصوص وقتی کوچک‌تر هستند. این نژاد سگ همچنین عاشق خوردن است و اگر مراقب نباشید ممکن است خیلی زود اضافه وزن پیدا کند.

 

بهترین سگ آپارتمانی برای کودکان

 

نژاد مالتیز (Maltese)

مالتیزها یکی از نژادهای سگ هستند که به منطقه مدیترانه مرکزی باز می‌گردند و . این سگ‌ها نیز از جمله سگ‌های کوچک و عروسکی به شمار می‌روند که اگر موهایشان مرتب کوتاه نشود تا روی زمین کشیده می‌شود. مالتیزها بسیار مناسب نگهداری در خانه و آپارتمان هستند اما به دلیل کوچک بودنشان ممکن است توسط کودکان کم سن آسیب ببینند بنابراین اغلب پیشنهاد می‌شود این سگ در خانواده‌هایی که کودکانی با سن و سال و درک بالاتری دارند انتخاب شود.

 

سگ آپارتمانی بدون ریزش مو

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *