۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳
تکنولوژی و فناوری

بهترین گوشی های اندروید سال ۲۰۲۲

امروز به معرفی بهترین گوشی های اندروید سال ۲۰۲۲ پرداخته و مشخصات فنی و قابلیت های هریک را به طور  مختصر بررسی خواهیم کرد. سامسونگ بیشترین محصولالت را در این لیست داشته و سهم گوشی های چینی نسبتاً کمرنگ است.

امروزه گوشی های هوشمند از دستگاه هایی صرفاً برای ارسال پیام و برقراری تماس به همراهانی همیشگی برای کاربران تبدیل شده اند. بنابر این لازم است که هنگام خرید  یک گوشی هوشمند نهایت دقت را به جزئیات آنت داشته باشیم.

در صورتی که انتخاب شما برای گوشی هوشمند ، یک دستگاه اندرویدی باشد ، تصمیم سخت تری هم پیش رو خواهید داشت؛ چرا که تعداد دستگاه های مجهز به اندروید در کلاس های قیمتی مختلف ،بسیار زیاد است و گزینه های فراوانی پیش روی مان قرار خواهد داشت.

امروزه سعی داریم در گجت نیوز به معرفی تعدادی از بهترین گوشی های اندروید سال ۲۰۲۲ پرداخته و مشخصات و قابلیت آن ها را مرور می کنیم.

بهترین گوشی های اندروید سال ۲۰۲۲

سامسونگ گلکسی S22 پلاس

گلکسی اس 22 پلاس

با وجود اینکه  مدل اولترا از خانواده گلکسی اس ۲۲ با دوربین های فوق العاده ای که دارد محصولی جذاب و  به شمار می رود ، اما انتخاب افراد مدل Plus  است.

ماژول دوربین این گوشی علیرغم  این که این گوشی به جذابیت نمدل اولترا نیست؛ اما متشکل از یک حس گر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی ، یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسبلی و یک لنز تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با بزرگ نمایی سه برابری است که بالاتر از بسیاری رقبا قرار می گیرد.

این گوشی همچنین به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک مجهز بوده و از G5 بلوتوث ۵.۲ و وای فای GE پشتیبانی می کند.علاوه بر این هشتک گیگ،رم ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیک حافظه ۳.۱ UFS ، در کنار حسگرهای اثر انگشت فرا صوت که در زیر صفحه نمایش فوق العاده ۶.۶ اینجی امولد ۱۲۰ هرتزی آن قرار گرفته،  از جمله مشخصات پرچمدار قدرتمند سامسونگ به شمار می روند.

گوگل پیکسل ۷ پرو

پیکسل 7 پرو

 

گوشی های پیکسل گوگل همواره به خاطر دوربین های فوق العاده ، قابلیت های امنیتی عالی و رابط کاربری ایده آل مورد علاقه بسیاری از کاربران بودند و Pixel 7 Pro هم از این قاعده مستثنی نیست.

پیکسل ۷ پرو هم همانند اس ۲۲ پلاس از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می کند و در کنار آن از یک حسگر ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض،یک حسگر ۴۸ مگاپیکسلی تله فوتو با بزرگنمایی نوری پنج برابری و بزرگ نمایی سی برابری  سوپر رزولوشن بهره می برد.

وان پلاس ۱۰ پرو

بهترین گوشی اندروید 2022

 

در کنار گوگل و سامسونگ که مهمترین بازیگران بازار گوشی های اندروید به شمار می روند ،حیف است از وان پلاس و گوشی فوق العاده one pelas 10 نام نبریم!

این گوشی با قیمت پایه ۸۰۰ دلار، هشت یا دوازده گیک رم ارائه کرده و به ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیک حافظه داخلی UFS 3.1 مجهز است.

سامسونگ گلکسی زد فولد ۴

گلکسی زد فولد 4

 

گلکسی زد ۴ را هم باید یکی از بهترین گوشی های اندروید سال ۲۰۲۲ نامید که تعریف جدید و خلاقانه ای از گوشی های با اندروید بزرگ ارائه می دهد.این گوشی در حالت تا شده صفحهه نمایشی ۶.۳ اینجی با رزولوشن اچ دی پلاس دارد.

ایسوس زن فون ۹

بهترین گوشی اندروید 2022

 

ایسون زن فون ۹ هم از بهترین گوشی های اندروید  کوچک قامتی است که با صفحه نمایش ۵.۹ اینجی کامل خود ، کاملاً با یک دست قابل کاربری است.

گلکسی اس ۲۲ اولترا

گلکسی S22 اولترا

 

گلکسی s22 اولترا بهترین گزینه برای علاقه مندان به عکس برداری به شمار می رود . با این وجود در صورتی که تمایلی به این کار نداشته باشید ،قیمت حداقل ۱۲۰۰ دلاری آن توجیه چندانی نخواهد داشت.

 گوگل پیکسل ۶a

بهترین گوشی اندروید 2022

 

پیکسل a6 هم یکی دیگر از بهترین گوشی های اندروید سال ۲۰۲۲ به شمار می رود که برافرادی که مایلند سیستم عامل اندروید خالص را با پایین نرین قیمت تجربه کنند گزینه ای ایده آلی است.

وان پلاس نورد N20 5G

وان پلاس نورد ان 20

 

افزایش اجتناب پذیر قیمت گوشی های پرچمدار بسیاری کمپانی های گوشی ساز را به سمت تولید محصولات میان رده قدرتمند سوق داد.

ایسوس راگ فون ۶

بهترین گوشی اندروید 2022

 

عنوان بهترین گوشی کیمینک اندرذوید سال ۲۰۲۲ هم به گوشی ROG PHOne  ایسوس می رسد که با قیمت هزار دلاری خود تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس  نسل ۱ ،سیه ظرفیت مختلف ۶ و ۸ ۱۲  گیک رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیک حافظه را در اختیار کاربران قرار می دهد.

گلکسی زد فلیپ ۴

بهترین گوشی اندروید 2022

 

گوشی گلکسی زد فیلیپ ۴ نوستالژِ گوشی های تا شو رات در قالبی مدرن به علاقه مندان ارذائه می کند.

موتو جی پاور

گوشی Moto G Power

 

با این که مشخصات فنی گوشی MOTOG POWER از سایر گوشی های لیست امروز ضعیف تر است.اما همچنان با یکی از بهترین گوشی های اندروید سال ۲۰۲۲ رقابت می کند.

سامسونگ گلکسی A53

گلکسی A53 5G

 

گلکسی A53  سامسونگ نیز گوشی ارزشمند دیگری است که توانسته توازن مناسبی میان قابلیت های مختلف و قیمت بر قرار کند.

 

 

 

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *