حقوق

حق الوکاله وکیل دیوان عدالت اداری چقدر است ؟

دیوان عدالت اداری یکی از مرجع های عالی رتبه در امور رسیدگی به شکایات در رابطه با واحد های دولتی می باشد، به طوری که در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جانب این واحدها امکان شکایت و رسیدگی به پرونده در دیوان عدالت وجود دارد. این مرجع قضایی رئیس قوه قضایی وظیفه نظارت به تمامی امورات انجام شده از سوی دیوان عدالت اداری را برعهده دارد و از این لحاظ میتوان به اهمیت پرونده های ارجاع داده شده به دیوان عدالت پی برد.

از طرفی دیگر با توجه به این که پرونده های بررسی شده در دیوان عدالت حول شکایت از نهادهای عالی رتبه دولتی میچرخد، امکان نفوذ از جانب سردمداران به جریان پرونده های بررسی شده وجود دارد و به همین دلیل باید اشاره کرد که شاکی نیاز دارد تا قدرت خود را برای دفاع از حق و حقوق خود افزایش بدهد اما چگونه؟ در این مسیر میتوان از وکیل دیوان عدالت اداری و یا قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری کمک شایانی گرفت.

نقش اساسی قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری

همان طور که می‌ دانید در دادگاه‌ها و دادسراهای متفاوت، قاضی نقش اصلی و مهمی را در بررسی پرونده های شکایت برعهده دارد؛ در واقع بررسی پرونده های شکایت، صدور آرا و هر اقدامی در ارتباط با به نتیجه رساندن پرونده های شکایت توسط قاضی شعبه انجام می گردد. حال به سراغ قاضی دیوان عدالت برویم؛ قاضی رسیدگی کننده به پرونده های دیوان عدالت اداری در طول مدتی که در این دیوان به قضاوت پرداخته، قطعا تجارب بسیار زیادی را کسب نموده است.

حال زمانی که قاضی دیوان عدالت اداری به مرحله بازنشستگی می رسد، قطعا یک مشاور و همراه خوب برای افرادی که قصد شکایت به دیوان عدالت را دارند، خواهد بود.

در واقع تجاربی که در طی چند سال فعالیت در راس دیوان به دست آمده ، می تواند ناجی شما برای رسیدن به حق و حقوق شما در دیوان عدالت باشد.

قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

اگرفکر می کنید و یا به یقین رسیده اید که حق و حقوق واقعیتان در یکی از نیروهای انتظامی، واحدهای دولتی، شهرداری ها و … ضایع شده است، می توانید پیگیر مطالبات خود در دیوان عدالت اداری باشید ولی در این مسیر قطعا با پیچیدگی هایی روبرو می شوید که باید برای مرتفع کردن آنان از یک وکیل دیوان و یا قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری کمک بگیرید.

تنها مشاوره هایی که از قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری دریافت می کنید را در هیچ کجا پیدا نمی کنید و این همان فرصت طلایی برای طلب حقوق واقعی و البته ضایع شده شما خواهدبود.

خدمات و کمک هایی که از جانب این قاضی بازنشسته قابل ارائه بوده، عبارت اند از:

  • تنظیم شکایت و نارضایتی از سازمان‌های مالیاتی سراسر کشور
  • پیگیری تخلف در هر نوع نهاد یا سازمان نظامی
  • پیگیری حقوق ضایع شده در قسمت گزینش دستگاه‌های اجرایی
  • توانایی اعتراض به آرای حتمی صادر شده از سوی دادگاه‌های عمومی
  • مطرح کردن هرگونه شکایت از واحد های دولتی

قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری از موسسه تهران دیوان

دیوان عدالت اداری از مجموعه‌های تخصصی قضایی در جمهوری اسلامی ایران می باشد که تحت نظر نهاد قوه قضاییه مشغول به فعالیت است. قضات دیوان عدالت اداری معمولا از فارغ التحصیلان رشته حقوق اند و بعد از قبولی از آزمون های بسیار دشوار حقوقی و وقضایی  در دیوان استخدام شده‌اند. معمولا پرونده‌های دیوان نیز بسیار تخصصی و  رسیدگی آن ها نیازمند کسب تجربه و آشنایی صریع و با قوانین این مجموعه دارد. تعداد زیادی از قضات دیوان عدالت اداری بعد از بازنشستگی  به دلیل تخصصی که در امر پرونده‌های دیوان کسب نموده اند می‌توانند مشاوران بسیارعالی در این زمینه باشند.

بسیار از قاضی های دیوان با کار عملی و تجربیات روزمره در زمینه پرونده ها با جزئیات بسیارریزی آشنایی دارند که میتواند راهگشای بسیاری از پروند ها باشد. لذا استفاده از تجربیات قضات دیوان عدالت اداری در امر پرونده های این سازمان می‌توانند تا حدود زیادی موفقیت ما را در امر شکایت و پیگیری بالابرد.

 

قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری و رسیدگی به تخلفات نیروهای مسلح

تلاش و از خودگذشتگی نیروهای مسلح و نهادهای وابسته به آن بر هیچکس پوشیده نمی باشد؛ اما گاهی به علت سهل انگاری اعضای این نهاد و یا به هر دلیل دیگری، تخلفی صورت می‌گیرد. حال تخلف انجام گرفته از سوی نیروهای مسلح شاید موجب زیان دیدن شخص و یا اشخاص حقوقی بشود که این موارد در دیوان عدالت اداری قابل رسیدگی خواهد بود.

قطعا طرف شکایت قرار گرفتن یک واحد دولتی مثل نیروهای مسلح نیازمند داشتن یک پشتوانه محکم در دیوان عدالت خواهد بود و حال چه پشتوانه و مشاوری بهتر و کارآمد تر از قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری خواهدبود؟

چند سال فعالیت در امر قضاوت و روبروشدن با پرونده‌های مشابه، خود گویای اهمیت و مزیت مشاوره از یک قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری می باشد؛ بنابراین در صورتی که به چنین مواردی برخورد نمودید، بلافاصله با وکلای تهران دیوان به عنوان مجموعه ای از بهترین وکلا و قضات بازنشسته دیوان عدالت اداری  مشورت بگیرد تا مطلوب ترین نتیجه حاصل گردد.

بهترین قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری از موسسه تهران دیوان

شاید تا به حال نام دیوان عدالت اداری را در موارد مختلف شنیده باشید و متوجه اهمیت آن شده باشید. این نهاد قضایی که مستقیما زیر نظر رئیس قوه قضائیه فعالیت می کند، وظیفه رسیدگی به شکایات علیه اداره های دولتی، مراکز نظامی، شهرداری ها و هر نهاد دولتی دیگر را بر عهده دارد. از آنجایی که در دیوان رسیدگی تخلفات واحدهای دولتی انجام می گردد، اهمیت و حساسیت کار در سطح بالایی قرار می گیرد به طوری که امکان هرگونه نفوذ به دیوان هم وجود دارد.

بنابراین عقل حکم میکند که برای شکایت علیه واحدهای دولتی در دیوان عدالت اداری از یک وکیل دیوان عدالت اداری متخصص و کار کشته در گروه وکلای دیوان کمک بگیرید تا قدرت کلام و قلم شما نیز در این مرکز قضایی افزایش پیدا بکند‌.

بعضی ها تصور می کنند که تنها یک وکیل می تواند برای پیگیری شکایات در دیوان کمک کننده باشد ولی لازم به ذکر می باشد که بهترین قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری هم به عنوان یکی از گزینه های مشاوره و کمک به شما شناخته شده است.

بهترین و مجرب ترین قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری چه نقشی در پرونده های دیوان دارد؟

مسلما همه ما با نقش قاضی و اهمیت کار او در شعبه های مختلف دادگاه‌ها و دیوان عدالت اداری آشنایی داریم. هر قاضی در جایگاهی که دارد در طی سال‌هایی که به امر داوری در میان مردم می پردازد، تجربه های بسیار زیادی را به دست می آورد که برای افرادی که قصد شکایت دارند، قطعا به اندازه کافی مفید واقع خواهد گشت.

خدمات بهترین قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری

به جرئت می توان گفت که دریافت مشاوره از یک قاضی بازنشسته در امور دیوان عدالت یک فرصت طلایی و عالی برای رسیدن به مطالبات قانونی در دیوان عدالت خواهد بود؛ زیرا که سال ها تجربه مستقیم قاضی در دیوان عدالت اداری را در هیچ کجای دیگر نمی توانید، پیدا کنید. اگر به هر دلیلی اعتقاد دارید که تخلفی در واحدهای دولتی به زیان شما صورت گرفته است، می توانید با بهرمندی از مشاوره های بهترین قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری نسبت به ثبت شکایت در دیوان اقدامات لازم را انجام بدهید. همین حالا با موسسه تهران دیوان برای مشاوره تماس حاصل نمایید.

منبع:روزیاتو

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *