۳۱ فروردین, ۱۴۰۳
پزشکی

خواص سرکه سیب

سرکه سیب نقش لکه بر قوی را دارد و موجب شادابی پوست و مو می بخشد و از خطر برخی از بیماری ها را از شما دور می کند. سرکه سییب برای تمیزی خانه هم به کار می رود و موجب براق شدن وسایل خانه می شود.
خواص سرکه سیب
یکی از خواص سرکه سیب برای سلامتی رفع درد است که ممکن است در نقاطی از بدن رخ دهد.وقتی که به دل درد دچار می شوید سرکه سیب را با آب مخلوط کنید و میل کنید.
دردهای عضلانی:
وجود استیک اسید در سیب باعث می شود که دردهای موضعی آرام شوند و باعثمی شود تا درد های عضلانی آرام شوند.

دیابت:

در جهان۳۴۷ نفر مبتلا به این درد هستند و در ایران ۴ میلیون نفر، افرادی که می خواهند از این درد دوری کنند ابتدا باید به متخصص مراجعه کنند سپسس باید داروهای خود را مصرف کنند پیاده روی هم چزء عواملی است که در پایین آمدن دیابت کمک می کند.

دل درد:

زییاد نگران نباششید برای اینکه افراد از درد دل رها شوند مخلوط یک داروی طبیعی به نام سرکه سیب به افراد کمک می کند تا از این درد رها شوند.مصرف این نوع دارو با آب است که افراد باید میل کنند.

گلو درد:
افرادی که به این نوع درد مبتلا شده اند بهترین راه این است که به پزشک مراجعه کنند سپس استراحت و بعد هم نوشیدن یک فنجان سرکه سیب است که می تواند از درد جلوگیری کند.

دردهای عضلانی:

سیب دارای استیک اسیید است که باعث می شود تا دردهای موضعی را آرام کند و استفاده از این دارو حال و هوای فرد را خوب می کند.

 

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *