۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳
سلامتی

راهنمای خرید عطر مردانه برای فصل تابستان

گرمای شدید تابستان را فقط نوشیدن یک آبمیوه فصل و عطر خنک می‌تواند تعدیل کند! آبمیوه با چند قطعه یخ خنک می‌شود ولی عطر مردانه برای فصل تابستان چطور؟ عطار‌های معروف برای آقایان شیک‌پوش و جنتلمن، عطر‌هایی ساخته‌اند که با استفاده از آن، تابستانی خنک و معتدل را تجربه خواهند کرد. در این مقاله، راهنمای خرید عطر مردانه برای فصل تابستان و روایح خنک عطر‌های مردانه می‌پردازیم و ادکلن‌های تابستانه با ماندگاری بالا را معرفی خواهیم کرد تا با استفاده از آن‌ها، هر کسی نام عطر را از شما بپرسد.

رایحه‌های خنک مردانه؛ مهم‌ترین ویژگی عطر‌های تابستانی

عطر‌ها به دو دسته خنک و گرم تقسیم می‌شوند که برای فصل‌های سرد و گرم کاربرد دارند. عطر خنک، برای فصل تابستان مناسب است و بوی مطبوعی ایجاد می‌کند. اگر در تابستان از رایحه گرم استفاده کرد، با ایجاد بوی تند برای بسیاری از افراد موجب ایجاد سردرد و تنگی نفس می‌شود. رایحه‌ خنک عطر‌های مردانه از نت‌های مختلفی تشکیل شده است. کیفیت این نت‌ها به اصالت عطر و مواد تشکیل‌دهنده آن بستگی دارد. خرید عطر و ادکلن اصل باعث تجربه‌ای دلپذیر و ماندگار می‌شود.

میوه‌های تابستانی؛ عطر مردانه مناسب بهار و تابستان

میوه‌های نوبرانه تابستان حتی در صنعت عطر‌سازی نیز کاربرد دارند. زیرا ترشی و خنکی این میوه‌ها باعث به‌وجود آمدن هوایی مطلوب و دلپذیر می‌شود. ترکیب مرکبات مانند لیمو‌ترش، پرتقال و نارنگی به‌وفور در نت‌های عطر تابستانه مردانه یافت می‌شود. البته فقط میوه‌های تابستانه باعث ایجاد بوی خنک در عطر‌های مردانه نمی‌شود. آناناس و انار نیز جزو آن دسته از میوه‌هایی هستند که بوی جذاب و مناسب تابستان ایجاد می‌کنند. مخصوصاً ترکیب آن با گل‌های مریم و رز، عطری خنک و شیرین مناسب برای مردان جنتلمن و پر‌انرژی می‌سازد.

رایحه خنک اقیانوسی؛ گذراندن گرم‌ترین روز‌های سال در کنار دریا

رایحه دریایی و اقیانوسی یکی دیگر از رایحه‌هایی است که در گرم‌ترین روز‌های سال، باعث ایجاد ابری از خنکی در اطراف شما می‌شود. ترکیب اعجاز‌انگیز ادویه‌ها، مرکبات و گل‌های دریایی مانند خزه و نیلوفر آبی، باعث به‌وجود آمدن این عطر رویایی می‌شود. با یک اسپری از این عطر‌های دریایی، حس تعطیلات تابستانه در کنار دریا، زیر سایه درخت و با نسیم مطلوب تجسم می‌شود. یکی از عطر‌هایی که رایحه دریایی و خنک دارند، آکوا پور هوم بولگاری است. با خرید عطر مردانه اورجینال بولگاری پور هوم، بهترین رایحه عطر‌های خنک مردانه را به شما هدیه خواهد داد.

سیاژ رایحه‌ تابستانی؛ پخش بو بهتر است یا ماندگاری عطر؟

سیاژ عطر یا خط بو، یکی دیگر از معیار‌های انتخاب عطر است. خط بو همان رایحه‌ای است که پس از استفاده از عطر به مشام می‌رسد. اگر میزان حلال عطر بیشتر باشد، پخش بوی آن نیز افزایش می‌یابد. ولی راهنمای خرید عطر مردانه برای تابستان نشان می‌دهد که ادکلن‌های خنک، پخش بوی بالایی ندارند. زیرا هوای گرم موجب تبخیر سریع مولکول‌های عطر از روی لباس و پوست می‌شود. از این رو بهتر است با انتخاب عطری که ماندگاری و پخش بوی مناسبی دارد، باعث ایجاد حس تازگی در خود و اطرافیانتان بشوید.

ماندگاری بالا عطر‌های خنک؛ همراه خنک روز‌های بلند تابستان

هر‌چقدر پخش بوی عطر بیشتر باشد، ماندگار آن کمتر است. برعکس فصل سرد، در تابستان باید برای افزایش ماندگاری عطر چند بار در طول روز آن را تمدید کرد. با‌این‌حال، در‌صورت خرید عطر‌های اصل و با‌کیفیت، می‌توان ماندگاری عطر را افزایش داد. هر‌چقدر ماندگاری عطر بیشتر باشد، حس تازگی و خنگی نیز در زمان طولانی‌تری همراه شما خواهد بود. اگر بهترین عطر ماندگار مردانه برای فصل تابستان را بخواهید، باید سراغ خانواده کرید‌ها بروید. با توجه به این‌که فقط یک پاف از این عطر برای تامین حس خنکی در تابستان کافی بوده، قیمت ادکلن کرید اونتوس اصل مردانه کاملاً منطقی و مناسب است. با استفاده از عطر اونتوس کرید، هر شخصی اسم عطرتان را از شما خواهد پرسید. پس اگر دوست دارید برای فصل گرم سال، بهترین عطر مردانه با ماندگاری بالا را داشته باشید، در خرید اونتوس کرید مردانه شک نکنید.

راهنمای خرید عطر مردانه برای فصل تابستان

خاطره‌سازی در تابستان؛ عطر خنک مردانه با ماندگاری بالا بودیسه‌شاپ

طبق راهنمای خرید عطر مردانه برای فصل تابستان، نت‌های خنک، بهترین انتخاب گرم‌ترین فصل هستند. با استفاده از رایحه خنک عطر‌های مردانه، حس طراوت و پاکیزگی در تابستان حس می‌شود.  بهترین انتخاب آقایان در فصل تابستان و با توجه به راهنمای خرید عطر مردانه برای تابستان، ادکلن‌های اونتوس کرید، آکوا بولگاری پور هوم، ورساچه او فرش و سایر عطر‌ها است. رایحه خنک عطر مردانه ممکن است طعمی شیرین یا تلخ داشته باشد که با توجه به سلیقه خود می‌توانید بهترین عطر را انتخاب کنید. برای لذت بیشتر از این حس تازگی، اصالت عطر اهمیت بیشتری دارد. نت‌های عطر اصل به‌خوبی حس می‌شود و با گذشت زمان تغییر بو نمی‌دهد. شاید برخی از عطر‌ها در ابتدا بویی خوش داشته باشند ولی بعد از چند ساعت تغییر می‌کند.

بودیسه شاپ، با عرضه انواع عطر‌های مردانه خنک و اورجینال، انتخاب را برای مشتریان خود آسان کرده است. اصالت عطر‌های اصل بودیسه شاپ تضمین شده‌اند و قیمت بسیار منصفانه‌ای دارند. همچنین ارسال عطر‌ها رایگان و بسیار سریع است. برای مشاهده انواع عطر‌های معروف دنیا وارد سایت boodise.shop شوید یا با شماره ۰۲۱۵۵۵۹۶۸۱۶ تماس بگیرید تا با دریافت مشاوره تخصصی، عطری ماندگار خریداری کنید.

whiteمنبع: روزیاتو

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *