پزشکی

راه های درمان دیسک کمر

یکی از این موارد مصرف سویق نخودبه این ترتیب که ابتدا نخود (خام)را باید آسیاب کردهسپس آن را تفت داده تا جایی که پخته شود و.(رنگ آن تیره تر شود)  تا از حالت خامی خارج شود .این سویق را هر روز صبح ناشتا به مقدار ۲ الی ۳ قاشق غذا خوری میل نمایید.سویق نخود باعث می شود تا کمر تقویت شود و دردهای آن برطرف شود.

داروی دیگر این درد داروی ترکیبی است .داروی چهارگانه این بیماری شامل:کندن میخک ،اسپند ناساب،و شکر سرخ آسیاب شده می باشد و طرز تهیه آن ببه صورت ناساب باشد مخلوط شود و هر روز صبح ناشتا یک قاشق مربا خوری (سر پر )استفاده کنید.این دارو نیز برای درد کمر مفید است.

گاهی هم این درد کمر نوعی سیاتیک محسوب می شود .(طبق روایت رسیده به ما ناخن های دست و پا را کامل گرفته .) و ۲۰ عدد ناخن را روی محل درد در امتداد محل درد به صورت محکم با چسب پهن ببندید.سپس صبر کنید تا این ناخن ها ۲ الی ۳ روز روی محل درد بماند.مشکل کمر درد حل خواهد شد با تمرین کردن مداوم می توانند این درد را از خود دور کنند.

دقت کنید که بسیاری از بیمارانی که سیاتیک داشتند با انجام همین ناخن درمانی وداوا شوند.

درمان دیسک کمر

درصد بالایی از مبتلایان به دیسک کمر با در مان غیر جراحی بهبود یافتند.با انجام تمرین های کشتی که یکی از روش هایی است که در درمان دیسک کمر و کمر درد موًثر است.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *