دست ها،انگشت ها،گوش ها و پاهای سرد.

۲-اسهالی که بیش از یک هفته طول بکشد.

۳-یبوست.

۴-تب خفیف.

۵-حساسیت به نور خورشید.

۶-ریزش مو.

۷-خشکی چشم.

۸-زرد شدن پوست.

۹-درد های مفصلی.

بهترین غذا ها برای تقویت سیستم ایمنی بدن مرکبات سرشار از ویتامین C،کلم بروکلی،زنجبیل ،هویج،بادام،سیر،اسفناج،چای سبز ،کفیر،نوشابه کومباجا ،فلفل دلمه، قرمز و فلفل تند ،میگو،شکلات تلخ،آووکادو،کیوی،انبه زردچوبه ،سوپ مرغ،ماهی های چرب ،صدف خوراکی ،سرکه ،سیب،جینسینگ،آب لیمو،تخم کتان،جوی دو سر ،جوانه های بلوبری.

 

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *